2011 Eurobike
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: 2011 Eurobike
Mozartt Vivo
Weight: 98 grams (including stainless steel hardware)
lenght: 50mm
very low rise design.
made from alloy 7075 T651
100% CNC machined from one piece of aluminum.
Please note, that this is the prototype.
The stem will be avaiable on the begining of 2012
Weight: 98 grams (including stainless steel hardware)
lenght: 50mm
very low rise design.
made from alloy 7075 T651
100% CNC machined from one piece of aluminum.
Please note, that this is the prototype.
The stem will be avaiable on the begining of 2012
http://translate.google.com/translate?s ... empfern%2FKokolino pisze:oficialne foto CCDB AIR a tu co prawda po niemiecku ale spory artykuł o tym damperze http://www.mtb-news.de/news/2011/08/02/ ... daempfern/
Jaram się

pozdro
frango
frango
Re: 2011 Eurobike
To może nie Wasze klimaty ale teraz była premiera Pivota Mach 5.7 Carbon:
http://www.mtb-news.de/news/2011/09/03/ ... -7-carbon/
A Heliusa AM ze skrzynią Pinion widzieliście?
http://www.pinkbike.com/news/Pinion-Gea ... -2011.html
http://www.mtb-news.de/news/2011/09/03/ ... -7-carbon/
A Heliusa AM ze skrzynią Pinion widzieliście?
http://www.pinkbike.com/news/Pinion-Gea ... -2011.html
Cesiu pisze:Mozartt Vivo
Weight: 98 grams (including stainless steel hardware)
lenght: 50mm
very low rise design.
made from alloy 7075 T651
100% CNC machined from one piece of aluminum.
Jakie including hardware jak jest 4 / 8 śrub na wadze?
A Pinion super. Wreszcze realistycznie ważący gearbox.
Swoja droga czy tylko ja chciałbym mostków bez zwisu? To miało sens z głowkami 1 i 1/8 cala o duzej wysokosci. Teraz nowe ramy maja po 10-11cm na głowce, płaskie katy + do tego stery z redukcja oznaczaja, ze konczymy zgarbienie niczym dzwonnik z notre dame.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Co do niskich mostków, płaskich kier i krótkich główek ram... Wygląda na to, że warto byłoby mieć ze sobą, w poważne góry dwa zestawy...
Na fun-strasy, z winklami, hopami, stołami, dość płaski set, a na trasy typu Champery, VSD wyższy/wysoki zestaw...
Przełożenie wszystkiego to nie taki duży wysiłek, w sumie. Ale z drugiej strony, większość z nas bywa w takich okolicach może raz w roku, a zatem czy warto tak kombinować?
Pionion - bardzo zgrabna rzecz, tylko czy potrzeba nam 18 biegów w zjazdówkach? Hope pokazał pięciobiegową(?) kasetę DH zintegrowaną z bębenkiem...
Na fun-strasy, z winklami, hopami, stołami, dość płaski set, a na trasy typu Champery, VSD wyższy/wysoki zestaw...
Przełożenie wszystkiego to nie taki duży wysiłek, w sumie. Ale z drugiej strony, większość z nas bywa w takich okolicach może raz w roku, a zatem czy warto tak kombinować?
Pionion - bardzo zgrabna rzecz, tylko czy potrzeba nam 18 biegów w zjazdówkach? Hope pokazał pięciobiegową(?) kasetę DH zintegrowaną z bębenkiem...
pozdro
frango
frango
generalnie mnie troszkę śmieszy obniżanie kierownicy na maxa, żaden pros tego nie robi, a jak widać po ostatnich mistrzostwach, to im stromiej tym kiera wyżej. Rozumiem, że komuś może być tak wygodnie, ale czemu wszyscy nie zależnie od wzrostu(mali i duzi), i budowy ciała(stosunek długości rąk/nóg/kręgosłupa, każdy ma inny, ja np, mam tak samu długie "plecy" jak kolega o wzroście 188, za co krótsze ręce i nogi od niego) maja taki sam set w rowerze...jak mam za nisko, to nie mogę optymalnie wejść w zakręt.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
Pare lat temu i prosi mieli nizsze kiery z wyzej podanych powodów. Rowery sie zmieniły to inaczej kokpit trzeba ustawiac. Ogólnie gdyby tylko niski kokpit byl wygodny to na bardziej plaskich trasach same zalety. Zszedlem bardzo nisko i na prawde super bylo no tylko, ze wady jednak wieksze byly niz zalety.
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Przesiadłem się z Fox'a na CCDB i nie mogłem na początku uwierzyć że aż taka duża różnica jest na plus. Po wakacyjnym wyjeździe do Mariboru byłem tak zdeterminowany, że założyłbym każdy inny damper byle nie Foxa, który katapultował mnie w wąwozach pełnych korzeni i nie a bardzo sobie radził w sekcjach profilowanych zakrętów jeden po drugim. Zapodałem Cane Creek i jak ręką odjął = problemy zniknęły. Przecież Fox nie wypadł sroce z pod ogona i goście wiedzą co i jak ale to co może CCDB budzi podziw - bo nie w tym siła Cane Creeka, że ma dużo regulacji ale jego główną zaletą jest fakt, że jak byś nie ustawiał, to on nie wpada w rezonanse, tłumi wszystko pod nie przeszkody jak niemiecki czołg, zero wyrzucania z zakrętów zero utraty stabilności na korzeniach i tarkach. Aż go rozebrałem aby6 odkryć i nacieszyć swoje inżynierskie oczy co tam takiego magicznego zapodali yankesi - a tu zdziwnienie - prosto wręcz siermiężnie jest zrobiony w środku ale jak działa MIODZIO. Obecnie ćwiczę sprężyny z K9 i ich ułożyskowanie ale jak powietrzniak ma takie tłumienie jak sprężyna, to przestanę jeść a sobie go kupię!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
Roman_Maxx pisze:Aż go rozebrałem aby6 odkryć i nacieszyć swoje inżynierskie oczy co tam takiego magicznego zapodali yankesi
Możesz mi zdradzic jak go napełniłes w domowych warunkach? ;D Do niego przecież trzeba pompe prozniową

Co do serwisu to sie go wysyła nie do cult bikes tylko do oficjalnego serwisu marki ohlins i za 40zl zmienia olej

A zasada i budowa jest ekstremalnie prosta to fakt. To co odroznia ccdb od innych damperów to zakres regulacji zadnego innego dampera nie da sie tak ustawic

Bajer w tym ze da sie go ustawić tak aby pracował jak kazdy inny damper se mozna skopiowac do niego ustawienia DHX-a, 5th elementa, bosa, elke czy co tam kto chce


Dyno run z DHX-a:

Zakres szybkiej kompresji przy 20in/s dla niego to od 40-45lbs 18.14-20.41kg
A tu dyno z CCDB dla szybkiej kompresji:

Zakres szybkiej kompresji przy 20in/s dla niego to od 225-350lbs 102.06-158.76kg
Wytłumaczy mi ktoś po jaką holere w DHX testują go powyżej 20 cali na sekunde toż to nie do ogarniecia przy normalnych warunkach. Wniosek DHX praktycznie nie ma szybkiej kompresji

Re: 2011 Eurobike
Tak duża możliwość regulacji po pierwsze dla 90% userów może być nie do przeskoczenia a po drugie nie sądzę żeby to (ta ilość regulacji) zapewniało jego swietną pracę, po prostu Panowie z Ohlinsa odwalili kawał dobrej roboty 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość