Saint 2013? Proto
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Ta, dlatego, że są nie pomalowane?Kruk pisze:
Chociaż ładne zaciski dali.
btw: Saint jest idealny i bezawaryjny. Użytkuję tegoroczne Code i tęsknię za saintem.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Myślę, że palec to sobie złamałeś uderzając o ziemię a nie o klamkę ;> Bo ową, to masz raczej lekko przykręconą a nie zarypaną na amen :P
A co do samych hamulców... To jeśli okazałyby się nie cięższe o aktualnych Code'ów i cena byłaby rozsądna, to może warto przesiąść się na Shimano...? Testy mówią, że technologia ICE bije konkurencję na głowę!
A co do samych hamulców... To jeśli okazałyby się nie cięższe o aktualnych Code'ów i cena byłaby rozsądna, to może warto przesiąść się na Shimano...? Testy mówią, że technologia ICE bije konkurencję na głowę!
pozdro
frango
frango
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Klamka jak klamka podlega unifikacji, co dla użytkownika oznacza łatwiejszy dostęp do części zamiennych - ciekawe, że nikt nie zauważył że standardowo dźwignia klamki ma nawiercane powierzchnie = lepsze trzymanie na mokro np w błocie - tak samo, jak od tunera za dużą kasę a tu jest w standardzie!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
Jak nie jak tak pare postów wyżej ktos wkleił fotkę klamki XTR-a ktora sie jedynie rózni umiejscowieniem regulacjiRoman_Maxx pisze:iekawe, że nikt nie zauważył że standardowo dźwignia klamki ma nawiercane powierzchnie


Ta czy siak ciekawe jak to w praktyce bedzie chodziło

Tak od razu zapytam miał ktoś problemy z klamkami po liftingu?
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Cytując za:
http://www.mountainbike.com/mountainbik ... s?page=0,1
Saint also gets a little brother in 2013. Called Zee, the new group is a slightly lower-cost version of the flagship gravity set—just like XT is to XTR for trail and cross-country riders. The 10-speed group will be offered only with a single front chainring and features a Shadow+ rear derailleur with mode converter, a two-way release shifter and four-piston brakes with Servo-Wave levers and radiator pads. The rear hubs come in several options spanning the range of thru-axle standards. Oh, there's also a new mid-range, caged-SPD pedal on the way.
Finally, the highly acclaimed, high-value SLX group gets revamped in the XTR mold. One insider even went so far to say it was "more XTR junior than XT." Options abound: It will be available in 2x or 3x front chainring setups, with Shadow or Shadow+ rear derailleurs, standard or radiator pads and ISpec-compatible shifters and brake levers. The SLX 2x cranks will come in the following chainring combos: 24/38, 26/38 and 28/40 tooth. The wheels will be offered in 26- and 29-inch XC versions as well as a wider, heavier 26-inch trail m
http://www.mountainbike.com/mountainbik ... s?page=0,1
Saint also gets a little brother in 2013. Called Zee, the new group is a slightly lower-cost version of the flagship gravity set—just like XT is to XTR for trail and cross-country riders. The 10-speed group will be offered only with a single front chainring and features a Shadow+ rear derailleur with mode converter, a two-way release shifter and four-piston brakes with Servo-Wave levers and radiator pads. The rear hubs come in several options spanning the range of thru-axle standards. Oh, there's also a new mid-range, caged-SPD pedal on the way.
Finally, the highly acclaimed, high-value SLX group gets revamped in the XTR mold. One insider even went so far to say it was "more XTR junior than XT." Options abound: It will be available in 2x or 3x front chainring setups, with Shadow or Shadow+ rear derailleurs, standard or radiator pads and ISpec-compatible shifters and brake levers. The SLX 2x cranks will come in the following chainring combos: 24/38, 26/38 and 28/40 tooth. The wheels will be offered in 26- and 29-inch XC versions as well as a wider, heavier 26-inch trail m
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 196
- Rejestracja: 17.10.2010 18:43:53
- Kontakt:
ja jestem innego zdania : owszem przede wszystkim musi działać ale jak płace tyle pieniędzy to mam prawo wymagać żeby nawet miały narysowaną żyrafę. Nie podoba mi się design, kupuję inny produkt z tego samego pułapu jakości/ceny/niezawodnościKaKTuSSS pisze:Eeee nowe ale i stare wzornictwo Sainta zupełnie mi się nie podoba ... no ale to ma działać a nie wyglądać ... ale jednak niesmak jest.
Z tego co pamiętam to awaryjny bywa, uszczelki potrafią się stopić jak ciężko katujemy, na szczescie shimano wymienia wtedy cały zaciskArthurGreen pisze:btw: Saint jest idealny i bezawaryjny. Użytkuję tegoroczne Code i tęsknię za saintem.

A co przeszkadza połączyć jedno i drugie ?Spaced pisze:Klamki nie maja być ładne, a mocne, lekkie, miec działajaca regulacje i stała prace
Heksa_chloro_cykloheksan
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Odnosnie sainta kolejne focie:




Siakiś krotki ten XTR... do tego zupełnie innej grubości element gdzie normalnie mamy śrube na TORX-a. Mysle ze zamiast napisu XTR wpadnie tam saint

Zwrocił ktos uwagę na to, ze na filmie z bikecheck-u Gwinna co chwila sa inne czesci od shimano w innych konfiguracjach? Raz klamki oryginalne saint pozniej proto, z przerzutką to samo
Wniosek jeden testowali nowe klamki na starych zaciskach wiec pomysł nie do końca taki poroniony 




Siakiś krotki ten XTR... do tego zupełnie innej grubości element gdzie normalnie mamy śrube na TORX-a. Mysle ze zamiast napisu XTR wpadnie tam saint


Zwrocił ktos uwagę na to, ze na filmie z bikecheck-u Gwinna co chwila sa inne czesci od shimano w innych konfiguracjach? Raz klamki oryginalne saint pozniej proto, z przerzutką to samo


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości