Strona 2 z 3

: 10.02.2012 13:48:04
autor: Spaced
shivn pisze:Sądzę, że nie ważne co tam wsadzą, nawet jeśli będzie ważył tyle co oryginał (3,8kg), i tak mnóstwo ludzi kupi ten amortyzator, a na pewno Ci, którzy jeździli na pierwszej wersji Bo dla mnie może ważyć tyle samo, ale jest istnieje duża grupa osób dla których będzie to "ciężkie bydle, mój boxxer z protone jest lżejszy" i oni będą hejtować.
Własnie o to chodzi, ze ta grupa jest mała. Ile osób na forum ma stare ciezkie amory? Mało , a w Polsce odsetek wielbicieli oldschoolu jest bardzo duzy. To, że masz duzo kolegów którym cos sie spodoba nie znaczy, ze jest was duzo z puntku widzenia sprzedawcy. To są zupełnie inne liczby.

Inna sprawa, ze na rynku juz jest sporo świetnie pracujących amorów i nikt przy zdrowych zmysłach nie wziałby 800-1000g cięższego amora dla minimalnej poprawy w pracy.

A co do sprężyn to co złego w powietrzu? I czemu dobre, ze toporne? Ja dlatego tak chwale avy w moim boxxerze bo to jest dowód ze można zrobić bardzo lekki amor, który jest bezobsługowy i niezawodny.


A 600ml na otwarta kąpiel to idiotyczna ilość. U siebie mam 1/3 tego i serwisuje i tak bardzo żadko.

: 10.02.2012 13:49:43
autor: ArthurGreen
Nie wiem czemu taka wielka zajawka na usd, skoro Ava i Kowa mają doskonałe amory usd.. Może chodzi o sam szum. Fox odpuścił i sądzę, że i marz może jakąś krótką serię wypuści i tyle.. Ale mówi się o tym i jest ok ;)

: 10.02.2012 13:54:02
autor: Las3k_91 Ldz
Shiver waży 3880g z niską półką i nieciętą sterówką. Ani mniej, ani 4kg.
Już to widzę, Shiver TST ATA WC...
GgG pisze:To tak jakbyś napisał, że samochód to kocioł parowy i 4 koła.
Kiepskie porównanie, bo to by było kłamstwo.

Jest jeszcze jeden aspekt - wielbiciele oldsqlu raczej nie ładują nowych i drogich rzeczy, a jak wyjdzie nowy Shiver, to taki będzie.

: 10.02.2012 14:15:27
autor: Spaced
ArthurGreen pisze:Nie wiem czemu taka wielka zajawka na usd, skoro Ava i Kowa mają doskonałe amory usd.
No tylko Ava nowa jest pieruńsko droga i cięzka, a kowa jest po prostu cięzka i pieruńsko droga. Takie 888 evo tylko poprawione to zawsze fajna zajawka.

: 10.02.2012 14:44:51
autor: EZrider
Dajcie mi go.

: 10.02.2012 16:44:09
autor: muras
Tanneco zainwestował w Marza ? Chociaż nigdy specjalnie nie podobały mi się marzochy to fajnie że marka nie zginie. BTW ze względów marketingowych na polskim rynku zmieniłbym nazwę dampera ;)

: 10.02.2012 17:08:15
autor: Vin_OSW
Spaced pisze:Ava nowa jest pieruńsko droga i cięzka
i pieruńsko brzydka ;)

Fajnie było by widzieć powrót Shivy ;)

: 10.02.2012 17:43:05
autor: shivn
Fajnie było by widzieć powrót Shivy ;)
i właśnie na to czekamy ;D

: 10.02.2012 17:53:43
autor: Korli
oj czekamy! zawsze mi się podobał shiver, i chętnie go zakupie mimo większej wagi niż normalne amortyzatory.

: 10.02.2012 18:07:18
autor: SeraaX
nawiązując do innego popularnego obecnie tematu:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=68487
Ciekawe że wystarczy podmienić tłumiki i ludzie będą się podniecać 11 letnim amortyzatorem :) hehe
Ciekawe że nie wzieli najnowszej obudowy tylko najstarszą (może dlatego że teraz bardziej trafia w modę)

Jeśli nowy shiver nie zostanie zepsuty zbytnim odchudzaniem to chętnie bym go kupił. A do tego czasu też mógłbym zmieniać tłumiki, choć jedyne co bym tak naprawdę zyskał to więcej regulacji, praca oryginału jest przecież naprawdę dobra :)

: 10.02.2012 20:21:15
autor: szymon102
Oby puszka były wytrzymalsza i sztywniejsza niż ta stara. Coraz więcej tych usd ostatnio :D

: 10.02.2012 21:58:50
autor: off_road
Spaced pisze:o tylko Ava nowa jest pieruńsko droga
3600zł za nowke to dużo się jest?

: 10.02.2012 23:23:28
autor: AdiFreerider
off_road pisze:3600zł za nowke to dużo się jest?
moim zdaniem średnio.

: 10.02.2012 23:54:28
autor: off_road
porownaj to z fox-em, lub marzocchi ;)

mowie o cenie sklepowej.

: 11.02.2012 00:21:48
autor: Las3k_91 Ldz
Ale realna Foxa i Marza jest sporo niższa.

: 11.02.2012 00:23:57
autor: Spaced
off_road pisze:3600zł za nowke to dużo się jest
O staniały.

Las3k_91 Ldz pisze:Ale realna Foxa i Marza jest sporo niższa.
Realna? Jak ja lubie to teoretyczne porównywanie cen w internecie. Używka po okazji vs nowy amor na gwarze...

: 11.02.2012 08:39:15
autor: off_road
nawet lepiej:
995 US$ = 3 194,0471 złotego polskiego

Mistrzostwo świata porównywać ceny używek innych marek do nowki sztuki.

: 11.02.2012 11:24:48
autor: nopainnogame
Nieraz nie rozumiem co tutaj ludzie piszą ... Na pewno masa oldschoolowych gości kupi nowego Shivera,gdzie ich rowery są często warte tyle ile by kosztował sam amor :? Nawet,gdyby wpakowali to do innej puszki z tłumikami RC3 to ja się pytam po jaką cholerę ? :lol: Odliczając prosów i gości,którzy mają sprzęt dużo taniej - ile na żywo widzieliście nowych Dorado,czy amorów od Kowy ? Już nawet nie mówię o naszym kraju,gdzie są pojedyńcze egzemplarze :roll: Rozumiem,że x lat temu ten amor coś znaczył,ale sami przestali go produkować :? RS chyba nawet o tym nie pomyślał, a Fox zrezygnował. Nawet niech niby będzie bardziej czuły to ile osób to naprawdę widzi,a nie "chce" widzieć. Znam faceta,który ma RC3, jeździł na tym kupę czasu,a potem się mnie pyta,czy wiem jak to ustawić,bo sam nie wie od czego są te wszystkie regulacje :? Zmienialiśmy ustawienia o 2-3 kliknięcia znajomym nie informując ich i nikt prawie tego nie zauważył! Znam też osobę,która się tutaj nieraz udziela - jak się czyta co piszę to wychodzi prawie na prosa,a facet ledwie się na rowerze trzyma :lol: Panowie ogarnijcie się... Tu wszyscy piszą o mega czułości sprzętu, o katowaniu,ale w ogóle tego nie widać,czy po filmach,czy zawodach. Tutaj poziom jazdy jest przeciętny (z małymi wyjątkami na mega kozaków i śmigających na pałę),a Ci co na prawdę widzą dużą różnice w sprzęcie nie siedzą na forach. PS: wiem jestem dziwny,bo na pewno nie zauważę różnicy,gdybym miał np.Foxa 831 z Kashimą :lol:

: 11.02.2012 12:57:47
autor: SeraaX
nopainnogame Shiver płynie po lesie, ale wg mnie to nie jest jego główna zaleta. Brak boostera uniemożliwia złamanie tejże części :)
Ja zauważyłem że shiver wytrzymuje bardzo dużo, a jak się przesadzi to trzeba go jedynie skręcić od nowa.Także jeśli nowy miałby dalej pięknie działać i nie pękałby z byle powodu to chętnie bym takie coś widział.

Nie wnikam już dlaczego w motocrossie amory usd przeważają, mi się taka konstrukcja po prostu bardziej podoba.