Strona 2 z 7

: 29.08.2011 20:08:41
autor: miki_ck
Nie wiem czy spór dotyczący tego czy rama jest podobna to innych ma jakikolwiek sens... tym bardziej w przypadku dartmoora.

Wish ma być wg. przede wszystkim wytrzymały, w dobrej cenie i z przyzwoitą pracą. Jeśli te warunki będą spełnione to czego chcieć więcej?
To przecież Dartmoor, a nie Antidote czy inny Nicolai od których można (trzeba?) wymagać produkcji oryginalnych, unikatowych ram.
Zresztą, jeśli masówka przypomina niektórym droższe produkty to źle?
Ogólnie czekam na więcej info o tym Wish-u bo wstępnie mi się podoba :)

Ale ja tam się nie znam, miłej offtopowej dyskusji panowie ;)

: 29.08.2011 20:50:14
autor: SegatiV
miki_ck pisze:Wish ma być wg. przede wszystkim wytrzymały, w dobrej cenie i z przyzwoitą pracą. Jeśli te warunki będą spełnione to czego chcieć więcej?
To przecież Dartmoor, a nie Antidote czy inny Nicolai od których można (trzeba?) wymagać produkcji oryginalnych, unikatowych ram.
Zresztą, jeśli masówka przypomina niektórym droższe produkty to źle?
Ogólnie czekam na więcej info o tym Wish-u bo wstępnie mi się podoba :)
Się zgodzę, kolejne przepychanki w stylu "a pokaż mi..." są bez sensu. Co 2ga rama "wygląda" podobnie, do sody akurat bym tego nie porównał, ale Ok.. Nie istotne, jak wspomniał miki_ck ma być tanio i dobrze ;)

rama mi się podoba, ile ma skoku? Jak widzicie to scott voltage 10 vr ten dart?

: 29.08.2011 21:03:51
autor: Spaced
Nie chce siać niepotwierdzonych info ale proto Elvisa miało 160 skoku. Produkcyjny model miał sie troche różnic. Wyjdzie na eurobike pewnie.

: 29.08.2011 22:46:31
autor: Schodek
..oooooo rower !!! ma dwa koła i wygląda z daleka jak rower...tylko pytanie do czego to ma być ?? do Enduro - to słabo raczej z jednym blatem,do Slope - hymm raczej spory skok jak na wymagania,do FR- chyba że tak...oglądałem z bliska Elvisowy egzemplarz w Koninkach i nie powalił mnie niczym konkretnym,w sumie to rower..designu w nim nie ma i raczej nie będzie,jakość spawów i moc projektu wyjdzie wtedy gdy pójdzie w ręce mniej technicznych zawodników a czy podobny do innych rowerów ?? Moim zdaniem zdecydowanie przypomina mi rower...szkoda tylko że ma damper na springu bo w tym miejscu kilo masy nie robi wcale dobrze w trakcie jazdy..gdyby ktoś dociekliwy poszukał w katalogach to pewnie by znalazł "bazę" do tego modelu...jak w wielu innych przypadkach..bo wątpię by ten rower został zaprojektowany kompletnie od podstaw przez Elvisa...możecie mnie poprawić jeśli się mylę..( i nie "hejtuję" a obserwuję :mrgreen:

pozdro.

: 29.08.2011 22:49:23
autor: Spaced
Michał to rower parkowy. Jano ci o tym mówił. W Polsce takich tras jeszcze nie ma ale chyba wszyscy liczymy, że bedą. Zreszta dart poza polską sprzedaje.

: 29.08.2011 22:51:52
autor: Schodek
..parkowy ?? czyli jedziemy do parku,ławka,piwko,ziomeczki,dupeczki :mrgreen: i takie tam lokalne ploteczki?? Co to znaczy parkowy rower??

: 29.08.2011 22:59:02
autor: Spaced
Dobre to piwo widze było. Bikeparkowy - przystosowany pod płynne trasy z chopami. Aline itp. Popularne to na zachodzie. Pamietac powinienes.

: 29.08.2011 23:37:00
autor: Vin_OSW
Spaced pisze:W Polsce takich tras jeszcze nie ma
A-line jest w Wiśle z tego co obserwuję FB ;)

Re: Dartmoor WISH 2012

: 29.08.2011 23:42:16
autor: XxUzixX
Ktoś tu ma bardzo dobrą wyobraźnię...

: 30.08.2011 06:10:02
autor: pietryna
Soda była też w wersji z punktem obrotu ponad suportem. Dla mnie te ramy są bardzo podobne i obie pewnie oferują mniej więcej tyle samo.

: 30.08.2011 06:57:46
autor: nopainnogame
Ten temat już był chyba wałkowany - rama taka sama jak większość i nic więcej . Będzie miała spoko cenę to sprzeda się w mig,a jeśli nie to bez problemu znajdzie się na rynku ciekawszą ofertę. Innowacyjności i oryginalności nie oczekuje, byleby hicior jak dawniej Sign - konstukcja prosta, z masą wad, a jestem multum osób,które są zadowolone. Polak to chce kosmiczną technologie, nie powtarzalną ramę najlepiej za cenę skrzynki wódki... Im więcej jeżdzę tym bardziej widzę,że masa dzieciaków chce dużego fulla. Wystarczy duży skok,bo reszta jest nie ważna ... Nawet w swoim otoczeniu znam osoby, które nie rozumieją co daje +/- 1cm na wachaczu,a jest to mocno odczuwalne. Za to tutaj masa osób widzi różnice 20mm skoku i pitoli głupoty,że 160mm to za mało,ale 180 to już ogarnia FR,ale nadal o 20mm za mało na DH :shock: Jesteśmy 100 lat za murzynami,bo u nas człowiek musi się napocić,aby uzbierać na rower za 10tyś,więc potem cieszy japę z tego co ma, nawet,gdyby to było badziewie, bo zmiana ramy to jednak spory wydatek. Dopóki nie będą rozwijać się bikeparki, nie zmieni się polska mentalność i zacofanie to będziemy stękać. Jak minie era gadania o wielkich dropach,hopach na dechę, słynnym "katowaniu" ,dzielenie na jakieś DH i lekkie DH to może coś się zmieni. Ja sobie cenie Darta, choć nic od nich nie mam i raz w życiu miałem od nich mostek. Ten sport rozwinął się ( w sumie głównie dirt i street) tylko dzięki polskim firmą. FR i DH rozwija się dzięki tanim fullą i HT z wielką dwupółką. Wykreślcie sobie te HT,Big Hita, Stinky,czy w ostatnim czasie Voltage FR ( już tutaj jak widać,że jak podnieśli ceny to ilość mocno spadła) to potem zostają pojedyńcze ramy.

: 30.08.2011 10:10:31
autor: Eee...
Hej, cieszę się że podoba wam się nasza nowa konstrukcja. Tak jak pisali niektorzy, rama jest stworzona pod bikeparki, airliney, ale na klasycznym FR tez pociągnie. Niziutka o stosunkowo agresywnej geo. Zawieszenie linniowe przechodzodze w mocno progresywne, dlatego 160mm prawie zawsze wystarcza. Ja i wszyscy co na niej smigali są bardzo zadowoleni z tego jak jeździ. Rama jest od zupelnego zera projektowana przeze mnie w oparciu o wiedze wlasna wsparta uwagami zawodnikow i specjalistow z calego swiata. Wybralismy specjalnie takie zawieszenie bo jest stosunkowo tanie i sztywne, a daje duze mozliwosci kontroli krzywej przelozenia. Rama bedzie dostepna sama z damperem powietrznym 02, lub sprezyna Vector oba ze stajni x-fusion. Beda dostepne tez dwie wersje calego roweru. Co do podobienstw do innych ram to chyba waszym zdaniem wszystkie dirtowki wygladaja identycznie;) bo sa niskie i maja 2 trojkaty. Co do sody to o tyle moge sie obronic ze my pierwsi pokazalismy wisha, z rok temu juz.

