Strona 2 z 2
: 09.01.2012 18:41:04
autor: typek99
fajne numery rejestracyjne

: 09.01.2012 21:50:44
autor: gravity3rider
Panowie mam pytanie chcialbym ten rower przystosowac do enduro/all mountain i te amory co mam Domaini Roco chcialbym wymienic wlasnie na cos lzejszego z blokadami. Na co to wymienic zeby nie doplacac? tak zeby sprzedac to co mam i kupic za ta sama kase cos wlasnie do enduro, Chodzi mi glownie o blokady skoku bo bedzie troszke podjazdow no i obnizenie wagi bo teraz mi to wazy 18,5 kg. Czy w ogole jest sens wymieniac amory i ile mozna zejsc z waga?
: 09.01.2012 22:45:12
autor: Tadziuu
Gdybyś zmienił oponki i obręcze na coś lżejszego, wszedł w powietrze i zmienił korby to byś trochę zszedł z wagi. Może coś około kilograma, może więcej.
Ale z tego roweru nie zrobisz endurówki choćbyś bardzo chciał. Będzie coś niby enduro, ale nie do końca. Poczujesz różnice jak po zmianach pośmigasz na swoim przez pół roku, a później znajomy endurowiec da ci się przejechać na swoim lekkim enduraku.
: 10.01.2012 07:07:45
autor: =disbrainer=
Tadziuu^ pisze:Ale z tego roweru nie zrobisz endurówki choćbyś bardzo chciał. Będzie coś niby enduro, ale nie do końca. Poczujesz różnice jak po zmianach pośmigasz na swoim przez pół roku, a później znajomy endurowiec da ci się przejechać na swoim lekkim enduraku.
to samo pisalem juz wczesniej, zanim kupiles ten rower. i nie jest tylko kwestia jego wagi tylko po prostu ergonomii.
: 10.01.2012 20:36:09
autor: gravity3rider
rower jest blizniaczy do Norco one ktory jest do AM rama ta sama tylko osprzet inny, shore to nie rower do DH!! z reszta zanim kupilem mialem jazde probna. Wiec mam nie bawic sie w wymiane amorow bo to nie ma sensu tak??
: 10.01.2012 20:42:21
autor: boogiel
Ja bym coś z propedałem wrzucił na tył+liryka na przód
