Strona 2 z 2

: 19.12.2011 23:56:52
autor: Killo
Z ciekawości elektropolerowana czy też anodowana bez?

: 20.12.2011 07:50:19
autor: Olaff
Tak chciałem i tak złożyłem, do mojego stylu jazdy nadaj się idealnie, w przyszłości jako starszy zjazdowiec kupie sobie rasowe dh typu v10 carbon a na chwilę obecną trzeba jeszcze polatać ;)

Napinacz e.13 spisuje się wyśmienicie, kiedyś miałem dartmoora i e.13 o niebo lepiej, trzeba się trochę pobawić z jego ustawieniem, uważam że mogli by to zrobić lepiej, bardziej intuicyjnie i łatwiej żeby po wyjęciu z pudełka założyć od razu i śmigać :)

E.13 bardzo dobrze trzyma w ryzach łańcuch, nie zdarzyło się aby wyskoczył poprzez jego budowę, a i jego jakoś jest na 6+ wiele razy dostał czymś twardym z pod kół lub został uderzony i zero wgnieceń, pęknięć, żadnego uszczerbku na zdrowiu.

Z tylną rurą też nie mogłem się na początku przyzwyczaić i też tak myślałem ale jak dostałem paczkę z ramą, otworzyłem całóśc wygląda na świetnie spasowana, w tym miejscu jest damper i musieli by ja zawinac pod olbrzymim katem przez co wiecej by wazyla.

Blat to e.13 g - ring

: 20.12.2011 08:37:27
autor: rafimax
Dem0niczny pisze:daj jakas opinie na temat napinacza i co masz za blacik?

napinacz znany od kilku lat prosta konstrukcja sprawia że jest niezawodny i tani przez to że nie na aluminiowym mocowaniu

: 20.12.2011 18:43:41
autor: nopainnogame
Olaff - tak z ciekawości mnie naszło -> czemu akurat ta ramka,bo nawet zagranicą jest tego ledwie co (magia Santy jakoś chyba nie działa w tym modelu albo wszyscy biorą V10 :lol: ) ? ? ?

: 20.12.2011 19:43:39
autor: Spaced
Gdyby nie kolor myślałbym, ze cena bo regularnie na chainlove po 800-1000$ wyskakują nówki ;)

: 20.12.2011 22:03:21
autor: Olaff
v10 a d8 to dwie zupelnie inne ramy, juz pisalem wczesniej ze nie potrzebuje na chwile obecna krowy do dh ze skokiem powyzej 203mm :)

gratulacje dla tego kto kupi nowa rame za te pieniadze, Ja nawet nie rozwazalem takiej mozliwoscci ze wzgledow finansowych, co z tego ze kupisz troche taniej sama rame (zakladajac ze $ bedzie stal nisko w porownaniu do zlotowki) jak na granicy dowala Ci clo i wyjdzie drozej niz u crazy crank :)

Wole zaplacic cene rynkowa w Polsce miec ful serwis z gwarancja niz bawic sie w czekanie i gdybac ile bede musial doplacac.

Roznica w cenie nie jest kolosalna, Moim zdaniem przy zakupie nowej ramy 1000zl roznicy w gore czy w dol, bo tyle kosztowala by Mnie v10 to nie jest duzo.

: 20.12.2011 23:04:29
autor: Korean_Boy
troche dziwne kupowac D8 gdy jest v10C w ofercie

weglowa v10 zawsze mozesz ustawic na 215 mm dac troszke twardszego springa i anglesetem ustawic bardziej pionowa glowke (pod FR)

oczywiscie Twoja decyzja i Twoje pieniądze :)

Rower swoja droga bardzo ladnie wyszedl

: 20.12.2011 23:10:39
autor: Spaced
Olaff pisze:gratulacje dla tego kto kupi nowa rame za te pieniadze, Ja nawet nie rozwazalem takiej mozliwoscci ze wzgledow finansowych, co z tego ze kupisz troche taniej sama rame (zakladajac ze $ bedzie stal nisko w porownaniu do zlotowki) jak na granicy dowala Ci clo i wyjdzie drozej niz u crazy crank
3000zł + załóżmy nawet 600zł paczke x 1.3 = 4680zł. To CC drivera za 4k sprzedaje ze taniej? ;) A jak sie ominie cło i skosi tansza rame to jeszcze lepiej jest.

: 21.12.2011 07:38:24
autor: Olaff
Nie lubie takiego polskiego gdybania, gdyby zalozyc ze, nie zakladajmy tylko patrzymy realnie jak jest, wedlgu Mnie i osob ktore znam nie jest totalnie oplacalny zakupy nowej ramy za granica, kupujac zwyczajnie poprzez sklep internetowy, lub jaki kolwiek innych, po pierwsze teraz jak nigdy do tad szukaja kasy w budzecie i nie popuszcza nikomu, a cos o tym wiem przy zakupie samochodu, rame wolalem kupic u polskiego dystrybutora, bawienie sie w sprowadzanie na wlasna reke z usa ma sens tylko i wylacznie wtedy kiedy robisz to na mienie przesiedlencze badz masz papiery ze kupiles rame miminum 3 miesiace wczesniej na terenie usa (mile widziane napisac ze uzywana) wtedy nie narzuca tak duzego cla, natomiast normalnie kupiec, zobowizanay jest zaplacic slono za paczke ktora jednak wazy pare kg i jest gabarytem B (o sporych wymiarach) + ubezpieczenie paczki od jej wartosci, + normalne clo i wtedy kurs dolara musial by byc naprawde niski aby to sie oplacilo :) Takze tyle w tym temacie, znam wiele osob ktore tak kombinowalo i nie ktorym sie oplacilo ale to nie znacznie bo kupowali uzywany sprzet, reasumujac nie jeden polak juz probowal tak kombinowac i przyspozylo Mu to tylko wiecej problemow niz radosci.


