Strona 2 z 2
: 09.12.2011 23:28:51
autor: MichaelBiker
w sumie jak Ci nie zalezy bardzo na wadze to mozesz wziasc 729

ja waze jakies ~80kg i nic sie nie dzieje

: 09.12.2011 23:45:12
autor: adrian50005
Zdecydowanie polecam 729, są bardzo sztywne, mam porównanie z kilkoma innymy obręczami.

: 10.12.2011 02:40:03
autor: Las3k_91 Ldz
Ale łapią wgnioty nie wiadomo kiedy - a nie lubię ani latać po kamorach, ani niskiego ciśnienia. 721 nie wiem, za to 823 dużo lepiej tu wypada.
: 10.12.2011 09:15:24
autor: =disbrainer=
Las3k_91 Ldz pisze:721 nie wiem, za to 823 dużo lepiej tu wypada.
mialem 823, teraz mam 721 i w wytrzymalosci roznicy nie widze zadnej.
: 10.12.2011 11:26:36
autor: MichaelBiker
bo z tego co pamietam to roznica jest tylko ze 823 jest UST
: 10.12.2011 11:31:16
autor: misio_de
Ważę powyżej 100 kg, od chyba 5 sezonów mam EX 721 tyle że w wersji CD (ponoć są mocniejsze) i niewiele się z nimi dzieje. Co jakiś czas muszę tylko docentrować tył, przód dużo rzadziej. Z tego co zauważyłem to 729 trochę łatwiej łapią wgnioty na krawędziach (są lekko zagięte), natomiast wytrzymałość tych obręczy jest podobna. Dlatego wolę lżejsze EX 721

: 10.12.2011 12:10:04
autor: spz
729 jest megapacerna. Na Zarze przywalilem przodem o betonowy kraweznik (bunkier) na cisnieniu 0,8bara i... nic

729 do vbrakow juz nie uzyjesz.
: 10.12.2011 12:45:04
autor: MichaelBiker
no bo uzywac v-brakow w dh/fr troche sredniawy pomysl..