Strona 2 z 2

: 21.12.2011 14:23:21
autor: tsuful_zoo
" Obok kazdej moze wypisze minusy."
Wacham sie tak naprawde miedzy ssk i xtr'em ale zobaczymu czy bedzie jakis bonus na swieta ;) xtr troche drogi ale zawsze mozna odsprzedac zebatki ale to i tak nie zmienia faktu ze trzeba wybulic okolo 400€ na nowego a uzywki m980 trudno znalesc :/

: 21.12.2011 14:24:26
autor: Spaced
A carbonowe x.0 skoro juz w cenie xtra jestes?

: 21.12.2011 14:41:08
autor: tsuful_zoo
Ciezsze od xtr sporo wiec jak juz przy tej cenie jestem to bede wymagac :)
Rf sixc jak bym uzywke dostal to by bylo fajnie ale cena jest juz jest raczej nie do zaakceptowania jezeli mowimy o nowkach.
Xtr klasa sama w sobie jezeli chodzi o stosunek waga/sztywnosc. Gdyby moze mniej osob o tym wiedzialo to latwiej uzywke by bylo wyrwac ;)

: 21.12.2011 19:03:52
autor: snizy
Spaced pisze:Snizy z tego co pamietam twierdziłes, ze napompowanie komór w protone róznym cisnieniem da wieksza czułosc wiec nie pouczaj o bajkach ;)
i dalej tak twierdzę, a Ty jesteś ciągle niereformowalny...

Protone to nic innego jak DualAir - tutaj się chyba z Sobą zgadzamy, wiec weźmy opisy dowolnego RS z sprężyna powietrzna DA

miłej lektury, jeśli ten link Cie nie przekona to mogę Ci zapodać kilka następnych:

http://bikeboard.pl/arch/index.php?d=sp ... 14&art=915

cytuję:
"Dual Air jest unikalnym systemem, w którym twardość widelca można regulować niezależnie od czułości na małe nierówności. Za twardość odpowiada główna komora, za to im większe ciśnienie w negatywnej, tym widelec jest bardziej czuły na małe nierówności."

posiadam Rebe i dokładnie tak to działa jak powyżej

KONIEC KROPKA !