Strona 2 z 2

: 27.08.2011 07:13:06
autor: AdiFreerider
jasiek_krk pisze:Mam nadzieje że nie odebrałeś mojego postu jako ataku na siebie,
nie, spoko;)
jasiek_krk pisze:Teraz mam 66 2011 i zdecydowanie je polecam.
a nie pocą się przy regulacji na dole goleni?
piotrex pisze:aaa bullshit ;-).
czyli rozumiem, że nie jest to prawda :P

: 27.08.2011 09:55:12
autor: jasiek_krk
AdiFreerider pisze:a nie pocą się przy regulacji na dole goleni?
Teraz na rowerze tylko ja się pocę :P

: 28.08.2011 09:34:45
autor: edv
jasiek_krk pisze:

edv napisał(a):"ale nie da się go wymienić ponieważ nie ma możliwości rozebrania tego tłumika i trzeba kupić nowy. "



Miałem 66 RC3 2010 i na początku się pociły z pod kompresji potem je sprzedałem i po jakimś czasie kupujący powiedział mi że zaczęło się lać tak że mu tarczę zalewa. Z czystej ciekawości zapytałem Kalego (szeroko znany serwisant z Krakowa, spec od spraw niemożliwych ) czy da się to naprawić. Powiedział że się da i że to już nawet zrobił.

Z tego co pamiętam to orientacyjny koszt takiej naprawy ( oczywiście jest on naliczany indywidualnie w zależności od skomplikowania sprawy - wiadomo ze widelce mogą być różnie uszkodzone ) miał wynosić 100-150 zł
Dzwoniłem w tej sprawie do gregorio i potwierdzili, że jest to nienaprawialne i można wymienić jedynie tłumik na nowy. Jedyną możliwością dostania się do o-ringu jest wyciągnięcie zaprasowanej końcówki tłumika. Jeżeli gość ma to rozmontować a potem zaklepać młotkiem albo podłożyć gumkę pod pokrętło kompresji i skasować za to 100 - 150zł to sorry ale ja na takie chacharstwo w życiu bym się nie zdecydował. No chyba, że gość potrafi go wymienić bez zdemolowania tłumika to wtedy czapka z głowy przed nim:)

: 28.08.2011 10:01:40
autor: Mariancobretti
Witam. Chyba stoisz przed takim samym wyborem co ja :). Brałem pod uwagę 66 RC3 2010, 66 RC3 TI 2010 i Totema RC2DH. Też miałem ochote na ten widelec 66RC3 TI z allegro, bo cena w miare. Ale było jedno ale: POLSKA GWARANCJA............. tzn jej brak. Dzwoniłem do Gregorio w sprawie tych dwóch modeli. "Pracą nie różnią się wogóle" taką odpowiedz usłyszałem od człowieka z którym rozmawiałem. Chodzi tylko o wagę, nikiel i wygląd, i może o jakieś szczegóły serwisowe. RC3 2010 od dystrybutora kosztuje w promocji 2500zł, RC3 TI 2010 3000zł. Uznałem, że jeśli posiadam polską gwarancje, to jednak warto dorzucić i kupić coś "high-endowego" (dla mnie bynajmniej). Również czytałem o odpadającym niklu.
Moim zdaniem kupno wersji TI bez gwarancji jest trochę pokerowym posunięciem. Lepiej, a napewno bezpieczniej zdecydować się na podstawową wersję RC3.
Jeśli chodzi o luzy na ślizgach i na osi to chyba nie masz się juz czym martwić w rocznikach 2010/2011.

: 28.08.2011 14:05:58
autor: jasiek_krk
edv pisze:a potem zaklepać młotkiem albo podłożyć gumkę pod pokrętło kompresji
Nie wiesz o czym mówisz Kali to fachowiec, terminy u niego są na 2 mieś w sezonie bo czołówka maratończyków u niego robi serwis. Widelce i dampery nie mają przed nim tajemnic
edv pisze:czapka z głowy przed nim:)
i tyle ;)

: 28.08.2011 17:25:04
autor: edv
czyli twierdzisz, ze nic nie przetnie, nic nie sklei lub pospawa? Nic nie będzie toczył na tokarce? To magik jakiś:)

: 28.08.2011 17:28:32
autor: pietryna
To się rozkuwa i skuwa ponownie... Z tego co słyszałem to jednak pomógł sobie klejem.

Sam się zastanawiałem czy nie dałoby rady tej rurki rozkuć, końcówek nagwintować i zrobić taką samą rurkę tyle że z gwintami.

: 28.08.2011 18:21:00
autor: edv
Czyli tak jak myślałem; bez kombinacji nie ma szans. Moim zdaniem jak kupować 66 to najlepiej z tłumikiem EVO.

: 28.08.2011 19:13:00
autor: Vin_OSW
Albo Totema / foxa 36 180 mm ;)

: 29.08.2011 09:58:45
autor: AdiFreerider
Vin_OSW pisze: foxa 36 180 mm
gdyby nie to, że pęka przy mocowaniu osi:(
Vin_OSW pisze:Totema
zbyt ogromny to sztywniaka :P

bardzo mnie cieszy wiadomość, że te roczniki już nie łapią luzów;)

: 29.08.2011 10:09:06
autor: Spaced
AdiFreerider pisze:gdyby nie to, że pęka przy mocowaniu osi:(

Ale koledzy Ci bajek nawciskali, najpierw to ze sprezyna teraz to. Foxy starsze pekaly, teraz zeby to zrobic trzeba nie mieć czucia w rece i skręcić za mocno oś. Masz czucie to mozesz brać foxa.

: 29.08.2011 10:17:09
autor: piotrex
AdiFreerider pisze:gdyby nie to, że pęka przy mocowaniu osi:(
zrob przeglad zdjec w sieci i przyjrzyj sie w ktorym miejscu pekaly stare foxy,a potem porownaj sobie z aktualnie stosowanym rozwiazaniem.

: 29.08.2011 11:31:27
autor: Vin_OSW
AdiFreerider pisze:gdyby nie to, że pęka przy mocowaniu osi:(
Ale masz znawców w mieście...
Ja sam bym zmienił Totema na Foxa 180 ;)