Strona 2 z 5

: 30.12.2011 22:51:44
autor: frango
Usunięte

: 30.12.2011 23:01:18
autor: boogiel
Pakiet wysoko wyszedł ;/ Nie no, mi 2012 się podobają, najmniej 2010 i 2011. Masz może porównanie do sunday'a? Gloreczka jest czuła czy rejsing i twardawo?

: 30.12.2011 23:06:02
autor: frango
Pakiet się obniżył przez zmianę sterów na angleset FSA. Ale nie powiem Ci jak wysoko był poprzednio, bo nie pamiętam ;)
Nie, nie mam. Nigdy na Sundayu nie jeździłem.

: 30.12.2011 23:45:36
autor: tsuful_zoo
Ztr'y Powinny byc ok. Ja waze 82kg z osprzetem i daja rade. Jedyne co to przy mojej wadze musialem wymienicz revolutiony na competitiony bo kola wydawaly sie miekkie. Przy Twojej wadze powinny Revo ogarnac i to bedzie tansza opcja nic cx-ray a waga ta sama

: 30.12.2011 23:59:49
autor: GgG
Gdzie wyrwałeś te stery? Nie mogę znaleźć za bardzo o nich czegoś konkretniejszego. Sam cały czas myślę o sterach tego typu a mało tego na rynku.

: 31.12.2011 08:49:11
autor: frango
@tsuful_zoo, Spaced narzekał, że Revo mu się dość mocno wyciągają. Z resztą chyba będzie mieć przednie koło na ZTRze na przyszły sezon, to zobaczę, jak mu się ono trzyma.

@GgG, uśmiechnąłem się do znajomego z FSA :) Tyle, że ja mam OEM, czyli tylko miski +/- 1,5*.
Tu masz trochę info
http://www.azfreeride.com/daily/view/66 ... n-angleset
Sani FSA też o tym pisze
http://www.fullspeedahead.com/technews/ ... le-Headset
http://www.fullspeedahead.com/category_list/55/HEADSETS

: 31.12.2011 12:28:41
autor: Spaced
tsuful_zoo pisze:Przy Twojej wadze powinny Revo ogarnac i to bedzie tansza opcja nic cx-ray a waga ta sama
Szprychy trzeba też do sztywnosci obreczy dostosować. Zreszta mi nawet przy 823 i 70kg wagi troche sie revo wyciagały. W best wheels teraz zaplotłem to nie ma tego problemu ale Norbert odradzal mi takie szprychy do stansa.

: 31.12.2011 12:54:44
autor: mlynooo
Ja tam mam tylnego ZTRa co roku do wymiany... Teraz będzie trzecia sztuka szła... A cena na 2012 to 400zł :/ Wcześniej było 320zł.

: 31.12.2011 14:18:21
autor: Spaced
Nie lepiej na tył dać coś troche mocniejszego? Zapoluj na to nowe e13 albo wez tego d 3.1 co podobno u harfy zalega.

: 31.12.2011 14:33:53
autor: frango
Myślę, że przebudowa kół będzie ostatnia na liście upgrade'ów tego roweru. Bardziej ciekawa będzie zmiana dampera lub hamulców.

: 01.01.2012 16:38:36
autor: mlynooo
Spaced pisze:Nie lepiej na tył dać coś troche mocniejszego? Zapoluj na to nowe e13 albo wez tego d 3.1 co podobno u harfy zalega
no chyba trzeba będzie, albo zrobię drugi zestaw kół na dartmoorze do jazdy w górach, a ztry zostawię u siebie na miejscówki bo 400zł to już zaporowo się robi.

Re: [Frango] 2010 Giant Glory + 2012 Fox 36 180 Float RC2

: 01.01.2012 18:21:29
autor: Hawking-Wrocław
totem może na sprzedaż ? : )

: 01.01.2012 20:30:53
autor: frango
@Hawking-Wrocław, jak najbardziej na sprzedaż, pisz na priva :)

: 07.04.2012 20:24:51
autor: frango
Usunięte

: 07.04.2012 20:46:53
autor: boogiel
I jak się dziady sprawują? ;)

: 07.04.2012 20:54:04
autor: frango
XTki? Na parkingu znakomicie :D
Założyłem je 3h temu, więc nawet nie miałem szansy wyjść na dwór, nie mówiąc już nawet o jeździe w terenie ;)

: 11.05.2012 16:27:39
autor: frango
Kilka informacji dla ciekawskich.
Majówka na nowym setupie spędzona w Szczyrku i Ustroniu. Stety/niestety bez hardcore'owej jazdy, bo byłem z rodziną, a moja Natalia po raz pierwszy była ze swoim Reignem 2 2012 w górach. Więc, średnia prędkość przejazdu była dość niska ;)

Jeśli chodzi o widelec, to działa co najmniej tak samo dobrze jak Totem, przy czym nie trzeba było go rozbierać przed pierwszym użyciem ;) Nie kręciłem za bardzo regulacjami. Może podczas następnego wyjazdu. Jeśli chodzi o sztywność, to nie zauważyłem by był odczuwalnie mniej sztywny niż Totem. Czas i inne trasy pokażą.

Stery - tuż przed wyjazdem wyjąłem i założyłem je po raz czwarty. Myślę, że ich osadzenie jest bliskie perfekcji. Raz na 2-3 zjazdy, podczas hamowania w dziurach i dołach coś w nich puknie. Chyba taki ich urok. Na szczęście na przyszły rok będzie nowa rama ;>

Hamulce - jestem z nich bardzo zadowolony. Duża siła, dobra modulacja, wygodna klamka. Szkoda tylko, że regulacja skoku klamki jest o kant dupy potłuc. Tu akurat rządzi Avid. Pewnie przed następnym wyjazdem przeleję je.

Kierownica - hmm... chyba za wolno jeździłem, by poczuć różnicę ;) Nie zawadzałem o drzewa, więc nie jest za szeroka. Nie czułem też by się wyginała. Nie czułem się na niej wyciągnięty, więc wygląda na to, że jest dobrze. Nie sądzę jednak by dłuższa była mi potrzebna.

: 26.08.2012 18:39:14
autor: CEZAR
Glorka naprawde ładna, ile masz wzrostu że ramka jest w S'ce. Tutaj jest mufa 83mm ?

: 26.08.2012 19:26:08
autor: Spaced
Kacper ty lepiej powiedz kiedy znowu na kamieńsk jedziemy