Rama i amortyzator 160-200mm
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
a widziales kiedys ladnego Nicolai'a? :P
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
Re: Rama i amortyzator 160-200mm
Wygląd sprzętu od Nicolai to kwestia gustu, mnie osobiście się bardzo podoba i ten surowy industrialny design jest niejako wizytówką firmy, w czasach hydroformingów i innych "garbów" na ramach Nicolai wygląda jak z ery kamienia łupanego
W AFR i The One również możesz mieć 2 lub 3 blaty

W AFR i The One również możesz mieć 2 lub 3 blaty

Bo nie widziałes na zywo. Nicolaie to najlepiej wykonane na rynku plus do ramy masz pełen custom. Nic na rynku takiej personalizacji nie oferuje. Wejdz na strone ich i zobacz bike customizer. Kolory kazdej czesci roweru (śrubki, elementy zawieszenia, przód , tył), geometria, rozmiary głowki, piasty, mocowanie napinacza etc.Vin_OSW pisze:I strasznie brzydka
Jak rame mozesz sobie pomalować jak chcesz to moze spokojnie dobrze wygladac, a spawy z bliska sa po prostu idealne.
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Spaced, no i co z tego ze moge miec srubki rozowe, napinacz do gory nogami, piaste przednia na tyle i glowke 50cali jak ramy Nicolai maja poprostu turbo mega obrzydliwa bryle. Tych ram nawet nie da sie porownac do niczego, no Krossy fr sa jedynie brzydsze.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
Re: Rama i amortyzator 160-200mm
Na szczęście rynek oferuje tak bogatą ofertę że każdy znajdzie coś dla siebie
ja tam uwielbiam wygląd ram Nicolai i w połączeniu ze świetnym wykonaniem, customem i 5 latami gwarancji nawet na starty w zawodach daje to świetny sprzęt do zabawy a przecież o to w tym wszystkim chodzi 


Re: Rama i amortyzator 160-200mm
Ja nie kojarzę szczerze mówiąc, nie widzieć czemu firmy odeszły od tego rozwiązania 

-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
bo nie liczy sie ilosc skoku tylko jego jakosc? grupy ram majacych po "malo" skoku maja ten wspolny mianownik by nie miec straty przy pedalowaniu pod gorke lub po wglednie plaskiej nawierzchni. wg mnie ta tendencja z czasem umrze, gdyz pojawiaja sie tak opracowane systemy zawieszen ktore przy nie malym skoku i tak nie powoduja duzych strat energii w trakcie pedalowania. ewolucja po prostu.Paweł_BB pisze:nie widzieć czemu firmy odeszły od tego rozwiązania
-
- Posty: 661
- Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Rama i amortyzator 160-200mm
@disbrainer, akurat system FSR nie musi się wstydzić jak to nazywasz "jakości" skoku, niestety coraz częściej firmy zamulają zawias jakimiś damperami z platformami żeby np. rama o skoku 170mm nie była upierdliwa w codziennym użytkowaniu - w Nicolai możesz mieć w pełni aktywne zawieszenie z "otwartym" damperem i tylko jedną śrubą robisz redukcję skoku + skracasz skok widła i takim Heliusem AFR jeździsz po bułki jak rowerkiem AM o skoku 160mm o wadze 14-15 kg.
Następnego dnia przychodzi weekend i jak chcesz to zwiększasz skok do 205mm + montujesz np. sprężynowy damper + opony 2-ply i masz lekkiego 16-17 kg potworka do zabawy na trasie DH, w BikeParkach itp.
Ja zawsze jestem zdania że klienci powinni mieć maksimum wyboru i że sprzęt powinien być na maxa uniwersalny, co innym firmom szkodzi dorzucić 2-3 dodatkowe dziurki do mocowania?
Jak komuś mało to Nicolai oferuje różne kąty i długości mocowań do damperów i w ten sposób masz kolejną możłiwość dostosowania sprzętu do swoich preferencji
W innych markach nie tylko z naszej oferty wkurza mnie właśnie że są na gotowo ustawione skoki zawieszenia, nie daje się człowiekowi wyboru, i tak np. masz Cove G-spot o skoku ok. 153 mm a następnego masz dopiero STD o skoku 190mm. Nicolai praktycznie pokrywa całe spektrum zapotrzebowania na osobiste nastawy bikera a jeśli do tego dorzucić po prostu setki konfiguracji kolorystycznych, główek, haków a nawet customową geo to mamy obraz mojej ulubionej oferty mojej ukochanej firmy
Następnego dnia przychodzi weekend i jak chcesz to zwiększasz skok do 205mm + montujesz np. sprężynowy damper + opony 2-ply i masz lekkiego 16-17 kg potworka do zabawy na trasie DH, w BikeParkach itp.
Ja zawsze jestem zdania że klienci powinni mieć maksimum wyboru i że sprzęt powinien być na maxa uniwersalny, co innym firmom szkodzi dorzucić 2-3 dodatkowe dziurki do mocowania?
Jak komuś mało to Nicolai oferuje różne kąty i długości mocowań do damperów i w ten sposób masz kolejną możłiwość dostosowania sprzętu do swoich preferencji

W innych markach nie tylko z naszej oferty wkurza mnie właśnie że są na gotowo ustawione skoki zawieszenia, nie daje się człowiekowi wyboru, i tak np. masz Cove G-spot o skoku ok. 153 mm a następnego masz dopiero STD o skoku 190mm. Nicolai praktycznie pokrywa całe spektrum zapotrzebowania na osobiste nastawy bikera a jeśli do tego dorzucić po prostu setki konfiguracji kolorystycznych, główek, haków a nawet customową geo to mamy obraz mojej ulubionej oferty mojej ukochanej firmy

A potem wszyscy sie pluja, ze ramy do siebie podobne i obrzydliwe krzywe rurki. Mi sie podoba własnie taki industrialny look tych ram i na prawde jak sobie pomalujesz ładnie to mysle, ze nie bedziesz narzekal. Zreszta na wygladzie sie nie jezdziLisuKrakow pisze:Spaced, no i co z tego ze moge miec srubki rozowe, napinacz do gory nogami, piaste przednia na tyle i glowke 50cali jak ramy Nicolai maja poprostu turbo mega obrzydliwa bryle. Tych ram nawet nie da sie porownac do niczego, no Krossy fr sa jedynie brzydsze.

Re: Rama i amortyzator 160-200mm
@Vin_OSW, możesz mieć rację
Taka gama Heliusów (RC, AC, AM i AFR) praktycznie wypełnia cały rynek fulli i każdy wybierze coś dla siebie, inni producenci w to miejsce wepchną 20 różnych modeli
może właśnie o to chodzi w Nicolai że jak ktoś kupuje ramkę pod siebie zwłaszcza w jakimś oryginalnym kolorku to chce ją mieć na kilka lat (swoją drogą dają 5 lat gwarancji nawet na starty w zawodach) i nawet w razie zmiany koncepcji (np. skoku jaki chce/potrzebuje) wystarczy że tylko zmieni dziurkę mocowania i jedzie dalej a nie że musi zmieniać ramę, damper, cały rower itp.
@Spaced, no dokładnie, dla mnie ten design jest mega a nie coraz bardziej pstrokate ramy w coraz różniejsze garby


@Spaced, no dokładnie, dla mnie ten design jest mega a nie coraz bardziej pstrokate ramy w coraz różniejsze garby

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości