Strona 2 z 2

: 05.10.2011 20:23:14
autor: hemi427
Może podaj swój budżet maks. to pomoże chłopakom Tobie pomóc. Zastanów się może jeszcze nad Phoenixem. Sam zamówiłem demo2k12 tylko z uwagi na cenę, tak poza tym to miałem przekrój każdej chyba ramy na rynku (targi itp.). Summum to mimo wszystko najlepsza opcja przez podane od Ciebie, niestety wygląd tej ramy mnie odtrąca daleko :)
Co do revolta, ciężka sprawa, mimo kilku złamanych (ja znam 3 ze świata) to tutaj temat jest bardziej łozysk i całego linkage, niestety dość dużo wyszło parti z rocznika 09 i 10 z krzywo spasowanymi linkami (bez zgodności osiowej), chyba 3-4 sztuki chłopaki na RM ostatnio sprzedali. Co do pracy- ZAAAAJEBISTA, jeździłem we Włoszech przez pól dnia w Livigno i póki co to najfajniejszy bike jaki ujeżdzałem. Jeśli zdecydujesz się na nówkę to jeśli ją złamiesz dostaniesz za free nowego Revolta carbon, zakładając że produkcja i sprzedaż się odbędzie. Przyatakowałem dla ciebie na skype znajomego gościa z Fanatik bike i mają M-kę w fajnej cenie:

Hi Wojciech,

We actually do have one medium Revolt from the last batch that hit the market a while back. It is brand new, never ridden. However, it is a buy-at-your-own-risk product, meaning we cannot guarantee any warranty from us or from Evil. Evil claims that they will replace any broken aluminum Revolts with the new Undead as soon as it's available. So, should you have any issues with the Revolt frame, you should be covered by Evil. Evil as a company is definitely in uncertain times though. It looks like they will pull through and make a come-back, but if worst comes to worst and they go out of business, you would be stuck with the Revolt frame and no warranty. That being said, we can cut you a pretty smokin' deal on the Revolt that we have. I could do it for $2100 with the RC4. The Undead has no firm ETA at this point. Please let me know what I can do for you. Thanks,

Jadyn


Możesz uderzyć o nich, jak rama trafi ci się dobra to będziesz baaardzo zadowolony.

Trek i damper ściskany z 2 stron - :) niektórzy ludzie to mają lot, dzieciaki czemu się nie doczytujecie, interesujecie poważnie tematem? Przy dzisiejszym dostępie do wiedzy to lenistwem niektórzy młodzi Polacy zabijają nawet dzieciaków z USA ;)

powodzenia w wyborze...

: 05.10.2011 20:30:41
autor: Korean_Boy
zalezy czego oczekujesz od ramy ..

: 05.10.2011 20:35:58
autor: =disbrainer=
ArthurGreen pisze:Co rozumieć można przez pojęcie czułe ??
wg mnie to, ze zawiesznie wybiera wszystko, nawet szyszki ;)
ArthurGreen pisze:Długość dampera nie ma nic wspólnego z czułością
pewnie ze nie ma, wplywa jedynie na zywotnosc dampera. to tak jakby porownac szybkosc z jaka gotuje sie 1L lub 2L wody przy uzyciu tego samego czajnika ;) no i precyzja regulacji jest przy dluzszym damperze wieksza, bo dajmy na to, te 25 klikniec rozklada sie wiekszy skok tloka. przynajmniej ja tak to rozumiem.

: 05.10.2011 21:22:39
autor: EZrider
Damian04 pisze:TR450 - na wstępie trzeba zaznaczyć, że jest to bardzo solidna rama. Nisko usposobiony środek ciężkości, regulowana geometria w trzech poziomach to są jej największe atuty. Doczepiłbym się jedynie do nieco przydługiego tylnego trójkąta, ale nie zmienia to faktu, że jest to bardzo dobra rama. Tu nie martwiłbym się o wytrzymałość, jeśli masz na oku ładny egzemplarz to na pewno długo Ci posłuży.
To taki nowoczesny czołg. Turbostabilna, ale trzeba siły żeby skręcać.

: 06.10.2011 10:37:29
autor: ablee
TR450 bez dampera wazy 4.5kg wiec lekki to on nie jest. . .

Najważniejszy to budżet jaki posiadasz.
Z takich oklepanych i sprawdzonych ram to masz V10, M6. Jak szukasz czegoś oryginalnego to może Turner DHR, Devinci Wilson, Knolly Podium, Morewood Makulu. Ramy te bez dampera ważą od 3.5 do 4kg.

