Co byście wybrali ?
do piotrasa: jesli to co wymieniłes robiłes na rowerze to jestem pewien ze to samo zrobisz na motorze a nawet wiecej bo na motorze w powietrzu jestes dłuzej i zdecydowanie lot jest stabilniejszy natomiast bedziesz miał problemy z wybiciem sie ale szybko zajazysz o co chodzi i jak czeba z gazem sie obsługiwac i co gaz i hamulec jest w stanie w powietrzu zrobic z motorem
<KuRzY>
Dzięki chłopaki !
Dzięki wam teraz wiem, że źle nie zrobiłem i będe pewniejszy teraz w tym co robie. A tak a propo to nie jest tak że w motor trzeba tyle kasy wkładać co mowiliście, bo przedewszytkim trzeba dużo pracy i miłości do tego co się robi, oczywiście kasa to drugorzędna sprawa, a ja myśle ze z tym drugim jako tako dużego problemu nie bedzie (do czasu), co później bedzie...sie zobaczy. Co do tego mojego rowera, bardzo ale to bardzo go uwiebiałem, cieszył mnie każdy trick (nawet ten najprostszy), będzie mi trochę żal... ale myśle, że motor będzie mnie teraz bardzije "rajcował" :], w sumie z tym wiążą się .... dłuższe i większe SKOKI , ...nie? :)
pozdrawiam wszystkich !
Dzięki wam teraz wiem, że źle nie zrobiłem i będe pewniejszy teraz w tym co robie. A tak a propo to nie jest tak że w motor trzeba tyle kasy wkładać co mowiliście, bo przedewszytkim trzeba dużo pracy i miłości do tego co się robi, oczywiście kasa to drugorzędna sprawa, a ja myśle ze z tym drugim jako tako dużego problemu nie bedzie (do czasu), co później bedzie...sie zobaczy. Co do tego mojego rowera, bardzo ale to bardzo go uwiebiałem, cieszył mnie każdy trick (nawet ten najprostszy), będzie mi trochę żal... ale myśle, że motor będzie mnie teraz bardzije "rajcował" :], w sumie z tym wiążą się .... dłuższe i większe SKOKI , ...nie? :)
pozdrawiam wszystkich !
http://pinkbike.com/modules/photo/?op=list&keywordselect=2&keywordmain=piotras
Galerijka
Galerijka
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 01.11.2004 15:07:20
- Kontakt:
szczur nie wiem czym ty jeździsz ale mi chodzi o typowo wyczynowe sprzęty typu: CR,KX,YZ,RM,SX taka 125 robi 12tyś obr/min a jak jej nie wykręcisz to praktycznie nie masz mocy a przy takich obrotach to sie tłoki szybko ścierają nawet te pokryte grafitem. Wiem coś o tym bo mój ojciec jest byłym zawodnikiem, mój brat cioteczny jeździ i ja se kupiłem motor tylko ja tu mówie o motocrossie a nie freestyle. Zawodnicy regularnie wymieniają tłoki maksymalnie co 20 godzin
MOTOCROSS BARDZO niebezpieczna sprawa !!! trzehba mieć łeb na karku i dużą dawke wyobraźni i tego nie moze ci nawet zabraknąć w czasie wjezedzania motorem do garażu !!!! 31.10 czyli dwa dni temu wracaliśmy z kumplami z toru i jeden z nas pod wlasnym domem sie ZABIŁ :( teraz jak widze swoja crossówke to mi sie żygać chce nie mówiąc już o starych którzy bedą mnie gnębić do puki go nie sprzedam qrwa ale sie ********* wszystko ( musiałem sie wyżalić bo to za dużo jak dla mnie :.. ( )
<KuRzY>
karol85 nie piernicz ze setka nie ma mocy przy nizszych obrotach kwestia ustawienia gaznika.........YZ ma według mnie taki dół ze dupe urywa jedynie CR jest mizerna na niskich obrotach.............co nie zmienia faktu że rower jest zdecydowanie BEZPIECZNIEJSZY !!!!!!!!!!!!!! szkoda ze zdecydowanie mniej zajawkowy
<KuRzY>
[b]kurzy[/b] no tak tylko jak ustawisz moc na niskich to na wysokich nie będzesz miał maxymalnej mocy mocoy taka prawda. Myślisz że po co dają bębramy w kartery itp. żeby zwiększych choć troche moc na niski chobrotach bo 125 jest słabiutka na niskich obrotac i to nie ma znaczenia czy YZ czy CR
Dedal dał mi marzenia, powiedział jutro będzie wiatr...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości