Strona 2 z 2
: 02.03.2011 19:11:10
autor: Kamil89
jednopółka i 180 to troche dużo wbrew temu co może Ci się wydawac za dużo skoku w ht jest często gorszym niż lepszym wyjściem psujesz geo i jednocześnie rower mniej 'połyka ' a jednocześnie jeździ się przyjemniej ... tak jak mówie powinieneś zadzwonić do Zumbi to chyba żaden problem a możesz się dogadać kto pyta nie błądzi

: 02.03.2011 20:10:55
autor: Killo
Kamil89 zobacz na stronę darkside'a, a potem pisz o psuciu geo

te ramy są stworzone do amorków o dużym skoku. Więc jak wrzucisz amor 180mm do ramy dedykowanej do amortyzatorów 180+ to raczej nic Tobie się nie popsuje, a nawet będzie działać wszystko tak jak powinno;)
: 03.03.2011 16:23:25
autor: Impus
IloveMyride ale po co ładować do HT piastę 150x12? Gdybyś zdecydował się na 135x12 wybór miałbyś o wiele większy. No i czy połączenie piasty 150 z mufą 73mm nie wpływa niekorzystnie na linie łańcucha?
: 03.03.2011 16:39:03
autor: Spaced
Impus pisze:IloveMyride ale po co ładować do HT piastę 150x12? Gdybyś zdecydował się na 135x12 wybór miałbyś o wiele większy. No i czy połączenie piasty 150 z mufą 73mm nie wpływa niekorzystnie na linie łańcucha?
Tez mnie to dziwi. Jedyny sens jaki widze to wspolne koła z rowerem dh.
Killo pisze:Kamil89 zobacz na stronę darkside'a, a potem pisz o psuciu geo te ramy są stworzone do amorków o dużym skoku. Więc jak wrzucisz amor 180mm do ramy dedykowanej do amortyzatorów 180+ to raczej nic Tobie się nie popsuje, a nawet będzie działać wszystko tak jak powinno;)
I tak i nie. Tak sa htki z geo pod 180 ale przy tak wysokim amorze jak poleci ci przez cały skok to na prawde pieprzy sie geo. W fullu rekompensuje to ugiecie tyłu.
: 03.03.2011 17:19:05
autor: Impus
Spaced z tym nurkowaniem przodu nie jest tak tragicznie. Sam mam 888RCV '07 170mm i nie jest to jakoś mega odczuwalne (może będzie jak wsadzę sprężyny odpowiadające mojej wadze). Jednak gdybym ponownie miał wybór amortyzatora zdecydowałbym się na coś w okolicy 150-160mm i oczywiście 1 półkę.