Strona 2 z 2

: 27.11.2011 17:19:49
autor: Cubus5
ballantines pisze:Cubus5 A co złego jest w 2010?
Nie chodzą tak płynnie jak 2011 jeśli dobrze rozumiem że mówimy o boxxerach. Opinia ta nie jest wyssana z palca.
Las3k_91 Ldz pisze:oj warto, nie dość, że tanie, mocne, to w dobrym stanie pracują cudnie
Bardzo mało jest już rc w dobrym stanie, niestety riderzy w naszym kraju w większości przypadków nie dbają o sprzęt. Co do stanów i pracy RC w porównaniu do RC2X, miałem na myśli tylko amortyzatory zadbane i wtedy RC2X bije na głowę RC.

: 27.11.2011 17:32:07
autor: GgG
Las3k_91 Ldz pisze:oj warto, nie dość, że tanie, mocne, to w dobrym stanie pracują cudnie. I dłużej niż Taiwanszoki. RC2X też spoko, ale RC w dobrym stanie będzie lepsze niż RC2X w średnim.

Miałem 66rc2x i 888rc3, w skrócie te drugie pracują lepiej ale moja opinia jest dosyć mało obiektywna.

: 27.11.2011 17:40:06
autor: ballantines
Jeśli oboje rozumiemy płynność tak samo to przy częstej konserwacji tj. smarowanie nie ma żadnych problemów z płynnością. Solo Air miał jakieś dziwne podejście do pracy - tępe?

: 27.11.2011 18:20:24
autor: Las3k_91 Ldz
Zdecydowanie nie. :D

: 27.11.2011 18:25:28
autor: ballantines
Las3k_91 Ldz Nie wiem jak 09, ale 10 nie był szczęśliwy przed upgrade'em do solo air 11 :>

: 27.11.2011 18:38:39
autor: Las3k_91 Ldz
Ja posiadam 09' i jest cudowny pod tym względem ;)

: 28.11.2011 22:20:37
autor: MLYNoBIKER
boogiel pisze:Oczywiście, miałeś każde z nich, prawda?
Jezdziłem na każdym z nich, tyle mi wystarczy i zdania nie zmienie.

: 28.11.2011 23:04:38
autor: deviz
GgG pisze:Miałem 66rc2x i 888rc3, w skrócie te drugie pracują lepiej ale moja opinia jest dosyć mało obiektywna.
Miałem 66 rc2x i 888 rc2x z 2007 oba i też powiem że 888 pracują lepiej :) aczkolwiek jak przejechałem się na rc3 z 2009 kumpla to ahy i ohy :D

: 28.11.2011 23:41:48
autor: boogiel
MLYNoBIKER pisze: boogiel napisał(a):"Oczywiście, miałeś każde z nich, prawda?"



Jezdziłem na każdym z nich, tyle mi wystarczy i zdania nie zmienie.
Spoko, może ja mam dziwne kryteria pracy.
Moim zdaniem, płynniejsze i czulsze są rc3 od rc2x- o troszeczkę, ale jednak.
A już nigdy się nie zgodzę co do tego, że lepiej coś z tłumikiem ssvf niż rc3. No way kurde. Ssvf gubi się mocno na szybkich nierównościach, bardziej się zapada, i jest mniej czułe. Nie mówiąc już o indywidualnym "feelingu", w którym, moim zdaniem, rc3 są o niebo lepsze niż ssvf. Tyle ode mnie, tak moja subiektywna opinia.