: 06.10.2011 11:45:43
autor: Damian04
Hemi427 dobrze zauważył, że damper w nowszych modelach treka nie jest ściskany z dwóch stron.
Gdy ujeżdżałem sessiona 88 wydawało mi się, że damper faktycznie jest ściskany z obu stron, jednak okazało się, że to było moje jakieś dziwne urojenie... Dolna belka od tylnego trójkąta, do której przymocowany jest damper, prostuje się, oddala się od rury podsiodłowej podczas pracy zawieszenia.

http://www.youtube.com/watch?v=MvjwuynH ... re=related

Co nie zmienia faktu, że jest to bardzo dobry system zawieszenia. Jak już wcześniej ktoś tu napisał, tego typu konstrukcja świetnie redukuje pompowanie podczas pedałowania. Swojego czasu czytałem w bikeboard porównanie rowerów enduro/allmountain i pod względem skuteczności pedałowania najlepiej oceniony został trek fuel.

: 06.10.2011 13:45:09
autor: dedekFR1
Cholera, no chciałbym aby ramę np cechowało też to że nie spotkam takiej samej najbliżej w swoim mieście, ale to jest poboczna sprawa. W chwili obecnej jest do kupienia Evil Revolt ( formułowicza ), który to dość intensywnie był użytkowany przez jeden sezon, lecz jest to rama teamowa i jest wykonana z większą dokładnością ponoć. Co o tym myślicie? orientuje się również ktoś, ile waży Revolt dokładnie z damperem itp? Ciekawi mnie ta rama bardzo, tym bardziej po wyższych wypowiedziach.

: 06.10.2011 15:31:30
autor: EZrider
dedekFR1 pisze:chciałbym aby ramę np cechowało też to że nie spotkam takiej samej najbliżej w swoim mieście
Hipsterbike? Obrazek

Strzelałbym w TR450, jak zapomnisz że to nie Glorka to nic się nie stanie.

: 06.10.2011 15:38:07
autor: pit240
lekko się powtórzę ale co z banshee legend? chyba nie jest u nas przesadnie popularna. Też się rozglądam i póki co interesuje mnie tr450, legend właśnie i nuke proof. Porówna ktoś?

: 06.10.2011 16:00:45
autor: Vin_OSW
Canfield Jedi?

Obrazek

: 06.10.2011 17:56:11
autor: ablee
dedekFR1, evil z damperem waży 5.8kg.

: 06.10.2011 18:02:29
autor: aenim
Pivot Phoenix to mój strzał na 2012, ilu forumowiczów, tyle opcji ;)

: 06.10.2011 18:10:37
autor: dedekFR1
ohoho to bym z Evilem wpadł z deszczu pod rynne :D Żeby zbudować lekki bulid nie przesadzając z kosztami to ramka jest podstawą i musi być bez dampera <4kg. W takim razie wstępnie postawię jednak na summuma, trochę oklepany ale pewniak.

: 06.10.2011 19:38:25
autor: Ufik
bierz summa, wiem co mowie ;)

: 06.10.2011 20:01:31
autor: Zaborowski1
dedekFR1
faktycznie , bierz summa . wkoncu wiekszosc na tym forum ma porównanie tych dwóch ram , szczególnie evila i moze porównac plusy do minusów obu ram , z przewaga plusów dla summa haha ;)

: 06.10.2011 20:30:06
autor: szymon102
Co do treka 88 to ma raczej pływający damper a nie ściskany z dwóch stron co robi ogromną różnicę jeśli chodzi o rodzaj zawieszenia.

Ja bym brał Evila bo to jedna z moich wymarzonych ram i ma duzy zakres regulacji (nie jak summum ale wystarczy). Summum jak sam piszesz jest strasznie oklepany. Może lepiej jest spróbować czegoś nowego i się wyróżnić, niż jeździć na ramie, która posiada 30% zawodników w pl?
Jak chcesz lekki rower to może pomyśl nad czymś, co ma 160/180mm skoku. Do "rekreacji" spokojnie wystarczy :)

Zaborowski1
Napisz coś o Revolcie, z chęcią posłuchamy opinii.

: 06.10.2011 20:35:59
autor: Zaborowski1
no ale generalnie nie bede porówynywal go do summa bo przeciez go nie mialem a jaki ma sens takie porównanie ? osoba zakladajaca temat oczekuje porownania do innych ram na których nie jezdzilem a nie bede pisal ze revolt kosmos wogole w porownaniu do tr450 , treka 88 i summa tym samym reklamujac sprzet ktory sprzedaje . Gość kupi co bedzie chcial ;)

: 06.10.2011 22:14:15
autor: kona1994
To może ja się wypowiem. Jestem posiadaczem evila revolta. Rama jest zaaadymiscie czuła, i jestem bardzo zadowolony. Przez chwilkę mnie troszkę denerwowały odkrecajace sie sruby od linkow, ale lakier do paznkocki mamy i po sprawie. Rama jest dosyć ciężka ale caly środek ciężkości jest nisko i fajnie się skręca i jest stabilnie. Nie mam niestety porównania z innymi ramami.
Rower złożony na tej ramce poniżej 17 kg i nie było to trudne
pozdrawiam