Kolejna rzecz z v10 nie zrobisz roweru do fr, to zjazdowka co co bys nie zrobil nie da rady, tam masz inna baze kol, konty takze i za duzy skok, na razie nie zamierzam inwestowac w karbon, z tego wzgledu ze jest to technologia ktora dopiero kielkuje w swiecie rowerow, przede wszystkim musi byc bardziej wytrzymaly na uderzenia typu kamienie z pod kol czy upadek ramy na cos twardego, co z tego ze carbon ladnie pochlania wibracje, drgania jak bardzo szybko mozna sie pozbawic 10tys przez nie uwage, a potem czekac na rozpatrywanie reklamacji czy wymienia czy nie, w najgorszym wypadku musisz zaplacic polowe tego co kosztuje nowa rama (taka promocje dla wlascicieli ktorzy cos popsuli z wlasnej winy ma SC).

: 21.12.2011 09:38:38
autor: Korean_Boy
a widziales dupnieta v10c ? wystarczy popatrzec na przekrój tej ramy ile tam miesa w newralgicznych miejscach jest nawalone .. poza tym zobacz glebe ratboya z champery gdzie odchudzona o prawie 500g v10 poleciala kilkanascie metrów w dół po stoku i cala wyszla.

Temat w stylu: kupilem rame, wydalem na nia sporo kasy i na pewno dobrze zrobilem

: 21.12.2011 11:20:20
autor: Spaced
Olaff nikt twojego wyboru nie krytykuje ale na górze masz wyliczenie liczac rame po 900$, nie 800$, z zawyżoną ceną paczki bo jest zima i mozna wysłac spokojnie morską za 300zł. Policzone masz z cłem. Tam jest konkretna suma. Odnies sie do niej, a nie magicznej super wysokiej ceny po cle. Cło nie zmienia sie tak by nigdy sie nie oplacało. ;)

Chcesz mieć gware w Polsce to spoko. Zapłaciłes za to i rzeczywiscie jesli boisz sie pekniecia to dobrze zrobiłes bo do stanów za paczke bys zaplacił potem sporo i czekac mógłbys tez dłuzsza chwile, a tak Chilecki od razu to załatwi ale róznica w cenie jest zauwazalna.

: 21.12.2011 12:48:36
autor: Las3k_91 Ldz
V10 nie da się zrobić do FR? Klassen się kłania. Chyba, że teraz FR dla was to loty nie dalej niż 3m, spoko, ale nazywajcie to enduro a nie FR. Osobiście do droperki wolę mieć mniejszy niż większy kĄt główki, lepsza kontrola na stromych lądowaniach.

: 21.12.2011 13:01:10
autor: quilong
Olaff "na razie nie zamierzam inwestowac w karbon, z tego wzgledu ze jest to technologia ktora dopiero kielkuje w swiecie rowerow"

Kolarstwo gorskie powstało pod koniec lat 70, czyli liczy ok 30 lat, rowery carbonowe spotyka się od około 15-20lat i już dawno wyrosły z problemów "wieku dziecięcego"

dla potwierdzenia trek z 1996

http://mombat.org/TrekY22.JPG

: 21.12.2011 13:48:03
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:Osobiście do droperki wolę mieć mniejszy niż większy kĄt główki, lepsza kontrola na stromych lądowaniach.
W sensie bardziej płaaski? Na lądowanie lepsze ale zalezy czy najazd na niskiej predkosci ala pierwsze dropy w chatel czy pełna pyta. Złoty srodek trzeba znaleść i dopasowac do tego co sie jezdzi.

: 21.12.2011 14:28:19
autor: Awaria
ale wy gdybacie :) przekonujecie goscia, ze rozsadniej byloby kupic v10, ktora mu nie pasuje, tylko dlatego, ze bardziej sie oplaca i ze mozna z niej zrobic wszystko, tylko dlatego, ze cena podobna i carbon. Super, ale gosc wyraznie jest zadowlony z posiadania malo popularnej ramki w polsce i byc moze na swiecie. Owszem z drugiej strony glupio sie broni, ale to jest jego decyzja i nie ma co na sile chlopakowi wpierac, ze zrobil zle :). To jak porownywanie kilku zupelnie innych modeli samochodow i wpajanie komus, ze zle zrobil kupujac Suva zamiast cabrioleta :).

: 21.12.2011 14:32:27
autor: GgG
Standardowa opowieść o "dobrym kursie" mnie nie przekonuje :)

: 21.12.2011 16:08:30
autor: Las3k_91 Ldz
Spaced - tak, bardziej płaski, mniej stopni. 63 myślę, że jest fajnym kompromisem, ale 62 bym chętnie spróbował. Tylko ciężko o taką ramkę. Btw na szybszy najazd czy na wolniejszy lepszy jest płaski kąt? Bo nigdy o tym nie myślałem.

: 21.12.2011 16:22:23
autor: nopainnogame
To mi się przypomniało - fota z Rampage'ahttp://www.pinkbike.com/photo/5744328/

: 22.12.2011 11:19:16
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:Btw na szybszy najazd czy na wolniejszy lepszy jest płaski kąt? Bo nigdy o tym nie myślałem.
Na szybszy. Plaska głowka spowalnia sterowanie wiec przy niskich predkosciach prowadzi sie rower dziwnie troche ;)