[Cesiu] RMB Flatline Pro '09 + Boxxer RC CL '11
Update nieduży bo tylko sztyca i siodełko, ale w końcu zrobiłem nowe zdjęcia.
Zysk wagowy na wymianie siodełka i sztycy + wywalenie redukcji sztycy to 190g, a Bel-air wydaje się być niesamowicie wygodny.
Waga oczywiście na oponach Conti + Inetnse, na Minionach 2-ply wyszło mi na wadze 18,98kg.
Pozdro.
Zysk wagowy na wymianie siodełka i sztycy + wywalenie redukcji sztycy to 190g, a Bel-air wydaje się być niesamowicie wygodny.
Waga oczywiście na oponach Conti + Inetnse, na Minionach 2-ply wyszło mi na wadze 18,98kg.
Pozdro.
Update.
Trochę nowych elementów, praktycznie cały kokpit wymieniony. Doszedłem do takiego momentu, że praktycznie wszystko mi pasuje w rowerze, jeździ się świetnie, nic mi nie przeszkadza, nie mam się do czego przyczepić. Pewnie lepszy amortyzator by nie zaszkodził, ale w pracy zadbanego RC CL nic mi nie wadzi i jestem z niego zadowolony. Może jeszcze tylko skuszę się na tarczę XT ICE na przód, zobaczymy.
Zastanawiałem się jeszcze nad wymianą dosyć ciężkiej obręczy z tyłu, ale przy mojej delikatnie mówiąc słabej technice wolę zostawić na razie 729.
Trochę nowych elementów, praktycznie cały kokpit wymieniony. Doszedłem do takiego momentu, że praktycznie wszystko mi pasuje w rowerze, jeździ się świetnie, nic mi nie przeszkadza, nie mam się do czego przyczepić. Pewnie lepszy amortyzator by nie zaszkodził, ale w pracy zadbanego RC CL nic mi nie wadzi i jestem z niego zadowolony. Może jeszcze tylko skuszę się na tarczę XT ICE na przód, zobaczymy.
Zastanawiałem się jeszcze nad wymianą dosyć ciężkiej obręczy z tyłu, ale przy mojej delikatnie mówiąc słabej technice wolę zostawić na razie 729.
Szczerze mówiąc nie wiem ile zyskałem, ale wymiana na tytan wyglądała w ten sposób, że zamawiając coś z CRC dobierałem do paczki 2 śrubki, czasem 4 i tak się uzbierało. Nie było parcia na wymianę na raz 30 śrubek. Powoli na spokojnie wymieniałem. Jak bym je na raz kupił to żona by mnie zabiła, że wydałem tyle kasy na śrubki 

Ostatnie modyfikacje przed sezonem (obręcz i tarcza z tyłu i pedały). Waga zeszła poniżej 18kg co przy tej ramie i "niepowietrznej" amortyzacji jest chyba przyzwoitym wynikiem.
kuklis specjalnie dla Ciebie policzyłem, że na tytanowych zyskałem ok 75g , z aluminiowymi będzie ok 100g.
Teraz tylko jeździć, jeździć i jeździć!!!
kuklis specjalnie dla Ciebie policzyłem, że na tytanowych zyskałem ok 75g , z aluminiowymi będzie ok 100g.
Teraz tylko jeździć, jeździć i jeździć!!!
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
521 przeżyła cały sezon i daje radę. Zobaczymy jak poradzi sobie 721 bo jestem trochę na bakier z techniką i mam pewne obawy co do słuszności wyboru. Na szczęście +10 do wytrzymałości daje zaplot w MKbike 
Co do opisu to chyba Ty wcześniej miałeś opis z odnośnikami do zdjęć tyle że szczegółów a nie na wadze

Co do opisu to chyba Ty wcześniej miałeś opis z odnośnikami do zdjęć tyle że szczegółów a nie na wadze

-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość