Strona 2 z 4
: 08.09.2011 10:57:41
autor: Korean_Boy
te marcochy to chyba jednak 2013 bo 2012 juz byla prezentacja i chyba nie beda zaraz przed sezonem zmieniac lini produktów
ccdb air zapowiada sie mega
: 08.09.2011 11:46:54
autor: off_road
szkoda ze z powietrzniakami nie kazda rama dobrze współpracuje bo ccdb AIR zajebiaszczy bedzie

Re: 2011 Eurobike
: 08.09.2011 11:49:08
autor: Cesiu
Mozartt Vivo
Weight: 98 grams (including stainless steel hardware)
lenght: 50mm
very low rise design.
made from alloy 7075 T651
100% CNC machined from one piece of aluminum.
Please note, that this is the prototype.
The stem will be avaiable on the begining of 2012
: 08.09.2011 15:17:46
autor: frango
Re: 2011 Eurobike
: 09.09.2011 14:36:17
autor: Paweł_BB
To może nie Wasze klimaty ale teraz była premiera Pivota Mach 5.7 Carbon:
http://www.mtb-news.de/news/2011/09/03/ ... -7-carbon/
A Heliusa AM ze skrzynią Pinion widzieliście?
http://www.pinkbike.com/news/Pinion-Gea ... -2011.html
: 09.09.2011 15:03:16
autor: Dxx
To nie są ceny z kosmosu - po prostu nasze zarobki są śmiechu wartę przy innych krajach UE, USA itp
: 09.09.2011 15:05:03
autor: off_road
Pinion sie zawaliscie prezentuje

tym to ja sie jaram

: 09.09.2011 15:10:09
autor: Spaced
Cesiu pisze:Mozartt Vivo
Weight: 98 grams (including stainless steel hardware)
lenght: 50mm
very low rise design.
made from alloy 7075 T651
100% CNC machined from one piece of aluminum.
Jakie including hardware jak jest 4 / 8 śrub na wadze?
A Pinion super. Wreszcze realistycznie ważący gearbox.
Swoja droga czy tylko ja chciałbym mostków bez zwisu? To miało sens z głowkami 1 i 1/8 cala o duzej wysokosci. Teraz nowe ramy maja po 10-11cm na głowce, płaskie katy + do tego stery z redukcja oznaczaja, ze konczymy zgarbienie niczym dzwonnik z notre dame.
: 09.09.2011 15:28:45
autor: Korean_Boy
Spaced pisze:
Swoja droga czy tylko ja chciałbym mostków bez zwisu? To miało sens z głowkami 1 i 1/8 cala o duzej wysokosci. Teraz nowe ramy maja po 10-11cm na głowce, płaskie katy + do tego stery z redukcja oznaczaja, ze konczymy zgarbienie niczym dzwonnik z notre dame.
hohoho i kto to mówi

: 09.09.2011 17:01:09
autor: Spaced
Mówi to ktoś kto z kiera 1 cal i podkładka pod połka dalej ma nizej kiere od ciebie. Własnie to mnie rozwala, zwlaszcza, ze sa ramy z nisza głowka niz Legend

Flat i mega nisko miały sens w lapierrze, tam pare cm wszystko wyzej było.
: 09.09.2011 18:41:17
autor: Korean_Boy
ale pamietam jeszcze calkiem niedawno miales kokpit nizej niz moje klejnoty
: 09.09.2011 20:18:06
autor: Spaced
Stara kiera pod 888 i lapierre i mostki coraz nizsze, a z mostkami to dobrze wiesz dlaczego coraz nizsze

: 10.09.2011 07:12:33
autor: frango
Co do niskich mostków, płaskich kier i krótkich główek ram... Wygląda na to, że warto byłoby mieć ze sobą, w poważne góry dwa zestawy...
Na fun-strasy, z winklami, hopami, stołami, dość płaski set, a na trasy typu Champery, VSD wyższy/wysoki zestaw...
Przełożenie wszystkiego to nie taki duży wysiłek, w sumie. Ale z drugiej strony, większość z nas bywa w takich okolicach może raz w roku, a zatem czy warto tak kombinować?
Pionion - bardzo zgrabna rzecz, tylko czy potrzeba nam 18 biegów w zjazdówkach? Hope pokazał pięciobiegową(?) kasetę DH zintegrowaną z bębenkiem...
: 10.09.2011 10:57:07
autor: Spaced
frango pisze: w poważne góry dwa zestawy...
Jakie zestawy? Idiotycznie długa sterówka wystarczy

: 10.09.2011 11:45:17
autor: quilong
generalnie mnie troszkę śmieszy obniżanie kierownicy na maxa, żaden pros tego nie robi, a jak widać po ostatnich mistrzostwach, to im stromiej tym kiera wyżej. Rozumiem, że komuś może być tak wygodnie, ale czemu wszyscy nie zależnie od wzrostu(mali i duzi), i budowy ciała(stosunek długości rąk/nóg/kręgosłupa, każdy ma inny, ja np, mam tak samu długie "plecy" jak kolega o wzroście 188, za co krótsze ręce i nogi od niego) maja taki sam set w rowerze...jak mam za nisko, to nie mogę optymalnie wejść w zakręt.
: 10.09.2011 12:21:33
autor: Spaced
Pare lat temu i prosi mieli nizsze kiery z wyzej podanych powodów. Rowery sie zmieniły to inaczej kokpit trzeba ustawiac. Ogólnie gdyby tylko niski kokpit byl wygodny to na bardziej plaskich trasach same zalety. Zszedlem bardzo nisko i na prawde super bylo no tylko, ze wady jednak wieksze byly niz zalety.
: 10.09.2011 13:12:58
autor: Roman_Maxx
Przesiadłem się z Fox'a na CCDB i nie mogłem na początku uwierzyć że aż taka duża różnica jest na plus. Po wakacyjnym wyjeździe do Mariboru byłem tak zdeterminowany, że założyłbym każdy inny damper byle nie Foxa, który katapultował mnie w wąwozach pełnych korzeni i nie a bardzo sobie radził w sekcjach profilowanych zakrętów jeden po drugim. Zapodałem Cane Creek i jak ręką odjął = problemy zniknęły. Przecież Fox nie wypadł sroce z pod ogona i goście wiedzą co i jak ale to co może CCDB budzi podziw - bo nie w tym siła Cane Creeka, że ma dużo regulacji ale jego główną zaletą jest fakt, że jak byś nie ustawiał, to on nie wpada w rezonanse, tłumi wszystko pod nie przeszkody jak niemiecki czołg, zero wyrzucania z zakrętów zero utraty stabilności na korzeniach i tarkach. Aż go rozebrałem aby6 odkryć i nacieszyć swoje inżynierskie oczy co tam takiego magicznego zapodali yankesi - a tu zdziwnienie - prosto wręcz siermiężnie jest zrobiony w środku ale jak działa MIODZIO. Obecnie ćwiczę sprężyny z K9 i ich ułożyskowanie ale jak powietrzniak ma takie tłumienie jak sprężyna, to przestanę jeść a sobie go kupię!
: 10.09.2011 13:27:01
autor: off_road
Roman_Maxx pisze:Aż go rozebrałem aby6 odkryć i nacieszyć swoje inżynierskie oczy co tam takiego magicznego zapodali yankesi
Możesz mi zdradzic jak go napełniłes w domowych warunkach? ;D Do niego przecież trzeba pompe prozniową

Co do serwisu to sie go wysyła nie do cult bikes tylko do oficjalnego serwisu marki ohlins i za 40zl zmienia olej
A zasada i budowa jest ekstremalnie prosta to fakt. To co odroznia ccdb od innych damperów to zakres regulacji zadnego innego dampera nie da sie tak ustawic
Bajer w tym ze da sie go ustawić tak aby pracował jak kazdy inny damper se mozna skopiowac do niego ustawienia DHX-a, 5th elementa, bosa, elke czy co tam kto chce

Coś mi sie zdaje ze długo nie powstanie damper ktory bedzie miał taki zakres i tak dokładnie pracował
Dyno run z DHX-a:

Zakres szybkiej kompresji przy 20in/s dla niego to od 40-45lbs 18.14-20.41kg
A tu dyno z CCDB dla szybkiej kompresji:
Zakres szybkiej kompresji przy 20in/s dla niego to od 225-350lbs 102.06-158.76kg
Wytłumaczy mi ktoś po jaką holere w DHX testują go powyżej 20 cali na sekunde toż to nie do ogarniecia przy normalnych warunkach. Wniosek DHX praktycznie nie ma szybkiej kompresji

Re: 2011 Eurobike
: 10.09.2011 13:33:43
autor: Paweł_BB
Tak duża możliwość regulacji po pierwsze dla 90% userów może być nie do przeskoczenia a po drugie nie sądzę żeby to (ta ilość regulacji) zapewniało jego swietną pracę, po prostu Panowie z Ohlinsa odwalili kawał dobrej roboty
