Geometria podobna do streetlegala. Jest mniejszy bo ma koła 24" i sztywny wideł. A dlaczego mniej kosztuje? Popatrz po swoim przykładzie. Póki co, z tego co rozumiem, nie masz bladego pojęcia o świecie który się dopiero przed Tobą otwiera. Normalnym tokiem postępowania jest chęc dowiedzenia się czegoś na ten temat, poznania różnych aspektów ekstremalnej jazdy na rowerze. Jednak sporo dzieciaków zafascynowanych sportem, nic nie czytając, nie robiąc żadnego rozeznania kupuje rower impulsywnie - bo zobaczyło filmik na yt i też chce robic backflipy. Zobaczy taki rower i sobie pomyśli - mały, bez amora --> "bmx, a ja nie chce bmx", albo "bez amora to ja nic nie zrobię, przecież coś mnie musi wybijac na hopach". Spojrzy coś takiego:
http://allegro.pl/rower-gorski-trialowy ... 84668.html przeczyta parę tekstów w stylu
"Rower Górski ,Trialowy ,Downhillowy"
(WOW!!! Rower do wszystkiego!!!:O Tego szukam!!!),
"Rama stalowa przerabiana ręcznie - a to dlatego iż już zbyt wiele ram sklepowych (aluminiowych,z tworzyw sztucznych itp.) połamałem"
(Skoro połamał tyle ram, to na pewno ma doświadczenie --> rama profesjonalnie przygotowana, ma idealną geometrią i super wytrzymałośc!!!),
"Przemalowana profesjonalistycznie na kolor czarny-mat,gotowa do obklejania po swojemu"
(Nie dośc, że nowy lakier, to jeszcze pomalowana profesjonalistycznie!!! I nawet mogę ją obkleic po swojemu!!!!)
"Kierownica firmy Amoeba (aluminiowa) - szerokość 65cm ,przedłużona do 75cm!"
(no, bo teraz szerokie kierownice w modzie!!!),
"Widelec Amortyzator DaBomb"
(I jeszcze amortyzator Da Bomb - a Da Bomb to najlepsza firma! To jest rower dla mnie!!!!!)
Tak na prawdę rower nadaje się wyłącznie na złom, bo szkoda ryzykowac utraty zębów dla jazdy, tym bardziej agresywnej, na nim.
Cena to zależnośc między popytem a podażą, a jeżeli jest większy popyt na taki "profesjonalistyczny" rower, nie znaczy to, że jest on więcej warty merytorycznie. I dlatego pewnie cena się niewiele różni.
Poza tym, jeśli ktoś jest już na tyle ogarnięty, żeby wiedziec coś o firmie DMR (mało popularna w Polsce - bardziej w UK) zazwyczaj dysponuje większym budżetem i może pozwolic sobie na "wybrzydzanie", że ja wolę koła 26", kierownicę szerszą i aluminiową czy lżejsze koła. Wydaje mi się, że to by tłumaczyło niską cenę tego roweru. Podzespoły tego roweru jakością nie ustępują produktom NS czy darta. Jednak jest to model sprzed epoki Wielkiego Odchudzania rowerów i będzie swoje ważył. Zrekompensuje to jednak wytrzymałością, brakiem awaryjności oraz dobrą geometrią. Dodatkowym plusem jest to, że rower wygląda na mało używany. Suma sumarum nie sądzę, żebyś znalazł lepszy rower w takim budżecie.
P.S. Liczba wykrzykników w typowych przemyśleniach napalonego dzieciaka nieprzypadkowa;)