Strona 2 z 2

: 28.02.2011 14:25:41
autor: Spaced
Panowie gadacie z tym, ze jak 700 ocieracie to na 760+ bedziecie umierac. To jest mit, który znika w momencie założenia szerokiej kiery. Ocieram sie o drzewa tak samo, jak nie mniej ze wzgledu na lepsza kontrole.

: 28.02.2011 16:23:09
autor: whitebull
Siema. Pierwszą kiere miałem 640mm i myślałem, że jest dobrze, ale jak kupiłem Paco DH to się w niej zakochałem i nigdy nie założę mniejszej kiery. Ostatnio jeździłem na tej starej kierze u kumpla i przy skręcaniu bałem się, że zaraz będzie gleba. Mam około 190cm i kiera 790mm jest zaje****** rozwiązaniem :D

: 28.02.2011 17:45:22
autor: spz
Szymon_331 pisze:spz
Widzę że na tej samej ramce jeździmy tylko Twoja bardziej poobijana ; )
Angol popsul ;)
Panowie gadacie z tym, ze jak 700 ocieracie to na 760+ bedziecie umierac. To jest mit, który znika w momencie założenia szerokiej kiery. Ocieram sie o drzewa tak samo, jak nie mniej ze wzgledu na lepsza kontrole.
Kwestia tez samej geometrii i pochylenia amortyzatora. Np. na moim miejskim romecie z waziutka kierownica i widelcem prawie pod katem 90 stopni promien zawracania jest malutki, ale jest nerwowy podczas skrecania. Z kolei zjazdowka ma promien zawracania jak ciezarowka ale wchodzi gladziutko w zakrety.

Re: Szerokość kierownicy u Prosów - filmik z pinkbike

: 28.02.2011 18:40:18
autor: inq
Smigalem na zawodach 780mm i nie bylo zadnych problemow, czasami na milimetry choc pewnie to tylko takie uczucie np. na trasie w wisle, sa takie dwa drzewka :P

Re: Szerokość kierownicy u Prosów - filmik z pinkbike

: 05.03.2011 01:49:01
autor: chevis

: 05.03.2011 07:59:12
autor: Krzyś
chevis ty, fajna! Nie wiesz, czy jest dostępna biała? :D

: 05.03.2011 08:38:07
autor: SeraaX
na 800mm kiepsko mi się jeździło, ręka sama schodziła mi do trochę wewnątrz gripa (ustawienie klamek mogło się do tego przyczynić, ale nie mniej dla mnie optimum to 760mm)
Ale z kolei na 680-700 jest sporo gorzej, wygdnie może być jak ktoś jest węższy w barach. A kwestia wąskiego przejazdu, ja nie widzę nigdy żadnych problemów
http://www.narzedzia4u.pl/galerie/f/f7a ... 929602.jpg :)

: 09.03.2011 19:46:44
autor: arkadius
hehehe zabawne video, ale pamiętaci kilka lat do tyłu kielnia truva albo enesa 670 i był szał no i na dodatek głeboka jak basen i każdy kulał. Ale prawda jest taka że świat idzie do przodu,jest po części troche marketingu ale tez jest wygoda na płaskiej kielni, i odziwno na nortshore-ah sie lepiej jeździ u mnie było to tak truv 670 potem truv 700 i teraz mam sunnline-a 745 i do freeride-owej frajdy wystarczy pozdrawiam




http://arkadius.pinkbike.com/

: 09.03.2011 20:28:28
autor: Wujek_cieta_riposta
Ty Arek za dużo na forum przypadkiem nie siedzisz??? :) Zasuwaj na Zawadę trasę kopać, żebym miał gdzie pojeździć, jak mi łapa wyzdrowieje! ;)

A co do tematu- wiele zależy od długości górnej rury, jeżeli górna rura jest krótsza to też można wsadzić szerszą kierę, bo łatwiej ją ogarnąć niż w przypadku gdy przedni trójkąt jest dłuższy. Ja po przesiadce z 715mm na 790mm byłem wniebowzięty- nieporównywalnie lepsza stabilność, prowadzenie i kontrola to plusy, przy których wszystkie wady i minusy idą w las...