Strona 2 z 13
: 18.09.2011 07:12:40
autor: wojtasu
Piękna ta Gloria

: 18.09.2011 08:22:33
autor: Vin_OSW
Szczena mi opadła

Highend w zawieszeniu

: 18.09.2011 10:46:27
autor: boogiel
jaka jest waga tego widelca? Pewnie cud i orzeszki jak się jedzie:)
: 19.09.2011 10:18:13
autor: off_road
Na wadze kuchennej pokazało niecale 3.5kg
: 19.09.2011 16:32:52
autor: Spaced
Szału nie ma to mało powiedziane. Łyse pedały podobnie trzymaja

Najchetniej to bym na ht zamienił ale długie piny tutaj podobno duzo daja
: 19.09.2011 16:59:13
autor: off_road
Kwestia tego gdzie je zanabyć

tez bym długie zapodal

: 21.09.2011 19:11:45
autor: off_road
Ze wzgledu na duzo zapytan jak chodzi avalanche klip w slow motion z pracy mojego setu.
tor testowy do ustawiania zawiechy:
http://www.youtube.com/watch?v=_nj954nSZnM
fork cam z avy:
http://www.youtube.com/watch?v=GGM4RR8RiPM
: 27.01.2012 12:35:31
autor: off_road
Mały upgrade
Mostek na Renthal Strata Duo
Przerzutka na saint 810
Manetka na XTR 970
Dzwignie z oryginalnych saint 810 na XTR 988
Gripy na PRO Vanderham białe
Korba na saint 815
Opony na wetscream 2.5
Fotki jak tylko dorwę aparat

: 27.01.2012 12:52:37
autor: GgG
Testujesz zawieszenie przed domem na deskach?

: 27.01.2012 12:57:30
autor: off_road
Przed piewszym wyjazdem w prawdziwy teren musiałem pi razy drzwi ustawić zawiechę

I udało się to w 100%
Wolę w ten sposób niż sie połapać w czasie zjazdu, ze coś jest bardzo nie halo ustawione. A tak wystarczyło juz na trasie tylko lekkie szlify zrobić.
: 28.01.2012 12:02:50
autor: venon666
: 28.01.2012 13:36:31
autor: Impus
6zł za 16 śrub? Powariowali chyba, toż to można kupić w pierwszym lepszy sklepie z artykułami metalowymi. Nawet u mnie mieli, za 40+ sztuk dałem około 3 zeta.
: 31.01.2012 13:45:17
autor: off_road
Oryginalne maja 8mm
Obiecane fotki w pierwszym poście

: 31.01.2012 14:01:49
autor: Spaced
Mega ładnie. Swoja droga rzeczywiscie ci sie ten boobar szybko rozszerza. Głupie.
btw. skąd piny i jaka to dlugość?
: 31.01.2012 14:41:49
autor: off_road
Piny mam oryginalne 10mm, tylko je wykręciłem tak zeby nie "wystawały" poza grubość ścianki w pedalierze.
: 31.01.2012 15:35:02
autor: SkowronWro
No boobary tak mają, też miałem i pozbyłem sie po pół sezonu bo nie mogłem klamek pod siebie ustawić w sensie odległosci od gripa bo za szybo sie gruba kierownica robi. Siodło z Carbonu? zdecydowanie odradzam:) Twarde, tnie nogi, nie wygodne, łatwo polegnie, za duzo kosztuje:P Lepiej Ti spring:)
: 31.01.2012 15:43:33
autor: Wolan
piekny rower, ładne malowanie:) off-road latasz na jakimś moto ? jak tak to jakim ?
: 31.01.2012 15:47:46
autor: Spaced
SkowronWro pisze:Siodło z Carbonu? zdecydowanie odradzam:) Twarde, tnie nogi, nie wygodne, łatwo polegnie,
Nie koniecznie tnie nogi. Jak bedzie miało bmxowy profil z płaskimi bokami to bedzie ok. Pytanie czy ktos takie robi :P
: 31.01.2012 15:55:20
autor: off_road
SkowronWro pisze:Lepiej Ti spring:)
Spring TI już jest

Co do siodła, najpierw bryknę sie na takowym a później zadecyduję.
Wolan pisze:off-road latasz na jakimś moto ? jak tak to jakim ?
Zalezy co mi sie uda ukraść z garażu
SkowronWro pisze:No boobary tak mają, też miałem i pozbyłem sie po pół sezonu bo nie mogłem klamek pod siebie ustawić w sensie odległosci od gripa bo za szybo sie gruba kierownica robi.
Na dźwigniach XTR problem całkowicie znika jest jeszcze spory zapas. Ale na klamach sainta było porażkowo.