Strona 2 z 3
: 26.11.2011 11:17:08
autor: luke_
czarny_amstaff pisze:jest dobrze napisane ??
wszystko robić tak jak wyżej ??
Dokładnie tak.
Powodzenia i daj znać jak chodzi po operacji
Z tego co słyszałem od kumpla, to jakby był nie ten amortyzator

Słyszałem już opinie, że można go porównać do pracy HSCV z Z1.
: 26.11.2011 11:55:36
autor: czarny_amstaff
Dobrze, zaraz wybiorę się do sklepu po wiertło i punktak
: 26.11.2011 15:53:32
autor: czarny_amstaff
Niestety, nie zdążyłem do sklepu

bo ojcu musiałem pomóc. Jutro zadzwonię do kolegi może będzie mieć te rzeczy to jutro to zrobię.
: 26.11.2011 19:35:04
autor: damianfmx
Mam DJ3 z 2008 czy wie ktoś jaka tam ma być odległość od śruby (jest zdecydowanie inna niż w 55) ??
: 26.11.2011 20:12:12
autor: czarny_amstaff
Szukaj na google coś typu
Jak odblokować tłumik w „DJ 3”
Skopiuj sobie zdanie wyzej i szukaj chyba ze tu ktos odpowie
: 27.11.2011 10:19:47
autor: damianfmx
Po polsku nie znalazłem jest tylko po angielsku a nie bardzo go rozumiem maże ktoś go przetłumaczyć ???
http://www.pinkbike.com/forum/listcomme ... &pagenum=1
: 27.11.2011 20:43:51
autor: czarny_amstaff
ile ty tam masz skoku ??
wg. mnie to jest to samo co do 55. Na początku tematu masz po polsku
: 28.11.2011 16:36:11
autor: czarny_amstaff
A więc jest DUŻY PROBLEM. Wyciągałem już kilka razy tłumik i widziałem że są jakieś tam dwie dziurki u dołu jedna u góry, ALE nie miałem pojęcia, że dziś się okaże że są one na takich wymiarach jak miałem wiercić!!! W takim razie wlałem 160 ml oleju 2,5 W iiiii ... amortyzator dalej taki wolny jak przy 30 ml, nic się nie poprawiło.
Moje pytanie brzmi CZY ORYGINALNIE TEZ SĄ TAKIE DZIURY??
a) I PO PROSTU TRZEBA ZROBIĆ DRUGI ZESTAW I ZALAC 160 ML
b) MAM JUŻ TO ZROBIONE ALE SKORO NIE MA LEPSZEJ PRACY TO TŁUMIK DO KOSZA
mam spróbować zrobić drugi zestaw ??
Proszę pomóżcie bo już nie wiem
: 28.11.2011 17:38:36
autor: luke_
No, jeśli masz to rozwiercone, to znaczy że tłumik wcześniej się zapowietrzył/zablokował i trafił na gwarancji do serwisu, gdzie został rozwiercony dokładnie według tej procedury.
No chyba że poprzedni właściciel sam się tym zajął.
W takiej sytuacji właściwie już nic nie zrobisz - najlepiej byłoby poszukać kogoś z takim zestawem i spróbować włożyć go do siebie.
Jeśli będzie lepiej, znaczy że Twój tłumik do kosza. Jeśli nie - znaczy że tak pracuje już rozwiercony.
Re: [Amortyzator] Jak przerobić tłumik
: 28.11.2011 17:46:59
autor: czarny_amstaff
Aha, no to klops. A tłumik protona wchodzi w grę, zamiast próbować sprzedać pika dozbierać kase i amortyzator ??
http://rowerowy.com/narzedzia_serwis/se ... rzocchi_55
: 28.11.2011 19:38:51
autor: luke_
protone to nie tłumik, to jedynie sprężyna powietrzna.
W dłużej używanych amortyzatorach bywa problematyczna bo mogą być nieszczelności. Pracy Ci nie poprawi.
: 30.11.2011 18:53:23
autor: damianfmx
Ja Marzocchi dirt jumper III mam 100mm a tłumik jest inny. Fotki tłumika:
http://imageshack.us/g/833/img174a.jpg/ dodam jeszcze że to czarne przykręca się do korony.
: 15.12.2011 19:46:11
autor: damianfmx
: 29.08.2012 15:34:54
autor: jbl
Odświeżam temat.
Ma ktoś jakiegoś dokładnego manuala do 55r jak dokonać wyżej omawianej przeróbki? Linki w temacie powygasały. Z góry dzięki za pomoc.
: 31.08.2012 15:11:52
autor: jbl
: 02.09.2012 09:41:56
autor: szczerba
Tu masz całą dokładną instrukcje jak to zrobić. Ja tak 3 miesiące temu rozwiercałem swój tłumik w 55R i zajebiście działają
http://www.speedyshare.com/gN49M/R-cartridge-55R-pl.ppt
: 06.09.2012 17:26:01
autor: jbl
Zobacz jeden post wyżej

: 05.07.2013 15:40:41
autor: pneumok0k
Odświeżam powtórnie :P
Napiszcie jak chodzą 55r po tej przeróbce i czy nie było kłopotów przy rozwiercaniu?
Pozdro
: 05.07.2013 18:23:21
autor: Jedras851
Kolega ma tak zrobione, praca poprawiła się znacząco, jest dużo bardziej płynny. Gdy będziesz robił wszystko wg. instrukcji, i nie będziesz się spieszył, to wszystko będzie ok.