[Amortyzator] 66 sl1 ata 07 - wyjmowanie komory PAR

bazooczyskoDH
Posty: 305
Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
Kontakt:

Post autor: bazooczyskoDH »

pietryna- tutaj kilka fot jak co wygląda:


http://bazooczysko.pinkbike.com/album/album-1/



wychodzi na to że chyba są to 66sl ata tyle że z niekompletnym tłumikiem i prawym korkiem od RC2x. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi
bike86
Posty: 337
Rejestracja: 19.09.2006 15:51:29
Kontakt:

Post autor: bike86 »

bazooczysko fakt czegos tam nie ma ;) niech sie wypowie pietryna ja nigdy nie rozbierałem osobiscie 66 ;)
Swoja droga 66SL to specyficzny amor, jedni lubia jego prace inni nie. Jesli ktos jest zakochany w totalnie "pluszowej" pracy (np 66rc2x czy generalnie dobre sprezynowce od Marcoka) moze sie zawiesc - problem z dobijaniem przy ustawieniu duzej czułosci i pracy całym skokiem.Ja lubie feel powietrzniaków, mam go na dosc twardo, lubie skoczna zawieche ;)
bazooczyskoDH
Posty: 305
Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
Kontakt:

Post autor: bazooczyskoDH »

bike86 - pokrętło chodzi skokowo tylko że tak powiem " kręci się w nieskończoność" i nie bardzo też ogarniam myślami to jak ma ono działać skoro z niczym nie jest połączone, po odkręceniu kapsla z czerwonym regulatorem w goleni nic pod nim nie ma, dopiero na głębokości ok 10cm zaczyna się coś co wygląda na tłumik ( wydaje mi się więc że jest to właśnie tłumik kompresji i że górnego po prostu nie ma )
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Tłumik nie jest uszkodzony, a odkręcony. Tam gdzieś na dole powinien być trzpień który musisz sobie wyciągnąć, wkręcić do korka i skontrować czerwoną nakrętką która powinna tam się gdzieś walać.
http://wyslijto.pl/plik/ru76wclf61
To ci powinno trochę rozjaśnić.

Z komorą powietrzną ci za bardzo nie potrafię pomóc bo nie wiem jak działa i jak wygląda. Jedynie u kumpla, z daleka widziałem doppio z 888 2008/2009.

Edit:
Jednak manual się nie przyda bo ten moment nie wiem czemu został pominięty...
http://wyslijto.pl/plik/xopl3hp7p2
Ten jest od 888 ale tam widać to o czym mówię - strona 14, rysunek 3 i 4

Tylko tam zamiast korka, przykręca(odkręca) się tylko niewielki element. U ciebie zamiast niego nakręca się cały korek wkręcany w lagę.

Tzn da się ten korek rozebrać ale nie widzę sensu, szczególnie że potrzeba(wypada) mieć szczypce segera.

Edit2:
Jeszcze jeden bonus. Manual 66 sl ata 2006
http://wyslijto.pl/plik/k23yu92pm4

Aczkolwiek i w tym nie ma dokładnie opisu tego o czym mówiłem więc patrz na ten 888.
bazooczyskoDH
Posty: 305
Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
Kontakt:

Post autor: bazooczyskoDH »

pietryna - coś tam rzeczywiście na dole jest co może być ty trzpieniem o którym piszesz ( taki długi pręcik, ma chyba w środku otwór na imbus ok 3mm), zaraz spróbuję to wyciągnąć i połączyć z górnym korkiem ;)





edit: pietryna- wszystko już ok ;) zapodaj swój adres na gg :25422889 , to postawię browar;D wielkie dzięki;)
bike86
Posty: 337
Rejestracja: 19.09.2006 15:51:29
Kontakt:

Post autor: bike86 »

no i git ;] bazooczysko odbierz PW ;]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość