Kompendium wiedzy o nsx st.legalu

piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

to wez mozo soul-x regulacja 80-140 ;)
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
kq
Posty: 494
Rejestracja: 30.04.2004 08:13:42
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: kq »

no to wróciłem...

ja mam dwa koła 24 cale i jest spoko, ogólnie koło mam z oponą wysoką to nie jest dużo mniejsze, ale wytrzymałość jest o wiele większa, także polecam

co do napinaczy:
1. piasta bmx - nie ma problemu - zakładasz zwykle napinacze bmx fisbone za 25 zeta na ośkę 14mm i dokładasz podkładek żeby wyszło 135mm czy 143 jak by się upierał ktoś

2. piasta na qr, tu chyba bez tych napinaczy z 7anna się nie obejdzie, parę osób próbowało ale nic z tego chyba nie wyszło

3. piasta z ośką 10mm np. od dzikusa - albo rozwiązanie jak wyzej jeśli jest pusta w środku, albo jak ja mam tzn. ośka 10mm na 175mm plus tulejki z 10na 14mm plus napinacze bmx plus nakrętki 10mm na koniec osiek - mieszczą się ledwo, ledwo, nakrętki wchodza do połowy szerokości, ale sprawdzone, że się trzyma, nic nie puszcza a plus taki, że dzięki napinaczom bmx, mozesz regulować łańcuch płynnie

co do główki, to ja nie wiem, bo u mnie jest wszystko w porządku

ja mam amora 130mm i jest dość wysoko, także jakbyś dał na przód 26 a na tył 24 z amorem 140 to byłby po prostu chopper, lepiej na razie dwa 26 a potem od razu na 24 na obu kołach wymienić, z tym że wtedy piasty bmx raczej odpadają bo nie znajdziesz raczej obręczy na 48 szprych

no to tyle na razie
pozdro
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

mozo? w zyciu. chyba ze je poprawia na 2005 bo teraz siada regulacja (u wujka), tlumienie( dual boy :P) i nie wchodzi nokian nbx 2,5 (sprawdzone, wiem wujek ma :P)
nie da rady obydwa 26, na tyl 24 musi byc i juz (piasta na 48 szprychdzikusa 14 mm albo bmxowa 14 mm) na 10 mm nie chce mi sie bawic. jak tez czytam ze z przejsciowka na suport mtb tez problem -trzeba dluzszy suport, to tez to pierdole. korby od ixa beda. oby do nast wakacji, teraz zbieram kase... moze kolo zloze w zime tylko zeby sie nie nudzic

troche zchadzac z tematu - wydatki to ja mam a o ramie mysle.. uruchomilem rower dzis poltorej godziny temu ale trza nowych opon, detki szerokiej, kiery i mostka i setup zime mial wytrzymac... ale jeszcze dzis mi sie rozjebala kaseta, moze ma ktos odstapic za bezcen :/ na 8 zembatek... chyba ze macie patent zeby zembatke 16 czy 18 wsadzic sama jedna zamaist kasety?
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
hofmen
Posty: 500
Rejestracja: 19.04.2004 08:38:05
Lokalizacja: Toulouse represent
Kontakt:

Post autor: hofmen »

e, men ten rower jak dla mnie jest dlugi. Mam nadzieje ze sie polamie i dostane model 2005(prosze Boziu krotszy niech bedzie trojkat i gorna rura) chociaz nie wiem jak to to wyglada.

Em waga jest w pyte, i jakos tak brzdeka jak sie podskakuje,bez duszy. Ale narazie jakos zyje ,a i jezdzi na nim Jasiu ze Szczawna i mowil ze spoko w *** . Czylyly kszywy dla Ciebie ,chlopaka z posterów Bravo:

1.dluga gorna rura i tylny trojkat(kolko 24", mozna spook wyciagnac 390 )
2.Jesli piasta 14mm to 110mm rozstaw, a nie jakies jebanie, adaptery .
3.Wyjebac te skurwiale blachy od rotoru, nie widzialem zeby ktos tego uzywal
4.Naspawac jakis kawal blachy na widły od strony napedu,bo sie scieraja :)


Pozdro23-024930-2940-3294-03294-03294-320 i podziw za tak udana polska produkcie, panie i panowie z 7anna
TwoFourPlayer
OBRECZ BFR 24"x48h-90zl,Kolo tyl 24" piasta dmr revolver -260zl
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

czszyvy ja ci moge sprzedać kasete :P dosc stara xt, która była robiona na 7 ale ja dołożyłem jedną zebatke i 2 podkładki i jest na 8 :p jak chcesz to wal na gygy które aktualnie sie zjebało :d
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

a jakbym miał kupowac street legala to mnie niepokoi ten motyw z tylnia piasta :P jakieś adaptery, podkładki i inne gówna :| nie czaje tego...
wiem tylko że potrzebna jest piasta 14mm ale ta długośc ośki itp. czrna magia :D
Pi3tr0
Posty: 1872
Rejestracja: 02.09.2004 14:12:56
Kontakt:

Post autor: Pi3tr0 »

jak was to zainteresuje to wyslalem maila do 7anna i dostalem odpowiedzi:)

> 1.kiedy beda juz na sprzedarz??
marzec - kwiecien; pomimo iz wiele elementow bedzie podobnych do 2004, to i
tak musimy je porzadnie skatowac zanim wprowadzimy do produkcji

> 2.czy bedzie przed sprzedaz??
tak, mysle ze podobnie jak w tym roku zrobimy cos takiego; ilosc ram bedzie
ograniczona, a w dodatku bardzo doceniane sa na zachodzie (hiszpania,
szwecja, niemcy)

> 3.czy beda jakies nowe ramki??
beda 3 wersje:
bitch- hardtail freeride, ciezka, pancerna rama do uskokow, dobra geometria
do 2 polkowych widelcow do 170mm
streetlegal - hardcore street, pancernik do katowania na ulicy, do grinow, i
dobra geometria na 24"
suburban - lzejsza rama dla tych ktorym zalezy na wadze, czyli dirt, 4X,
enduro itd.