: 30.08.2011 12:33:35
autor: muras
Eee... pisze:Rama jest od zupelnego zera projektowana przeze mnie w oparciu o wiedze wlasna wsparta uwagami zawodnikow i specjalistow z calego swiata
Właśnie takie gadanie najbardziej śmieszy mnie kiedy czytam o nowych "produktach" takich marek jak wasza. Pokaż mi jakieś zrzutki ekranów z modelami 3D, programów CAM, lub wizualizacje pracy zawieszenia. Może wtedy uwierzę że ktoś z Velo miał większy wkład w powstanie tej konstrukcji niż wybór haków albo dekielków zasłaniających łożyska. A co do samej ramy: fajny sprzęt i nie wiem skąd opór przy porównywaniu jej do Sody, ja bym jeszcze dodał Bottlerocketa. Nie ma się co burzyć bo to przecież ramy stworzone do tego samego celu, i z grubsza kierowane do tych samych klientów.

: 30.08.2011 13:25:02
autor: xsnailx
Od zera to nawet emes nie byl zaprojektowany , bo to nie oplacalne poprostu. Nie uwierze ze np ksztalt hakow dobieraliscie ;) zreszta to i tak inny segment rynku niz emes. swoja droga jak bede mial chwile nudy to wrzuce wisha w linkage :)

: 30.08.2011 15:49:37
autor: Spaced
Bawia mnie te komentarze o odmienności bo potem przyjeżdzam na trase i z nowych rowerów widać moze 3-4 marki.

Inna sprawa, ze w tej kategorii skomplikowane zawieszenie zwyczajnie nie ma sensu. Dobra geometria liczy sie bardziej.

: 01.09.2011 16:13:34
autor: Eee...
xsnailx nie musisz wrzucać, chętnie udostępnię plik jak wrócę z Eurobika.
W katalogach jak przeszukacie kilka tysięcy różnych rurek to macie szanse odnaleźć te które użyliśmy. Robienie oprzyrządowania do każdej by znacznie podniosło koszt ramy. W playerze zrobiliśmy puki co 2, DT i TT całkowicie swoje, może przyjdzie i czas na Wisha, chociaż tym nic nie brakuje. Haki, elementy łączące zawieszenia, link, mufa, główka jest od zera narysowana przeze mnie.
Rama musiała być robiona od nowa bo był to pomysł na cała ramę, a nie adaptacja innej. Nie jestem fanem udowadniania ile pracy było w coś włożone, wystarczy że wiem to ja i widzę jaki fan mają ludzi używając partsów Darta.

: 01.09.2011 22:29:26
autor: Damian04
Na ostudzenie emocji, jak ktoś jeszcze nie widział ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-qJEtGQpBM8

http://www.pinkbike.com/video/185543/

Co do ramki... może okazać się fajna, tylko zależy za jaką kase będzie można ją dostać :roll: Dobrze by było gdyby sprzedawali ją w przynajmniej dwóch rozmiarach :D

: 01.09.2011 22:43:47
autor: Spaced
Co do sugerowania braku orginalności darta to nie raz zdarzyło mi sie Elvisa przed Cadem złapać wiec bez ciśnienia bo prawde mówi ;)

: 01.09.2011 22:52:35
autor: EZrider
Czlenson pisze:Ty mnie rozbawiasz na trasach, jerseyem i pozycja na rowerze
Penisa ma pewnie w dół pleców i tyłek do tego wypina.

Jeżeli chcą być konkurencyjni, musi tutaj być dużo opcji różnych "klocków". Bo tak będzie to po prostu tania i ładna rama. A już w proto nie widzę, ani nic do kombinowania na hakach ani nic na damperze - tym bardziej na linku i geo.