Strona 2 z 2

: 30.07.2011 00:25:05
autor: diesel2117
Vin_OSW :lol: :lol:

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

: 30.07.2011 05:51:54
autor: HugO
Vin jak dobije więcej powietrza to są mega twarde.

: 30.07.2011 11:16:56
autor: diesel2117
Dlatego musisz stoponiowo dodawać co parę psi, a nie odrazu 1-2 bary więcej

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

: 30.07.2011 12:12:41
autor: HugO
Diesel po 2 psi dobijałem a wcześniej spuszczałem powietrze i od nowa.

: 30.07.2011 13:05:11
autor: diesel2117
HugO pisze:Diesel po 2 psi dobijałem
Po 2 psi?!
To co tyle można? :shock:
Mam w domu 3 pompki, żadna poniżej 10 psi nie pompuje na jedną sekwencję pompowania..

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

: 30.07.2011 13:09:40
autor: HugO
Pompuje ponad 150 psi...

: 30.07.2011 13:42:35
autor: diesel2117
Chodzi o zakres, ile pompujesz w jedym cyklu pompki, czyli, że raz naciśniesz pompkę to o ile ci wzrosta ciśnienie i to jest nie możliwe, że co 2 psi to byś zapiepszał pompująć 150psi 75 razy...

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

: 30.07.2011 14:05:30
autor: HugO
Nie oto chodzi... Za jednym pompowaniem mogę napompować 150 psi ale żeby je odpowiednio wyregulować jechałem po 2 psi...

: 30.07.2011 14:12:07
autor: diesel2117
Dobra, widać, ze się nie dogadamy.
Weź poprostu w rc2 zrób podciśnienie i tyle, będzie lepiej pracować

: 30.07.2011 16:47:59
autor: tosiekDH
jak grochem o sciane :D

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

: 30.07.2011 17:03:43
autor: HugO
Ale ja go ustawiłem idealnie pompując PAR/główna/RC2 tylko chodzi o to, że nieda się go dobrze ustawić pompując PAR/RC2/główna...

: 30.07.2011 19:55:09
autor: diesel2117
HugO pisze:Ale ja go ustawiłem idealnie pompując PAR/główna/RC2 tylko chodzi o to, że nieda się go dobrze ustawić pompując PAR/RC2/główna..
w tym właśnie problem, że RC2 masz nie pompować, a wypompować z niego powietrze (tu patrz podciśnienie) naprawdę taki nie kumaty jesteś ?

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

: 30.07.2011 20:17:10
autor: HugO
Wiem co to znaczy robić podciśnienie sorry za fail z pompką... Zdenerwowany troszkę byłem (nie na was :P).

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

: 10.08.2011 21:37:20
autor: Kejniu
Cześć chłopaczki,


Nie chce mi się pisać nowego tematu, więc napiszę tutaj.


Po wymianie oleju i uszczelek w marzocchi 66 sl1 ATA, napompowałem obydwie komory ( już nawet nie pamiętam w jakiej kolejności).


Problem w tym, że nawet po wypompowaniu nie mogę wykorzystać pełnego skoku – amortyzator traci skok.


Na początku nawet nie zauważyłem że amaortyzator tracił skok i dopiero po 2 dniach odkręciłem górne korki. okazało się, że problem jest z ATA – nie mogę wcisnąć wypompowanego kartusza ATA do końca. Nawet gdy spuszczę całkowicie powietrze z amortyzatora i usiądę na kierownicy, (z wkręconymi korkami) zostaje 3cm odstępu między koroną a dolnymi lagami. (Oczywiści gdy skręcę skok (ATA) o te 3 – 4cm to amortyzator dobija do końca)) Powiedzcie jak to naprawić albo chociaż jak rozkręca się to całe ATA

: 11.08.2011 20:32:22
autor: diesel2117
w tłumiku ATA przechodzi ci ciśnienie z PAR do takiej negatywnej jak by komory (zaraz nad sznureczkami) musisz wymienić w tłumiku uszczelki, a żeby teraz wrócił do swojego stanu (180mm skoku) to musisz go rozkręcić a ci wyskoczy.