Strona 2 z 3
: 01.02.2012 19:48:35
autor: SeraaX
Widzę że proshox ma tuleje anodowane alu, także pewnie nie problem zrobić za parę zł więcej.
Sam mam mam w górnym oczku dampera tuleje w całości z alu (źle się zrozumieliśmy z tokarzem :]) i się trzyma, tyle że tam damper prawie wcale się nie obraca.
: 02.02.2012 14:47:20
autor: darex
Na razie raczej nie będę oferował anodowanych z przesuniętym otworem. Jednak jestem w stanie taki custom wykonać jakby ktoś chciał.
: 02.02.2012 19:18:20
autor: topick
da sie podniesc suport i splaszczyc kat?

: 02.02.2012 19:23:20
autor: Las3k_91 Ldz
Trygonometria się kłania :P Ni-chu-chu.
Widelec jak podniesiesz, to się tak stanie.
: 02.02.2012 21:01:19
autor: uzurpator
Dodajmy, że przy odrobinie samozaparcia i pracy z linkage można sobie doregulować skok +- o kilka mm.
Ogólnie - fajna rzecz

: 03.02.2012 11:44:18
autor: DH-luka
Czlenson pisze:W moim przypadku było to 40g (tuleje 50mm)
tyle samo trace jak obetne paznokcie i puszcze baka.
no ale fakt jak komus zalezy to pewnie taniej tutaj zrzucic 40g niz na innej czesci
: 03.02.2012 16:13:38
autor: Czlenson
DH-luka pisze:tyle samo trace jak obetne paznokcie i puszcze baka.
no ale fakt jak komus zalezy to pewnie taniej tutaj zrzucic 40g niz na innej czesci
To musi to być naprawdę mokry bąk
Zrzucanie wagi w tym przypadku jest raczej "przy okazji".
: 03.02.2012 16:24:12
autor: DH-luka
Czlenson pisze:Zrzucanie wagi w tym przypadku jest raczej "przy okazji".
no masz racje. zle to zinterpretowalem i ma to jak najbardziej sens (tzn czemu nie zalozyc lzejszego jak sie da)
poprostu automatycznie panicznie reaguje jak slysze o schodzeniu z wagi.
: 07.02.2012 19:12:01
autor: quilong
no więc założyłem nowe tulejki, suport powędrował z 368mm na 359mm. Zawieszenie jest jakby nieco bardziej progresywne, jednak może to być mylne odczucie. Mam glory fr i z śrubami 8mm("skrócenie" dampera o ok 4mm) przy zamknięciu zawieszenia jest na styk. Widać większe pochylenie główki, jak dorwę się do aparatu to zmierzę, obecnie miałem ok 66.7* myślę że teraz będzie w granicy 65.7*. Jak zmierzę do napiszę.
Dodam, że mam już opracowane stery zmniejszające kąt widelca...ale jakoś nie mogę się wziąć za realizację. Wtedy na pewno było by mniej niż 65*
: 30.03.2012 22:02:21
autor: adrian50005
U mnie z big hit 2008 z supportu 370 zeszło do 355 a kąt główki również znacznie się polepszył

: 30.03.2012 23:41:37
autor: deviz
wrzuciłby ktoś zdjęcie roweru przed założeniem i po założeniu tych tulei ...
quilong przede wszystkim do Ciebie prośba, mam glorkę i mnie intryguje czy ma to sens ;D
: 31.03.2012 08:15:18
autor: LisuKrakow
mam tulejki offsetowe, support poszedl 11mm w dol, kat glowki nie wiem jak sie zmienil ale wyraznie widac poprawe. z tym ze nie kupowalem Proshox'a tylko zrobilem takie u tokarza za 40zl i troche zaluje.
: 31.03.2012 11:52:20
autor: GgG
LisuKrakow pisze: i troche zaluje.
Czemu?
: 31.03.2012 12:12:18
autor: LisuKrakow
GgG sa zle wykonane, pomimo iz dostarczylem tokarzowi dokladne wymiary i damper to tulejki i tak roznia sie od tych oryginalnych z RockShoxa, nie mowiac o jakosci materialu z ktorego zostaly wykonane :P tak dla potomnych: tokarz, Kraków, ulica Zarzecze - nie polecam.
: 31.03.2012 12:52:45
autor: tomcraft
Patent zdaje się być ciekawy. Mam Gianta AC z super t i zastanawiam się czy te tuleje zmieniające kąt główki nie wpłyną negatywnie na np wytrzymałość ramy...
Właśnie muszę zakupić tuleje tylko stoję przed wyborem: zwykłe czy te typu OFFSET. Może doradzicie?
: 31.03.2012 19:02:59
autor: KFP
Offsetowe kupuj!

Re: Tulejki Proshox reanimacja
: 31.03.2012 19:08:44
autor: quilong
Dodaje zdjęcie, dolne jest z offsetem. Różnica w kącie jest widoczna. Według moich obliczeń jest < 65.5*. Na górnym zdjęciu amor jest wysunięty o 2 cm wyżej niż na dolnym więc spłaszcza jeszcze nieco kąt.
: 01.04.2012 13:35:11
autor: maciek000111999
quilong i jak sie smiga ?
planuju kupic taki zestaw do glory dh
: 01.04.2012 22:39:14
autor: quilong
Więc tak, niestety przez zimową przerwę nie mogę porównać bezpośrednio, ale...pierwsza jazda w koninkach na błocie i czułem się mega pewnie, mimo iż zimą jeździłem tylko na nartach. Mogę z ręką na sercu powiedzieć, że te odczucia spowodowane są niżej osadzonym suportem. Na trawersie, czy w zakrętach czułem się po prostu o wiele pewniej. Myślę, że wpływ na zmianę kąta główki nie jest aż tak odczuwalny jak zmiana wysokości suportu. Co do tego jak te tulejki pasują do glorki to muszę powiedzieć, że idealnie by było gdyby dawały damper o milimetr dłuższy niż maksymalne skrócenie. Po prostu linki już na maxa się doginają. Ja poradziłem sobie przez lekki obrót sworznia przez co daje mniejsze skrócenie przy dobiciu. Generalnie polecam!
edit:
Wyżej napisałem, że obniżyło suport prawie o 1cm.