Strona 2 z 2

: 10.12.2011 11:09:25
autor: dudek182
czarny_amstaff pisze: Marzocchi 66 sl1ata
A czym on się różni od RCV? Bo też mam dylemacik z wyborem amorka do FR.

: 10.12.2011 11:35:28
autor: MichaelBiker
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=41183

RCV - Rebound Compression Valve
Rebound Compression Valve wpływa na tłumienie kompresji i powrotu w zależności od stopnia ugięcia widelca.Wartości te można modyfikować oddzielnymi regulatorami umieszczonymi za zewnątrz widelca.

ATA - Air Travel Adjust
System ATA oferuje użytkownikom wszelkie korzyści sprawdzonego systemu Doppio Air wraz z możliwością zmiany wartości skoku.Osiem obrotów pokrętłem zmienia wartość ugięcia widelca o 40mm.Sprężyna pneumatyczna automatycznie dostosowuję progresję twardości do zmian skoku.Do dyspozycji użytkownika jest jeszcze komora dobicia, a zmieniając w niej ciśnienie, można wpływać na progresję twardości widelca pod koniec skoku.
i w 66 sl1 ata jest jeszcze tlumik RC2 po drugiej stronie
RC2
System tłumienia pozwalający na niezależną regulację tłumienia kompresji i powrotu za pomocą dwóch zewnętrznych regulatorów.Pozwala też na regulację naprężenia wstępnego.

: 11.12.2011 00:21:46
autor: boogiel
dudek182 pisze:A czym on się różni od RCV? Bo też mam dylemacik z wyborem amorka do FR.
tłumikami. Sl ata pracują lepiej i są lżejsze, ale czesto się psują niestety.
Rcv jest proste ale dosyć niezawodne. No i te pierwsze sa raczej droższe :)

: 11.12.2011 10:20:27
autor: tosiekDH
Jak dbasz o ate to jest raczej mało awaryjna ;) Zauważyłem to w tym sezonie.

: 13.12.2011 16:28:44
autor: Dh.Matt
Znalazłem 66, ale jest jeden problem. Wyciera się anoda na górnych lagach. Czy to coś strasznego, czy nie przejmować się tym i brać? Może da się to naprawić? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Nie znalazłem żadnej konkretnej odpowiedzi.

http://allegro.pl/marzocchi-bomber-66-s ... 86459.html