Strona 2 z 2
: 12.12.2011 17:55:59
autor: pico931
osi0717 pisze:a może 66 w wersji 150mm??
Było by ok, tylko znajdź je w cenie 500-600pln.
Re: Jaki amor do draga
: 12.12.2011 18:46:46
autor: zero100
Cubus5 pisze:Wiadomo że można wsadzić 200mm ale tym rowerem będzie się naprawdę źle jeździło, upośledzisz przy okazji pracę amortyzatora.
Nie prawda :] Dragi uwielbiają wysokie amory. Z Boxxerem 200mm, Juniorem itp. jest naprawdę fajny kąt do dh. Nic nie upośledza. Ja nie wiem jak można tak napisać. Drag ma bardzo pionową główkę, nawet z 888 kąt jest znacznie bardziej pionowy niż we współczesnych zjazdówkach więc nie rozumiem jak duży amor w dragu ma upośledzić jego pracę. Na stromych zjazdach praca jest upośledzona jak wsadzisz do draga niski amor i będzie wozić Cię przez kiere na banie.
: 12.12.2011 21:01:16
autor: LisuKrakow
Kiedy wreszcie ogarniecie ze ht ma miec inna geometrie niz full? kiedy ogarniecie ze dragstar/surge/bitch/pitbull/i wiekszosc innych ht nie jest do dh? kiedy tez ogarniecie ze to ze jezdzicie w lesie na rowerze nie koniecznie znaczy dh?
Jak zaczynalem jezdzic to byla moda na "dualowki", kazdy ht z jakims amortyzatorem itp nazywalo sie "dualowka", teraz ta moda sie zmienila i kazdy ht (chociaz wygladaja tak samo) nazywa sie "dh".
jezdza dzieciaki po lokalnych traskach i nazywaja to "dh", obojetne od tego jak trasa wyglada, chociaz byla by pod gore albo byla by to seria dirtow i tak 3/4 dzieciakow teraz nazwie to "dh"...
Re: Jaki amor do draga
: 12.12.2011 22:42:55
autor: zero100
LisuKrakow pisze:Kiedy wreszcie ogarniecie ze ht ma miec inna geometrie niz full?
dlaczego? to zle ,że bedzie miał geo trochę jak full skoro ma służyć do dh??
LisuKrakow pisze:kiedy tez ogarniecie ze to ze jezdzicie w lesie na rowerze nie koniecznie znaczy dh?
ale nie koniecznie też wyklucza jazdę w dh. Ogólnie bardziej strzeliłeś z d*** i pomarudziłeś. Chcesz wszystkich przekonać ,że na sztywnej ramie nie da się jezdzić na trasach dh. Moim zdaniem sie da. Nie tak fajnie jak na fullu ale się da.
: 12.12.2011 23:12:54
autor: Las3k_91 Ldz
Na rowerku XC też się. Na monocyklu też /Holm/, co z tego?
A geo musi mieć inne chociażby przez sag. I pierdoły typu długi wahacz.
: 13.12.2011 09:46:24
autor: LisuKrakow
zero100 hah "geo troche jak full", ht a full to dwie zupelnie inne bajki, kazdy ht sam w sobie jest zaprojektowany do np dirtu, streetu, 4x itp i juz sam w sobie ma inne katy.
i nikogo nie chce przekonac ze sie nie da na ht jezdzic bo sam 3 lata jezdzilem ale na milosc boska niech ten ht wyglada jak ht a nie jak paralotnia.
: 13.12.2011 11:59:56
autor: osi0717
W takim razie jurek, super t lub am
: 13.12.2011 12:11:10
autor: LisuKrakow
inna sprawa ze nonsensem jest dwupolka 170mm, lepiej miec 150mm w jednopolce.
szukaj pike, lub z1, domaina mozne znajdziesz, swego czasu widzialem na allegro za 600-700zl.
Re: Jaki amor do draga
: 13.12.2011 19:30:00
autor: zero100
Przerzutka Dura Ace też jest zaprojektowana do jazdy po szosie. Według twojego rozumowania nie ma szans działać w terenie?
A tak na serio. Hardtail do dh musi być długi, musi mieć kąt główki odpowiedni do dużego skoku. Suport w miarę nisko. Drag/Cocaine właśnie taki jest! Polecam pogodzić się z tym ,że istnieje coś takiego jak Hardtail DH
: 13.12.2011 20:35:18
autor: pietryna
zero100 pisze:że istnieje coś takiego jak Hardtail DH
Budżetowo w Polsce... Czy jakaś większa firma robi sztywne rowery z przeznaczeniem do DH?
LisuKrakow pisze:
inna sprawa ze nonsensem jest dwupolka 170mm, lepiej miec 150mm w jednopolce.
Czemuż to?
Re: Jaki amor do draga
: 13.12.2011 21:18:06
autor: zero100
pietryna pisze:Budżetowo w Polsce...
dokładnie tak.
pietryna pisze:Czy jakaś większa firma robi sztywne rowery z przeznaczeniem do DH?
nie w tym rzecz. To tak samo jakby ktoś z formuły 1 twierdził ,że samochody turystyczne nie mogą się ścigać po tych samych torach bo nie są równie szybkie,lekkie i zwrotne i nie przeznaczone do ścigania - a jednak się ścigają i nikt nie ma z tym problemu. Tak samo jak w hardtailu można dążyć do kątów i właściwości prawdziwej zjazdówki tak samo w samochodach turystycznych można dążyć do właściwości i zachowań w F1. Kolesie tuningują Ople za 1000zł i ścigają się nimi w tych samych rajdach co Lancery i Imprezy za $$$$$$$$. Tak więc jak ktoś chce mieć nikobudżetową zjazdówkę i ścigać się z innymi niskobudżetowymi zjazdówkami to nie widzę w tym jakiegoś problemu. A gadanie ,że nie można, że nie wypada, że nigdy nie będziesz taki super jak na prawdziwym fullu.... ja mam to w d***!
: 13.12.2011 22:26:16
autor: LisuKrakow
zero100 ja Ci nie probuje wmowic ze nie da sie jezdzic w dh na ht bo mnie to g obchodzi, jasne ze sie da. probuje Ci tylko przetlumaczyc ze ht nie sa produkowane pod dh, i ok, chcesz smigac na tym dh to zachowaj katy pod jakie ta rama byla stworzona. masz w dziale rowery fajny przyklad teraz, gosc zlozyl sobie dm ds + 888 04 albo 05 i co z tego ze ma kat glowki jak w summumie jak ma support wysoko jak w jakims traktorze. nie pogodzisz tego, przykro mi, cos za cos. dlatego jestem zwolennikiem pakowania 1 polki do ht - max 160mm.
PS: sam tez mialem w pitbullu boxxera (2004 - ten nizszy), ale to bylo w 2006, i juz bym drugi raz tego bledu nie zrobil bo duzo lepiej mi sie jezdzilo na pitbullu z 130mm bo pod takie katy ta rama zostala zrobiona.