2011 Eurobike

Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

te marcochy to chyba jednak 2013 bo 2012 juz byla prezentacja i chyba nie beda zaraz przed sezonem zmieniac lini produktów

ccdb air zapowiada sie mega
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

szkoda ze z powietrzniakami nie kazda rama dobrze współpracuje bo ccdb AIR zajebiaszczy bedzie :)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: 2011 Eurobike

Post autor: Cesiu »

Mozartt Vivo
Weight: 98 grams (including stainless steel hardware)
lenght: 50mm
very low rise design.
made from alloy 7075 T651
100% CNC machined from one piece of aluminum.

Please note, that this is the prototype.

The stem will be avaiable on the begining of 2012
Załączniki
4
4
3
3
2
2
1
1
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Kokolino pisze:oficialne foto CCDB AIR a tu co prawda po niemiecku ale spory artykuł o tym damperze http://www.mtb-news.de/news/2011/08/02/ ... daempfern/
http://translate.google.com/translate?s ... empfern%2F

Jaram się :)
pozdro

frango
Paweł_BB
Posty: 45
Rejestracja: 29.08.2011 19:29:33
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: 2011 Eurobike

Post autor: Paweł_BB »

To może nie Wasze klimaty ale teraz była premiera Pivota Mach 5.7 Carbon:
http://www.mtb-news.de/news/2011/09/03/ ... -7-carbon/

A Heliusa AM ze skrzynią Pinion widzieliście?
http://www.pinkbike.com/news/Pinion-Gea ... -2011.html
Dxx
Posty: 1372
Rejestracja: 23.09.2005 20:03:31
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Dxx »

To nie są ceny z kosmosu - po prostu nasze zarobki są śmiechu wartę przy innych krajach UE, USA itp
[b][SPRZEDAM]
Rockring Shamana, siodło DABOMB chariot, kieronica Easton ea50[/b]
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Pinion sie zawaliscie prezentuje :D tym to ja sie jaram :D
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Cesiu pisze:Mozartt Vivo
Weight: 98 grams (including stainless steel hardware)
lenght: 50mm
very low rise design.
made from alloy 7075 T651
100% CNC machined from one piece of aluminum.

Jakie including hardware jak jest 4 / 8 śrub na wadze?

A Pinion super. Wreszcze realistycznie ważący gearbox.


Swoja droga czy tylko ja chciałbym mostków bez zwisu? To miało sens z głowkami 1 i 1/8 cala o duzej wysokosci. Teraz nowe ramy maja po 10-11cm na głowce, płaskie katy + do tego stery z redukcja oznaczaja, ze konczymy zgarbienie niczym dzwonnik z notre dame.
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

Spaced pisze: Swoja droga czy tylko ja chciałbym mostków bez zwisu? To miało sens z głowkami 1 i 1/8 cala o duzej wysokosci. Teraz nowe ramy maja po 10-11cm na głowce, płaskie katy + do tego stery z redukcja oznaczaja, ze konczymy zgarbienie niczym dzwonnik z notre dame.
hohoho i kto to mówi :D
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Mówi to ktoś kto z kiera 1 cal i podkładka pod połka dalej ma nizej kiere od ciebie. Własnie to mnie rozwala, zwlaszcza, ze sa ramy z nisza głowka niz Legend ;) Flat i mega nisko miały sens w lapierrze, tam pare cm wszystko wyzej było.
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

ale pamietam jeszcze calkiem niedawno miales kokpit nizej niz moje klejnoty
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Stara kiera pod 888 i lapierre i mostki coraz nizsze, a z mostkami to dobrze wiesz dlaczego coraz nizsze ;)
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Co do niskich mostków, płaskich kier i krótkich główek ram... Wygląda na to, że warto byłoby mieć ze sobą, w poważne góry dwa zestawy...
Na fun-strasy, z winklami, hopami, stołami, dość płaski set, a na trasy typu Champery, VSD wyższy/wysoki zestaw...
Przełożenie wszystkiego to nie taki duży wysiłek, w sumie. Ale z drugiej strony, większość z nas bywa w takich okolicach może raz w roku, a zatem czy warto tak kombinować?

