Mondraker Summum Pro Team 2011-Czy warto kupić,
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
- Kontakt:
Re: Mondraker Summum Pro Team 2011-Czy warto kupić,
Proponuje DEVINCI WILSON SL
Wolalbym mondrakera bo taniej i firma nie ma takiej historii wpadek jak commencal. Co prawda wymieniłbym wiecej czesci niz tylko opony ale to raczej moje czepianie sie niz powazne uwagi.
Hajsik - przez roboty ramy spawa tylko merida. 99% ram jest robiona recznie. Inna sprawa, ze ramy spawane przez roboty bylby lepsze, nie gorsze
Hajsik - przez roboty ramy spawa tylko merida. 99% ram jest robiona recznie. Inna sprawa, ze ramy spawane przez roboty bylby lepsze, nie gorsze

Tego calego spustu nad mondrakerem to nieogarniam. Zawiecha jest po prostu ok i geo jest regulowane, ale wg mnie jakos super cudownie to to nie pracuje przynajmniej z rc4. Wszedzie tylko ochy i achy a pewno 99% z was widzialo tylko ta rame z bliska albo w porywach przelecialo sie po parkingu.
Szczerze mowiac to po prostu pekam ze smiechu widzac kolejne tematy "jaki rower do xxx tysiecy". Jeszcze nie spotkalem osoby, ktora by miala rower w jakis sposob przytlumiony , wszyscy tylko kupuja top zawieche i lataja na wszystkich pokretlach odkreconych (oczywiscie zaraz odezwie sie pare osob, ktore costam pokrecily, ale niestety to jest mniejszosc). Wiec ja sie pytam, na **** wam te regulacje skoro praktycznie nikt tego nie uzywa.
Jakos niedawno spotkalem goscia ktory jezdzil na 8mkach z cholernie mieka sprezyna i olejem 2,5 wszystkie regulacje odkrecone i gosc jeszcze mowil ze zmieni na mieksza ta sprezyne bo go nadgarstki bola ... jego koledzy natomiast uswiadamiali mnie i kolege ze zawiecha w dh powinna sie uginac juz pod ciezarem samego roweru i powinna dac sie zamknac w miejscu. Niestety nie robili sobie jaj i mowili 100% powaznie a rowery oczywiscie drozsze od samochodu ktorym przyjechali ale whatever.
Z reszta co to za gadanienie "nie kupuj ramy x bo jest tego masa na polskich trasach" ? Co to ma w ogole do rzeczy, rower ma jezdzic i ewentualnie ladnie wygladac, ale polska scena dh dazy juz od dluzszego czasu po prostu w strone totalnego lansu. Ludzie zamiast jezdzic pie..la co kto ma za rower i co by u kogo zmienil.
Od wiekow nie widzialem tutaj postu "wez rame x poniewaz lepiej sie prowadzi, jest bardziej skoncza/klei sie do ziemii, ma takie i takie zalety" Wszystkie porady ograniczaja sie do "ten ma 63* na glowce i 13,5 suport wiec jest szybsza od tamtej bo tamta ma 64 na glowce !" albo " tego jest duzo kup inne bo bedzie slabo pod wyciagiem wygladac".
Chlopie, kup jakis uzywany rower za polowe tego siana, np takiego sundaya i ewentualnie dolozyc np pare stowek do przerobki dampera pod ciebie w push'u/avy'm czy innego cr1 :
http://allegro.pl/iron-horse-sunday-wc- ... 85601.html
http://allegro.pl/iron-horse-sunday-wc- ... 62410.html
http://allegro.pl/iron-horse-sunday-exp ... 04303.html
Jak ci sie nie bedzie podobac, w co szczerze watpie, to w nastepnym sezonie zmienisz sobie rame na mondrakera albo co tam bedziesz chcial (bo komponenty w tych rowerach i tak sa bdb). Reszte wydaj na wyjazdy i po prostu na kur wiaj. Jesli myslisz , ze bedziesz szybciej jezdzic na takim mondrakerze niz na takim sundayu to sie po prostu mylisz. Ten mondraker po jednym sezonie jazdy bedzie wart moze z 70% jego ceny poczatkowej wiec nie top kasy w cos co w zasadzie nie da ci zadnej przewagi, poza mozliwoscia podjarania sie z kumplami i bajerowaniai, ze masz zmienna geometrie, bo i tak to ustawisz raz i nie bedziesz tykal przez kolejny rok.
Szczerze mowiac to po prostu pekam ze smiechu widzac kolejne tematy "jaki rower do xxx tysiecy". Jeszcze nie spotkalem osoby, ktora by miala rower w jakis sposob przytlumiony , wszyscy tylko kupuja top zawieche i lataja na wszystkich pokretlach odkreconych (oczywiscie zaraz odezwie sie pare osob, ktore costam pokrecily, ale niestety to jest mniejszosc). Wiec ja sie pytam, na **** wam te regulacje skoro praktycznie nikt tego nie uzywa.
Jakos niedawno spotkalem goscia ktory jezdzil na 8mkach z cholernie mieka sprezyna i olejem 2,5 wszystkie regulacje odkrecone i gosc jeszcze mowil ze zmieni na mieksza ta sprezyne bo go nadgarstki bola ... jego koledzy natomiast uswiadamiali mnie i kolege ze zawiecha w dh powinna sie uginac juz pod ciezarem samego roweru i powinna dac sie zamknac w miejscu. Niestety nie robili sobie jaj i mowili 100% powaznie a rowery oczywiscie drozsze od samochodu ktorym przyjechali ale whatever.
Z reszta co to za gadanienie "nie kupuj ramy x bo jest tego masa na polskich trasach" ? Co to ma w ogole do rzeczy, rower ma jezdzic i ewentualnie ladnie wygladac, ale polska scena dh dazy juz od dluzszego czasu po prostu w strone totalnego lansu. Ludzie zamiast jezdzic pie..la co kto ma za rower i co by u kogo zmienil.
Od wiekow nie widzialem tutaj postu "wez rame x poniewaz lepiej sie prowadzi, jest bardziej skoncza/klei sie do ziemii, ma takie i takie zalety" Wszystkie porady ograniczaja sie do "ten ma 63* na glowce i 13,5 suport wiec jest szybsza od tamtej bo tamta ma 64 na glowce !" albo " tego jest duzo kup inne bo bedzie slabo pod wyciagiem wygladac".
Chlopie, kup jakis uzywany rower za polowe tego siana, np takiego sundaya i ewentualnie dolozyc np pare stowek do przerobki dampera pod ciebie w push'u/avy'm czy innego cr1 :
http://allegro.pl/iron-horse-sunday-wc- ... 85601.html
http://allegro.pl/iron-horse-sunday-wc- ... 62410.html
http://allegro.pl/iron-horse-sunday-exp ... 04303.html
Jak ci sie nie bedzie podobac, w co szczerze watpie, to w nastepnym sezonie zmienisz sobie rame na mondrakera albo co tam bedziesz chcial (bo komponenty w tych rowerach i tak sa bdb). Reszte wydaj na wyjazdy i po prostu na kur wiaj. Jesli myslisz , ze bedziesz szybciej jezdzic na takim mondrakerze niz na takim sundayu to sie po prostu mylisz. Ten mondraker po jednym sezonie jazdy bedzie wart moze z 70% jego ceny poczatkowej wiec nie top kasy w cos co w zasadzie nie da ci zadnej przewagi, poza mozliwoscia podjarania sie z kumplami i bajerowaniai, ze masz zmienna geometrie, bo i tak to ustawisz raz i nie bedziesz tykal przez kolejny rok.
troyo masz w sumie nieco racji, sporadycznie widuje riderów którzy poza kasą mają jakieś preferencje co do pracy, geometrii zawieszenia czy prowadzenia w zakrętach ale tak już jest że ludzie kupują oczami to co jest na topie i fajnie wygląda
A co do spustu nad mondrakerem... to naprawde świetna maszyna i na tle innych wyróżnia sie tym co ma do zaoferowania, uwierz mi
A co do spustu nad mondrakerem... to naprawde świetna maszyna i na tle innych wyróżnia sie tym co ma do zaoferowania, uwierz mi

Sell: Rower - Intense M9
Re: Mondraker Summum Pro Team 2011-Czy warto kupić,
Troyo - popieram w 100%
Mondraker - fajna maszyna na fajnym sprzęcie ale nie wiem po co Shimano robi Sainta skoro wszyscy dla wagi wybierają XTR.
15,5 kg to bardzo lekka maszyna ale po wymianie opon na Schwalbe 2ply lekko będzie miała 16kg co i tak jest niezłym wynikiem.
Później sprężyna tytanowa i znów masz 200g lżej.
Jeżeli chodzi o cenę to za tę masz naprawdę dobry set ale dopilnuj aby FOX był już z odwróconym tłumikiem.
Mondraker - fajna maszyna na fajnym sprzęcie ale nie wiem po co Shimano robi Sainta skoro wszyscy dla wagi wybierają XTR.
15,5 kg to bardzo lekka maszyna ale po wymianie opon na Schwalbe 2ply lekko będzie miała 16kg co i tak jest niezłym wynikiem.
Później sprężyna tytanowa i znów masz 200g lżej.
Jeżeli chodzi o cenę to za tę masz naprawdę dobry set ale dopilnuj aby FOX był już z odwróconym tłumikiem.
Jo
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Pomimo ze mi sie rowniez ta rama nie podoba, to konstrukcyjnie nie ma sie do czego przyczepic. Dobra rama i tyle.troyo pisze:Tego calego spustu nad mondrakerem to nieogarniam. Zawiecha jest po prostu ok i geo jest regulowane, ale wg mnie jakos super cudownie to to nie pracuje przynajmniej z rc4. Wszedzie tylko ochy i achy a pewno 99% z was widzialo tylko ta rame z bliska albo w porywach przelecialo sie po parkingu.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
A ja bym kupił pivota... masz w sklepie dhz za 21 kafli. W polsce chyba nikt nie ma a rower przecież też jest świetny. Ewentualnie mój top faworyt : turner dhr . Wykonanie jak i wytrzymałość ramy zabija a do tego dla mnie nic ładniejszego nie ma... Dw link też pewnie nieźle asfaltuje trase,jeździłem tylko na starszych turnernkach z całkiem ładnie ustawionym zawieszeniem,tj skręconymi pokrętałmi kompresji i przymulonym powrotem i rower niesamowicie sie trzymał ziemi( jak na 1 zawias byłem ogromnie zaskoczony ) więc dw link zrobił pewnie cudo z tej ramki.
Ride 4 Fun ! Biatch !
Oczywiscie sie z tym zgadzam. Rama jest bardzo dopracowana i ladnie wykonana, a przy tym lekka. Natomiast tak jak mowilem kumpel z ktorym smigam ma summuma i mialem okazje na tym posmigac i wg mnie cudow nie ma. Napewno ta rama ma ogromy potencjal, ale nie ze standardowo zaworowanym damperem.ArthurGreen pisze:konstrukcyjnie nie ma sie do czego przyczepic. Dobra rama i tyle.
heh summum też poległ u naszego rodaka
http://www.pinkbike.com/photo/6839174/
http://www.pinkbike.com/photo/6839129/
więc kierował bym się w stronę Commencala
http://www.pinkbike.com/photo/6839174/
http://www.pinkbike.com/photo/6839129/
więc kierował bym się w stronę Commencala
No ride... No Life...
Ale argument... Czasem summ nie ma dożywotniej gwary?rafimax pisze:heh summum też poległ u naszego rodaka
http://www.pinkbike.com/photo/6839174/
http://www.pinkbike.com/photo/6839129/
więc kierował bym się w stronę Commencala

-
- Posty: 556
- Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości