Strona 2 z 2

: 25.04.2011 10:26:09
autor: pietryna
No powiem ci szczerze że tutaj dla mnie one są podobne, tyle że ten monstera ma jeszcze miejsce na pierścień jakiś dookoła(chyba że tam wchodzi ta uszczelka z fotografii i rysunku - co by było dość logiczne). Dlatego wolałbym zdjęcie niż ten manual :P

: 25.04.2011 10:36:17
autor: off_road
Wiesz duro też ma podobny tłumik, ma dziurki i shimy nawet :D :P a jakoś nie pracuje tak samo ;)

: 25.04.2011 10:40:58
autor: pietryna
Ja mówię o kształcie zaworu.

: 25.04.2011 10:44:45
autor: off_road
pietryna pisze:Ja mówię o kształcie zaworu.
Dobre spostrzeżenie oba są okragłe ;)

te zawory RIDE-a też są podobne ;)
Obrazek
Obrazek

tak w ogole to Ty jeździłes na monsterze czy tylko u kolegi widziałeś ze masz porownanie monster -> z150?

: 25.04.2011 19:10:49
autor: pietryna
Jak bym jeździł to bym nie zadawał takich pytań gdyż sam bym to rozebrał na części pierwsze, tak jak każdą rzecz jaką mam.

: 25.04.2011 23:56:20
autor: quake
edv pisze:Jaki według was sens ma regulacja tłumienia kompresji w widelcach dh/fr skoro wszyscy (prawie) ustawiają ją na minimum?
Jaki sens ma kierownica w samochodach, skoro wszyscy (prawie) nie maja pojecia jak sie nia poslugiwac? ;-)

Ravfr juz wrzucil mojego posta, w ktorym lopatologicznie wyjasnilem czym sie rozni HSC od LSC, nie bede ukrywal, ze tylko kompletny baran po jego przeczytaniu nie zrozumie, jak bardzo potrzebna jest regulacja zarowno HSC jak i LSC.

: 26.04.2011 09:16:15
autor: off_road
Jeszcze zeby zobrazować całkiem co jest z wolną i szybką kompresją:

HSC:
Obrazek

LSC:
Obrazek