: 02.07.2011 08:44:51
No fajnie, już od dawna powinni dłubać carboramy. Materiał jednak sprawdza się świetnie. Chciałbym zobaczyć jeszcze summuma i demo z tego materiału, o planach co do summuma coś tam chyba było już słychać 

Ameryki nie odkryłeśMoskit pisze:Wydaje mi się, że więcej w tym marketingu niż faktycznych różnic cenowych w procesach technologicznych.
BikerJG pisze:SegatiV Tutaj chodzi o to ze jestesmy manipulowani zeby wydac kolejna kase, aczkolwiek nie warto bo nie widac tu specjalnych innowacji procz niejako "ryzykownego" nazwijmy to materialu (historie z GT etc)
No właśnie. Sęk w tym, że powinno nas wszystkich to g...o obchodzić ile dałeś za nią kasy.piotrex pisze:a co do ceny-tak jak napisal jasiek_krk-skad wiesz ile za to zaplacilem?
Hahahha, no to żeś Panie pojechałMoskit pisze:Ja jestem ciekaw jak się ma "surowy" koszt wytworzenia ramy z alu i włókna. Wydaje mi się, że więcej w tym marketingu niż faktycznych różnic cenowych w procesach technologicznych.
Hm....giantatxonedh pisze:Nie zmienia to faktu ze jak bym miała taki rower to bym z nim spał w nocy
Jak xxx już któraś dyskusja na temat karbonu wałkowana po wielokroć. Prawda jest taka ze to dobry materiał, przyjmie sie i będzie tak samo popularny jak alu. I nie zdziwiło by mnie gdyby juz teraz po cichu nie robiono eksperymentów z czymś jeszcze mocniejszym lub lepszym od karbonu.SegatiV pisze:Dywagacje na ten temat nie mają sensu.
Bo użytkowników dzieli sie na hobbystów i zrypofanatyków.Hm....
To juz któryś przypadek u niejednego użytkownika forum, co jest dowodem iż poza male i female posiadamy płeć shemale.
Sprzedał wszystkie, kupił pickup'a/terenówkę i domek w górach gdzieś niedaleko bikeparku.giantatxonedh pisze:TO TAK JAKBY CI NAGLE POD DOM ZAPARKOWALI 15 FERRARI I DALI TOBIE KLUCZYKI PO CZYM ODESZLI NA ZAWSZE. Pomyśl co byś z nimi robił ??
To na ubezpieczenie by mogli jeszcze zostawić.giantatxonedh pisze:TO TAK JAKBY CI NAGLE POD DOM ZAPARKOWALI 15 FERRARI I DALI TOBIE KLUCZYKI PO CZYM ODESZLI NA ZAWSZE. Pomyśl co byś z nimi robił ??
13 bym sprzedałgiantatxonedh pisze:TO TAK JAKBY CI NAGLE POD DOM ZAPARKOWALI 15 FERRARI I DALI TOBIE KLUCZYKI PO CZYM ODESZLI NA ZAWSZE. Pomyśl co byś z nimi robił ??
- A to zapewne ze względu na to że polak jak się zaprze to zapierdziela... hmmm. Tania i głupia jak na tamte czasy siła robocza..Pamiętam pierwszą ramę zrobioną w polskim oddziale
-Pewnie robiłeś testy na wytrzymałość, pękła główka i amor zatrzymał ci sie na ryjcu... Dlatego tak bardzo utkwiło ci to w pamięci (ver2)Pamiętam pierwszą ramę zrobioną w polskim oddziale
- Nawet przedszkolaki wiedzą że pękają w główki w ramach z serii stinki." Kóna" jest dzisiaj znana na cąłym świecie.
- Tak często pękały ze producenci zakasali rękawy i sprzedawali je za bezcen - dlatego wszyscy je kupowali...Stinki - nasze ramy z serii Stinki zrobiły furrore na świecie w 94
- ooo, to mamy już po firmie ... Wykupili nasW 98 sklepy "Kóna" z polskimi ramami pojawiły się w Chinach.
- Bo tylko my byliśmy takimi kretynami i ten chłam kupowaliśmy... Poza tym pierwsze fabryki tu były... A jak wcześniej pisałem pękały i każdy chciał się ,ich pozbyć ?? Allegro - używana stinki nie pęknięta, lekko bita po spawaniu...Dzisiaj już co 3 rama "Kóna" sprzedawana na świecie pochodzi z polski
Haaa, ale my polacy nie tacy głupi... Wiemy ze za Marychę idzie się siedzieć .... o.O dawaj bucha..I strasznie chcieli handlować z polakami