Strona 2 z 2
: 21.12.2011 14:23:21
autor: tsuful_zoo
" Obok kazdej moze wypisze minusy."
Wacham sie tak naprawde miedzy ssk i xtr'em ale zobaczymu czy bedzie jakis bonus na swieta

xtr troche drogi ale zawsze mozna odsprzedac zebatki ale to i tak nie zmienia faktu ze trzeba wybulic okolo 400€ na nowego a uzywki m980 trudno znalesc :/
: 21.12.2011 14:24:26
autor: Spaced
A carbonowe x.0 skoro juz w cenie xtra jestes?
: 21.12.2011 14:41:08
autor: tsuful_zoo
Ciezsze od xtr sporo wiec jak juz przy tej cenie jestem to bede wymagac

Rf sixc jak bym uzywke dostal to by bylo fajnie ale cena jest juz jest raczej nie do zaakceptowania jezeli mowimy o nowkach.
Xtr klasa sama w sobie jezeli chodzi o stosunek waga/sztywnosc. Gdyby moze mniej osob o tym wiedzialo to latwiej uzywke by bylo wyrwac

: 21.12.2011 19:03:52
autor: snizy
Spaced pisze:Snizy z tego co pamietam twierdziłes, ze napompowanie komór w protone róznym cisnieniem da wieksza czułosc wiec nie pouczaj o bajkach

i dalej tak twierdzę, a Ty jesteś ciągle niereformowalny...
Protone to nic innego jak DualAir - tutaj się chyba z Sobą zgadzamy, wiec weźmy opisy dowolnego RS z sprężyna powietrzna DA
miłej lektury, jeśli ten link Cie nie przekona to mogę Ci zapodać kilka następnych:
http://bikeboard.pl/arch/index.php?d=sp ... 14&art=915
cytuję:
"Dual Air jest unikalnym systemem, w którym twardość widelca można regulować niezależnie od czułości na małe nierówności. Za twardość odpowiada główna komora, za to im większe ciśnienie w negatywnej, tym widelec jest bardziej czuły na małe nierówności."
posiadam Rebe i dokładnie tak to działa jak powyżej
KONIEC KROPKA !