> 4.ile miej wiecej beda kosztowac??
wszystkie ramy w granicach 900-1000zl

> 5.kto katuje w tym roku nowe ramk??
w polsce kilka osob, na zachodzie tez 2-3 riderow

> 6.beda jakies nowe kolorki czy tylko pomarancz i czern:)??
pomaranczowe, rozowe i czarne

> 7.czy moze nsx wyprodukuje w tym roku piasty pod 14mm i singla??
wlasnie walczymy o to zeby miec dwie piasty SS, 10 i 14mm

> 8.czy suburban dostanie w tym roku poziome haki??
tak!

milo zich strony ze tak szybko odpisali:)
bicer
Posty: 354
Rejestracja: 13.06.2004 08:34:30
Kontakt:

Post autor: bicer »

bo hofmen ma mojego chujowego streetlegala, ale cicho ;p
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

no to czekam na te nowe :) streetlegal nadal najbardziej mi podchodzi ale moze cos mnie przekona do innych :P

czekam, czekam... jeszcze ponad pol roku do zmiany. point niech sie trzyma :P
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
ABBATOIR
Posty: 76
Rejestracja: 25.04.2004 22:42:27
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: ABBATOIR »

z tymi piastasmi bmx jest sprawa banalna przez to ze ma ona szerokosc 110mm to musisz isc tylko do sklepu ze srubkami kupic ok 10 podkladek zeby nalozyc na oske tak zeby bylo 135mm i tyle. oska bmxowa jest dluga wiec spoko styka i jeszcze kawalek wystaje.

jesli idzie o adapter do mufy to w 7anna mozna go dostac. i tez sie nic nie pierdoli. ja przez to ze nie mialem odpowiedniego suportu to zeby nie wydqawac kasy wkleilem na poxipol suporcik na 68mm tyle ze zciatym rantem w jednej misce i se chula. korby mam ******* ale dzialaja.
nie wiem mi tam sie dobrze jezdzi ale ja sie nie znam.
NIE MAM DUZEGO CZARNEGO ROWERU :(
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

topic up ;) ostatnio postow o streetlegalu tyle co o dragu, ale co tam...
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

jeszcze raz topic up, nie bylo mnie dwa dni i myslalem ze sie ktos dopisze :P

chodzi mi teraz glownie o wrazenia z jazdy, chyba ze ktos cos ciekawego jeszcze ma do powiedzenia
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
punkers
Posty: 824
Rejestracja: 19.04.2004 12:53:58
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: punkers »

sorka że taki off topic ale pytanko dot. mozo gadalem wczoraj z dualboyem i mówił że zajebisty amorek a tu co innego ślysze może cos ktoś wie na ten temat ?
kq
Posty: 494
Rejestracja: 30.04.2004 08:13:42
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: kq »

mysle ze nic wiecej sie juz nie da napisac :-)

kup a raczej bedziesz zadowolony, napewno bardziej niż z 3 pointow razem wziętych
zobaczymy jakie będą na 2005, pewnie jeszcze lepsze

pozdrawiam
enjoy
Posty: 768
Rejestracja: 18.04.2004 23:03:56
Kontakt:

Post autor: enjoy »

wrazenia z jazdy?
manualem sam rower jezdzi. podciagnac go do manuala tez nie problem. schody zaczynaja sie jak na cos trzeba wskoczyc NA manuala, bo waga jednak przeszkadza.

jak dla mnie to ramka jest krociutka. krotsza niz point (jak sie stoi), a to dlatego ze rura podsiodlowa (?) jest pod duzym katem, i w rzeczywistosci na te 562mm jak jest napisane na 7anna raczej nie patrzec, bo to jest w rzeczywistosci duzo krotsze, patrzac od mufy.

jak dla mnie. hofciu jezdzil na 24, a na ns narzeka ;]
jeszcze raz napisze ze jak ktos jezdzil na obskurwialej ramie poprzednio, to na ns bedzie mu sie zajebiscie jezdzic, pomimo wagi.
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

to sie pocieszam tym ze ciagle mam pointa ;) i pewnei do czerwca tak zostanie, ale potem jak zloze bika.. ah :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Baja
Posty: 653
Rejestracja: 06.07.2004 11:26:38
Lokalizacja: kóre naprawde złą sławą owiane jest. Skawina
Kontakt:

Post autor: Baja »

aaaaaaaa i pytanie od emnie
czy streetlegal nadaje sie do freeridu, a raczej czy nadaje sie do czegos innego niz do streetu, bo mnie stac tylko na 1 bika a ja róznie jeżdze i do lasu i do miasta i na tor dualowy, i czy to sie nada?????
: )
Haro Nyquist...R24.....http://forum.bikeaction.pl/album_page.php?pic_id=1874
ABBATOIR
Posty: 76
Rejestracja: 25.04.2004 22:42:27
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: ABBATOIR »

jak wsadzisz amora to sie nada tylko czy wtedy nie lepiej suburbana?
NIE MAM DUZEGO CZARNEGO ROWERU :(
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

chodzi o to ze w suburbanie nie ma poziomych hakow (mowie o 04) i ma dluzszy tylni trojkat :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości