pietryna- tutaj kilka fot jak co wygląda:
http://bazooczysko.pinkbike.com/album/album-1/
wychodzi na to że chyba są to 66sl ata tyle że z niekompletnym tłumikiem i prawym korkiem od RC2x. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi
[Amortyzator] 66 sl1 ata 07 - wyjmowanie komory PAR
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
bazooczysko fakt czegos tam nie ma
niech sie wypowie pietryna ja nigdy nie rozbierałem osobiscie 66 
Swoja droga 66SL to specyficzny amor, jedni lubia jego prace inni nie. Jesli ktos jest zakochany w totalnie "pluszowej" pracy (np 66rc2x czy generalnie dobre sprezynowce od Marcoka) moze sie zawiesc - problem z dobijaniem przy ustawieniu duzej czułosci i pracy całym skokiem.Ja lubie feel powietrzniaków, mam go na dosc twardo, lubie skoczna zawieche


Swoja droga 66SL to specyficzny amor, jedni lubia jego prace inni nie. Jesli ktos jest zakochany w totalnie "pluszowej" pracy (np 66rc2x czy generalnie dobre sprezynowce od Marcoka) moze sie zawiesc - problem z dobijaniem przy ustawieniu duzej czułosci i pracy całym skokiem.Ja lubie feel powietrzniaków, mam go na dosc twardo, lubie skoczna zawieche

-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
bike86 - pokrętło chodzi skokowo tylko że tak powiem " kręci się w nieskończoność" i nie bardzo też ogarniam myślami to jak ma ono działać skoro z niczym nie jest połączone, po odkręceniu kapsla z czerwonym regulatorem w goleni nic pod nim nie ma, dopiero na głębokości ok 10cm zaczyna się coś co wygląda na tłumik ( wydaje mi się więc że jest to właśnie tłumik kompresji i że górnego po prostu nie ma )
Tłumik nie jest uszkodzony, a odkręcony. Tam gdzieś na dole powinien być trzpień który musisz sobie wyciągnąć, wkręcić do korka i skontrować czerwoną nakrętką która powinna tam się gdzieś walać.
http://wyslijto.pl/plik/ru76wclf61
To ci powinno trochę rozjaśnić.
Z komorą powietrzną ci za bardzo nie potrafię pomóc bo nie wiem jak działa i jak wygląda. Jedynie u kumpla, z daleka widziałem doppio z 888 2008/2009.
Edit:
Jednak manual się nie przyda bo ten moment nie wiem czemu został pominięty...
http://wyslijto.pl/plik/xopl3hp7p2
Ten jest od 888 ale tam widać to o czym mówię - strona 14, rysunek 3 i 4
Tylko tam zamiast korka, przykręca(odkręca) się tylko niewielki element. U ciebie zamiast niego nakręca się cały korek wkręcany w lagę.
Tzn da się ten korek rozebrać ale nie widzę sensu, szczególnie że potrzeba(wypada) mieć szczypce segera.
Edit2:
Jeszcze jeden bonus. Manual 66 sl ata 2006
http://wyslijto.pl/plik/k23yu92pm4
Aczkolwiek i w tym nie ma dokładnie opisu tego o czym mówiłem więc patrz na ten 888.
http://wyslijto.pl/plik/ru76wclf61
To ci powinno trochę rozjaśnić.
Z komorą powietrzną ci za bardzo nie potrafię pomóc bo nie wiem jak działa i jak wygląda. Jedynie u kumpla, z daleka widziałem doppio z 888 2008/2009.
Edit:
Jednak manual się nie przyda bo ten moment nie wiem czemu został pominięty...
http://wyslijto.pl/plik/xopl3hp7p2
Ten jest od 888 ale tam widać to o czym mówię - strona 14, rysunek 3 i 4
Tylko tam zamiast korka, przykręca(odkręca) się tylko niewielki element. U ciebie zamiast niego nakręca się cały korek wkręcany w lagę.
Tzn da się ten korek rozebrać ale nie widzę sensu, szczególnie że potrzeba(wypada) mieć szczypce segera.
Edit2:
Jeszcze jeden bonus. Manual 66 sl ata 2006
http://wyslijto.pl/plik/k23yu92pm4
Aczkolwiek i w tym nie ma dokładnie opisu tego o czym mówiłem więc patrz na ten 888.
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
pietryna - coś tam rzeczywiście na dole jest co może być ty trzpieniem o którym piszesz ( taki długi pręcik, ma chyba w środku otwór na imbus ok 3mm), zaraz spróbuję to wyciągnąć i połączyć z górnym korkiem 
edit: pietryna- wszystko już ok
zapodaj swój adres na gg :25422889 , to postawię browar;D wielkie dzięki;)

edit: pietryna- wszystko już ok

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość