Saint 2013? Proto

off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Dziwi mnie jedna rzecz.
W XT i XTR ma być port odpowietrzania zacisku od dołu. Tu występuje od góry.Ciekawe czemu tak to zostawiono.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Kruk
Posty: 1290
Rejestracja: 19.04.2004 13:39:12
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kruk »

Chociaż ładne zaciski dali.
Wiesz co mnie boli? Że rower się pierdoli!
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

Eeee nowe ale i stare wzornictwo Sainta zupełnie mi się nie podoba ... no ale to ma działać a nie wyglądać ... ale jednak niesmak jest.
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Kruk pisze:
Chociaż ładne zaciski dali.
Ta, dlatego, że są nie pomalowane?

btw: Saint jest idealny i bezawaryjny. Użytkuję tegoroczne Code i tęsknię za saintem.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
royal'ek
Posty: 431
Rejestracja: 04.02.2011 15:09:11
Kontakt:

Post autor: royal'ek »

Mi Saint wygląda na plastikowy, który miałby się zaraz rozpaść.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Biorąc pod uwage ile glebie i jak ostre gleby w tym roku miałem to moge ci zagwarantować, że saint nie peka łatwo. Złamałem sobie dość ostro palec na klamce sainta.
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Myślę, że palec to sobie złamałeś uderzając o ziemię a nie o klamkę ;> Bo ową, to masz raczej lekko przykręconą a nie zarypaną na amen :P

A co do samych hamulców... To jeśli okazałyby się nie cięższe o aktualnych Code'ów i cena byłaby rozsądna, to może warto przesiąść się na Shimano...? Testy mówią, że technologia ICE bije konkurencję na głowę!
pozdro

frango
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

frango pisze:Myślę, że palec to sobie złamałeś uderzając o ziemię a nie o klamkę ;> Bo ową, to masz raczej lekko przykręconą a nie zarypaną na amen :P

Własnie niet. Zahaczyłem o klamke w locie małym palcem. Idealnie prostopadle wiec nie miała sie jak obrócic. Dobrze to dość pamietam ;)
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

Klamka jak klamka podlega unifikacji, co dla użytkownika oznacza łatwiejszy dostęp do części zamiennych - ciekawe, że nikt nie zauważył że standardowo dźwignia klamki ma nawiercane powierzchnie = lepsze trzymanie na mokro np w błocie - tak samo, jak od tunera za dużą kasę a tu jest w standardzie!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Roman_Maxx pisze:iekawe, że nikt nie zauważył że standardowo dźwignia klamki ma nawiercane powierzchnie
Jak nie jak tak pare postów wyżej ktos wkleił fotkę klamki XTR-a ktora sie jedynie rózni umiejscowieniem regulacji :)

Obrazek

Ta czy siak ciekawe jak to w praktyce bedzie chodziło :))
Tak od razu zapytam miał ktoś problemy z klamkami po liftingu?
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

super jest to mocowanie klamki do kierownicy !
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Cytując za:

http://www.mountainbike.com/mountainbik ... s?page=0,1

Saint also gets a little brother in 2013. Called Zee, the new group is a slightly lower-cost version of the flagship gravity set—just like XT is to XTR for trail and cross-country riders. The 10-speed group will be offered only with a single front chainring and features a Shadow+ rear derailleur with mode converter, a two-way release shifter and four-piston brakes with Servo-Wave levers and radiator pads. The rear hubs come in several options spanning the range of thru-axle standards. Oh, there's also a new mid-range, caged-SPD pedal on the way.



Finally, the highly acclaimed, high-value SLX group gets revamped in the XTR mold. One insider even went so far to say it was "more XTR junior than XT." Options abound: It will be available in 2x or 3x front chainring setups, with Shadow or Shadow+ rear derailleurs, standard or radiator pads and ISpec-compatible shifters and brake levers. The SLX 2x cranks will come in the following chainring combos: 24/38, 26/38 and 28/40 tooth. The wheels will be offered in 26- and 29-inch XC versions as well as a wider, heavier 26-inch trail m
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
mitoza-mejoza
Posty: 196
Rejestracja: 17.10.2010 18:43:53
Kontakt:

Post autor: mitoza-mejoza »

KaKTuSSS pisze:Eeee nowe ale i stare wzornictwo Sainta zupełnie mi się nie podoba ... no ale to ma działać a nie wyglądać ... ale jednak niesmak jest.
ja jestem innego zdania : owszem przede wszystkim musi działać ale jak płace tyle pieniędzy to mam prawo wymagać żeby nawet miały narysowaną żyrafę. Nie podoba mi się design, kupuję inny produkt z tego samego pułapu jakości/ceny/niezawodności
ArthurGreen pisze:btw: Saint jest idealny i bezawaryjny. Użytkuję tegoroczne Code i tęsknię za saintem.
Z tego co pamiętam to awaryjny bywa, uszczelki potrafią się stopić jak ciężko katujemy, na szczescie shimano wymienia wtedy cały zacisk ;)
Spaced pisze:Klamki nie maja być ładne, a mocne, lekkie, miec działajaca regulacje i stała prace
A co przeszkadza połączyć jedno i drugie ?
Heksa_chloro_cykloheksan
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

mitoza-mejoza pisze:Z tego co pamiętam to awaryjny bywa, uszczelki potrafią się stopić jak ciężko katujemy, na szczescie shimano wymienia wtedy cały zacisk
Znacznie mniej awaryjny niz dowolny inny hebel na rynku i tak jest saint.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Powściągnał bym z tak ogólnym stwierdzeniem - Gustav jest mniej awaryjny i ma mniej rzeczy, które mogą się popsuć.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Las3k_91 Ldz pisze:Powściągnał bym z tak ogólnym stwierdzeniem - Gustav jest mniej awaryjny i ma mniej rzeczy, które mogą się popsuć.
Gustava na rynku juz nie ma ;)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Panowie jedynym miarodajnym argumentem saint vs reszta świata jest to na ile sprzedanych ile poleglo ;)
Który z was ma takie info?
Bo na 100 padnietych 2 to mamy 2%
na 1000 padnietych 2 mamy 0.2%

Wiec ile procent ma gustav a ile saint?
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Spaced - ale w rowerach są i długo będą.

off_road - pominąłeś najważniejszy czynnik - Saint jest na rynku ile? 2,5 roku? Gustav w ostatecznej formie 4 czy 5x dłużej.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Odnosnie sainta kolejne focie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Siakiś krotki ten XTR... do tego zupełnie innej grubości element gdzie normalnie mamy śrube na TORX-a. Mysle ze zamiast napisu XTR wpadnie tam saint :D
Obrazek

Zwrocił ktos uwagę na to, ze na filmie z bikecheck-u Gwinna co chwila sa inne czesci od shimano w innych konfiguracjach? Raz klamki oryginalne saint pozniej proto, z przerzutką to samo :) Wniosek jeden testowali nowe klamki na starych zaciskach wiec pomysł nie do końca taki poroniony ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości