Tłumik nie jest uszkodzony, a odkręcony. Tam gdzieś na dole powinien być trzpień który musisz sobie wyciągnąć, wkręcić do korka i skontrować czerwoną nakrętką która powinna tam się gdzieś walać.
http://wyslijto.pl/plik/ru76wclf61
To ci powinno trochę rozjaśnić.
Z komorą powietrzną ci za bardzo nie potrafię pomóc bo nie wiem jak działa i jak wygląda. Jedynie u kumpla, z daleka widziałem doppio z 888 2008/2009.
Edit:
Jednak manual się nie przyda bo ten moment nie wiem czemu został pominięty...
http://wyslijto.pl/plik/xopl3hp7p2
Ten jest od 888 ale tam widać to o czym mówię - strona 14, rysunek 3 i 4
Tylko tam zamiast korka, przykręca(odkręca) się tylko niewielki element. U ciebie zamiast niego nakręca się cały korek wkręcany w lagę.
Tzn da się ten korek rozebrać ale nie widzę sensu, szczególnie że potrzeba(wypada) mieć szczypce segera.
Edit2:
Jeszcze jeden bonus. Manual 66 sl ata 2006
http://wyslijto.pl/plik/k23yu92pm4
Aczkolwiek i w tym nie ma dokładnie opisu tego o czym mówiłem więc patrz na ten 888.