Strona 2 z 2
Re: Mała, zwinna rama full suspension
: 25.10.2011 17:33:04
autor: maciek661
Skoro tak to rozumiem że powinienem wybrać coś z:
Banshee Rampant
Specialized SX
Transition Double
Yeti 4x
Którą z tych ram byście najbardziej polecili ? Ewentualnie jaka inna ? I czy w polsce istnieje możliwość zakupienia nówki SX'a albo Yeti 4x?
: 25.10.2011 21:08:21
autor: Spaced
Szczerze to brałbym Rampanta czy ew. SXa ze wzgledu na zawieszenie i wszechstronność. Double troche ciezki, a 4x to bardzo dedykowana rama.
O rampanta to własciciela morduj bo w temacie sie wypowiadał.
: 26.10.2011 19:23:24
autor: nopainnogame
SX też jest ciężki jakby co,ale to ciekawa ramka - długa i bardzo niska, z dobrą zawiechą, ale cena w Polsce zabijała jak pamiętam...prawie 7 tyś ...
: 26.10.2011 20:40:48
autor: Ajz
z tego typu ram blizej do czynienia mialem tylko z sx trail i na prawde dobrze spisuje sie w tego typu zastosowaniach.
Chciałbym jeszcze zadać Ci jedno pytanie:
Czy jeśli plany budowy pumptracka nie wypalą to zmienisz ramę?
Re: Mała, zwinna rama full suspension
: 26.10.2011 21:05:16
autor: maciek661
Plany na pewno wypalą, bo ma być na prywatnej działce, na razie trwa usuwanie gruzu i wszystkiego co się tam znajduje

ale nawet jakby nie wypaliły to mam niedaleko profesjonalną trasę do 4x'u oraz jeszcze bliżej też pumptrack. Sx właśnie tak jak popatrzyłem 4kg waży bez dampera, co go raczej skreśla niestety ;/ Double nie wypada aż tak źle, miałem tyle samo ważącego banshee wildcarda ale z cięższym damperem i ogólnie cięższym sprzętem niż będzie w tym rowerze i cała maszyna ważyła 12,7 kg

Ten jeżeli dobrze pójdzie to będzie może nawet do okolic 12kg ale już ciężko mi znaleźć pomysły jak go bardziej odchudzić nie tracąc na wytrzymałości.
A co uważacie o ramie Commencal Meta 4x Atherton?