Strona 2 z 2
: 24.11.2011 09:42:16
autor: ravfr
Rzeczywiście nowe malowanie Cube miażdży

.
rafimax pisze:dziwna akcja z tym damperem w czesach kiedy praktycznie kazda firma i rama zjazdowa ma dł. dampera 241 wsadzać taki wynalazek. Niby kazda firma ma w ofercie takie dampery ale ciekawe czy sa dostepne?? pewnie na zamowienie z czasem realizacji zamowienia 3mies

Mam damper 267 mm i nie widzę w tym nic dziwnego. W ofercie 267 mają X-fusion , Manitou i Fox.
Pojawił się argument, że "dłuższe" jest cięższe , niekoniecznie , w secie ze sprężyną 267 mm XF+250 lbs/in waży tyle samo co 215 DHX3 + 400 lbs/in.
: 24.11.2011 09:51:55
autor: Spaced
ravfr pisze:Pojawił się argument, że "dłuższe" jest cięższe , niekoniecznie , w secie ze sprężyną 267 mm XF+250 lbs/in waży tyle samo co 215 DHX3 + 400 lbs/in.
Wzgledem 241 z reguly jest niestety. Damper 267 to nic zlego ale po prostu dostepność 241ek jest większa, a za użyciem 267ki tak na prawde wiele nie przemawia.
: 24.11.2011 11:02:41
autor: ravfr
Norbert , wbrew obiegowej opinii (popytaj kobiet

) "rozmiar się liczy"

.
: 24.11.2011 11:18:41
autor: Spaced
Będziesz płacic za pęknietą miednice

: 24.11.2011 11:55:59
autor: off_road
Co nie zmienia faktu, ze triple linkage wygląda ciekawie. Ciekawe jak w praktyce.
Co do malowania jest mega

Co do 267 z dostępnością nowych nigdy nie ma problemu

co innego rynek wtórny. Zwykle jak ktos ma taki damper to już siedzi w ramie baardzo długo bez zmian.
: 24.11.2011 12:23:13
autor: Spaced
Czy golna belka w ogóle łaczy sie z przednim trójkątem inaczej niz przez damper?
: 24.11.2011 17:11:33
autor: off_road
Tak jakby koło było na horście i damper rowniez na osobnym?
Ano nie:

: 24.11.2011 17:21:30
autor: Spaced
Ładnie to wygląda ale brak mocowania dupki do tylnego trójkata z góry martwi.
: 24.11.2011 18:00:13
autor: off_road
Przecież jest zamontowana na dole masz link :P
ogon przeciez jest identyczny w kształcie i działaniu jak ten z big hita. W sensie, że horst.
Tyle ze z oczka łączącego horsta z linkiem wychodzi jeszcze jeden link do góry ten niebieski a ten jest mocowany do jeszcze jednego

tworząc horsta dla dampera?
Spaced nie przyjarałeś dziś za mocno?

:P

: 24.11.2011 18:55:09
autor: Spaced
Nie zauważyłem. Nie karanie tylko brak snu. Wyspie się to będę myślał jak to pracować może
: 24.11.2011 19:47:29
autor: szymon102
Damper ściskany jest niemal całkiem "wypadkowym" zgięciem linków - czarnego, mocowanego do górnej rury przedniego trójkąta, i niebieskiego.
Warto zwrócić uwagę, że damper mocowany nie jest do punktu obrotów linku czarnego i niebieskiego ale bardziej w środku niebieskiego, przez co pewnie uzyskali datą charakterystykę pracy. System przypomina ten z Knolly tylko tutaj damper mocowany jest do linku niebieskiego (a nie do czarnego, który musiałby być mocowany do dolnej rury - jak w Knolly).
: 24.11.2011 21:13:20
autor: off_road
szymon102 pisze:Damper ściskany jest niemal całkiem "wypadkowym" zgięciem linków - czarnego, mocowanego do górnej rury przedniego trójkąta, i niebieskiego.
W skrocie damper pracuje na horscie z linkami jeden do gornej ,drugi do dolnej rury przedniego trojkąta.
Link do dolnej rury nie jest widoczny na pierwszy rzut oka