Pionion - bardzo zgrabna rzecz, tylko czy potrzeba nam 18 biegów w zjazdówkach? Hope pokazał pięciobiegową(?) kasetę DH zintegrowaną z bębenkiem...
pozdro

frango
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

frango pisze: w poważne góry dwa zestawy...
Jakie zestawy? Idiotycznie długa sterówka wystarczy ;)
quilong
Posty: 1678
Rejestracja: 05.08.2004 11:21:08
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: quilong »

generalnie mnie troszkę śmieszy obniżanie kierownicy na maxa, żaden pros tego nie robi, a jak widać po ostatnich mistrzostwach, to im stromiej tym kiera wyżej. Rozumiem, że komuś może być tak wygodnie, ale czemu wszyscy nie zależnie od wzrostu(mali i duzi), i budowy ciała(stosunek długości rąk/nóg/kręgosłupa, każdy ma inny, ja np, mam tak samu długie "plecy" jak kolega o wzroście 188, za co krótsze ręce i nogi od niego) maja taki sam set w rowerze...jak mam za nisko, to nie mogę optymalnie wejść w zakręt.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Pare lat temu i prosi mieli nizsze kiery z wyzej podanych powodów. Rowery sie zmieniły to inaczej kokpit trzeba ustawiac. Ogólnie gdyby tylko niski kokpit byl wygodny to na bardziej plaskich trasach same zalety. Zszedlem bardzo nisko i na prawde super bylo no tylko, ze wady jednak wieksze byly niz zalety.
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

Przesiadłem się z Fox'a na CCDB i nie mogłem na początku uwierzyć że aż taka duża różnica jest na plus. Po wakacyjnym wyjeździe do Mariboru byłem tak zdeterminowany, że założyłbym każdy inny damper byle nie Foxa, który katapultował mnie w wąwozach pełnych korzeni i nie a bardzo sobie radził w sekcjach profilowanych zakrętów jeden po drugim. Zapodałem Cane Creek i jak ręką odjął = problemy zniknęły. Przecież Fox nie wypadł sroce z pod ogona i goście wiedzą co i jak ale to co może CCDB budzi podziw - bo nie w tym siła Cane Creeka, że ma dużo regulacji ale jego główną zaletą jest fakt, że jak byś nie ustawiał, to on nie wpada w rezonanse, tłumi wszystko pod nie przeszkody jak niemiecki czołg, zero wyrzucania z zakrętów zero utraty stabilności na korzeniach i tarkach. Aż go rozebrałem aby6 odkryć i nacieszyć swoje inżynierskie oczy co tam takiego magicznego zapodali yankesi - a tu zdziwnienie - prosto wręcz siermiężnie jest zrobiony w środku ale jak działa MIODZIO. Obecnie ćwiczę sprężyny z K9 i ich ułożyskowanie ale jak powietrzniak ma takie tłumienie jak sprężyna, to przestanę jeść a sobie go kupię!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Roman_Maxx pisze:Aż go rozebrałem aby6 odkryć i nacieszyć swoje inżynierskie oczy co tam takiego magicznego zapodali yankesi

Możesz mi zdradzic jak go napełniłes w domowych warunkach? ;D Do niego przecież trzeba pompe prozniową ;)
Co do serwisu to sie go wysyła nie do cult bikes tylko do oficjalnego serwisu marki ohlins i za 40zl zmienia olej :D

A zasada i budowa jest ekstremalnie prosta to fakt. To co odroznia ccdb od innych damperów to zakres regulacji zadnego innego dampera nie da sie tak ustawic ;)

Bajer w tym ze da sie go ustawić tak aby pracował jak kazdy inny damper se mozna skopiowac do niego ustawienia DHX-a, 5th elementa, bosa, elke czy co tam kto chce ;) Coś mi sie zdaje ze długo nie powstanie damper ktory bedzie miał taki zakres i tak dokładnie pracował :D


Dyno run z DHX-a:
Obrazek
Zakres szybkiej kompresji przy 20in/s dla niego to od 40-45lbs 18.14-20.41kg

A tu dyno z CCDB dla szybkiej kompresji:
Obrazek

Zakres szybkiej kompresji przy 20in/s dla niego to od 225-350lbs 102.06-158.76kg

Wytłumaczy mi ktoś po jaką holere w DHX testują go powyżej 20 cali na sekunde toż to nie do ogarniecia przy normalnych warunkach. Wniosek DHX praktycznie nie ma szybkiej kompresji ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Paweł_BB
Posty: 45
Rejestracja: 29.08.2011 19:29:33
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: 2011 Eurobike

Post autor: Paweł_BB »

Tak duża możliwość regulacji po pierwsze dla 90% userów może być nie do przeskoczenia a po drugie nie sądzę żeby to (ta ilość regulacji) zapewniało jego swietną pracę, po prostu Panowie z Ohlinsa odwalili kawał dobrej roboty :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość