Strona 2 z 3
: 16.08.2011 20:05:07
autor: quilong
miki_ck dętka już wyleciała na "zwykłą", na żywo na prawdę fajnie wygląda (mi bardzo się podoba) i jakoś tak wychodzi, że moje rowery zwykle są bardzo proste kolorystycznie, staram się wszystko kupować czarne i potem nie ma problemów gdy zmienię rame, że coś nie pasuje, simply the best

: 16.08.2011 20:29:07
autor: miki_ck
aha, no i spoko.
A widać, że rower poskładany z głową, na niezłych, choć nieprzesadnie drogich częściach (jak np. napęd na 8kę). W sam raz, żeby wszystko działało wystarczająco dobrze by dawać niezakłóconą awariami radość z jazdy

: 16.08.2011 20:45:03
autor: EZrider
quilong pisze: W elixirze 5 jest bardzo dziadowska, wykonana z giętej blachy.
Gównolit to się nazywa.
: 16.08.2011 20:56:39
autor: quilong
miki_ck zgodnie z filozofią "siadom i jade"

Re: [quilong] Giant Glory FR + 888rcv
: 17.08.2011 16:23:47
autor: bobas 29
niechcialbys 888 na boxxer team 2008 wymienic?
: 17.08.2011 20:44:05
autor: quilong
nie, miałem kupić właśnie takiego boxx'a ale jednak stwierdziłem że bardziej odpowiadają mi 888
: 17.08.2011 21:03:51
autor: Las3k_91 Ldz
Są 888, to teraz Glory FR na DH

: 17.08.2011 22:00:28
autor: quilong
Las3k_91 Ldz pisze:Są 888, to teraz Glory FR na DH

glory FR mi bardzo przypasowało, jedynie mógł by mieć bardziej płaski kąt główki, nawet rozmiar "S" mi odpowiada (długość taka sama jak w glory DH "M")
: 17.08.2011 22:11:28
autor: EZrider
quilong K9 Industries Angleset. Jakieś 300zł z wysyłką.
: 18.08.2011 09:26:24
autor: quilong
EZrider myślałem właśnie nad czymś takim, ale z podniesieniem na półkach wyszedł mi kąt 67* co szczerze mówiąc mi już odpowiada, z tymi redukcjami miałbym 65.5 czyli tyle co nowe glory
Edit:
Mierząc graficznie z zdjęcia programem cadowskim wyszedł mi kąt widelca równy 65.64*, zdjęcie starałem się zrobić jak najbardziej prostopadle.
: 02.01.2012 22:14:28
autor: Hawking-Wrocław
jak pracują ci RCV ?
który rok ?
: 02.01.2012 22:30:13
autor: quilong
RCV 2010, ja osobiście jestem zadowolony, przy odpowiedniej regulacji napięciem wstępnym i ciśnieniem powietrza uzyskałem odpowiednią czułość i progresję, bez nieprzyjemnego zapadania się przodu. Widelec chodzi bardzo płynnie.
: 04.01.2012 23:01:28
autor: Tom1422
Mam pytanie odnośnie napinacza. Też mam Glorkę ale wersję DH i ten sam napinacz. Zastanawia mnie to czy przy końcu skoku (np jakbym chciał dobić zawieszenie) element napinacza który wystaje (te wystające gwinty które trzymają prowadnicę) nie zahaczy przy dobiciu o tą część łączącą tylny wahacz z ramą. Bo na moje jak na to patrzę to im bardziej Glorka "siedzi" to tym bardziej to co wystaje zbliża się do ramy. Pewnie nie wiesz dokładnie o co mi chodzi, zbyt chaotycznie napisane. Nie wiem dokładnie jak to ująć.
: 05.01.2012 10:36:41
autor: quilong
Pewnie chodzi o górna prowadnicę? Ja mam starszą wersje napinacza, nie wiem jak jest z nowszą, pewnie podobnie. U mnie nic nie haczy, sprawdzę to jeszcze dokładnie w domu ale nie miałem żadnych problemów. Pamiętaj żeby napinacz podciągnąć jak najbardziej dolnym kółkiem do góry, glorki przez zawieszenie niestety nie pozwalają na zbyt wysokie ustawienie dolnej rolki, przez co przy dobiciu zawadza się o korzenie itp. Temu wybrałem ten napinacz z kółkiem ala gamut, prowadnice e13 są za duże.
: 05.01.2012 18:52:54
autor: Tom1422
ok dzięki

glorkę mam od tygodnia więc jeszcze nie wszystko sprawdziłem i właśnie zastanawiałem się jak będzie z tym napinaczem ale jutro wyjmę damper bo zmieniam na DHXa 5 to pewnie się okaże czy będzie haczyć czy nie.

: 07.06.2012 11:38:32
autor: quilong
OK, parę zmian, głównie rama i hamulce + parę pierdołek
HA - 63*
BBH - 345mm
WB - 1188mm
: 07.06.2012 16:43:28
autor: EZrider
No to się wreszcie doskładałeś tej 100% zjazdówki.

: 06.10.2012 13:03:43
autor: quilong
Parę detali doszło.
: 06.10.2012 20:09:47
autor: lollex
Stery kupywaleś we własnym zakresie czy kupiłeś razem z ramą?
Rama w najlepszym jak dla mnie malowaniu. Całość naprawde bomba
