C
hłopie jak masz nerwy , to walcz !!! Kupiłeś różowy - ma być różowy .
A jak nie mogą tego załatwić to zwrot pieniędzy.
Nie ma opcji aby Ci zmienili kolor ramy z powodu naprawy gwarancyjnej - wymiany gwarancyjnej .
Oni dobrze o tym wiedzą ale chcą znaleźć " głupka " .
Pozdro i powiadom jak poszło z tym do końca
Widzę że znalazł się znawca tematu.

Dany towar mogą wymienić na :
-nowy w innym kolorze
-jeśli to wersja limitowana, to np mogą zaproponować ramę z wyższego modelu o wiele droższą
-jeśli reklamowana jest powłoka lakiernicza , to mogą ci ramę powtórnie pomalować
Aby uświadomić resztę burzących się napiszę jeszcze to:
-Jak masz gwarę na 10 lat na ramę, i ta rama pęka ci regularnie w różnych miejscach, co sezon, to mogą ci ją wymieniać przez 10 lat, a jeśli będziesz chciał kasę ,bo ci pękła już 3 razy to tej kasy nie dostaniesz.Mogą ci tą ramę wymieniać 10 razy
-ciekawostka, o której mało kto wie (tzn nikt nie zagłębia się w przepisy)
Oddając towar na reklamację , sprzedający (sklep-hurtowania NIE PRODUCENT) ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Rozpatrzenie tzn powiadomienie reklamującego o postępie reklamacji tzn czy reklamacja uwzględniona czy też nie, jeśli uwzględniona to nie znaczy że w te pędy do sklepu po nowy towar, tutaj sprzedający ma w sumie nieograniczony czas na sprowadzenie nowego towaru.Np 2 miesiące, i nic z tym nie zrobimy.
Natomiast jeśli jest to towar sprowadzany na zamówienie, wersja limitowana, powiedzmy z UK czas na rozpatrzenie reklamacji, wynosi o ile się nie mylę 3 tygodnie.
Jeśli masz ramę 3 miesiące, a ta rama jest na 2 letniej gwarancji to po otrzymaniu nowej ramy gwarancja biegnie od nowa!
Wielu o tym nie wie.
Tyle z naszego prawa.