pager pisze:kur człowieku na 888 nie ide na dirta i streeta i powiedzialem dlatego ze chce jak cos zmienic amor na 66 lub domaina lub co innego ze skokiem 180 jak juz zeby było tez na FR ale zeby miało regulacje skoku .
To po jakiego jasnego cepa dajesz post na forum, jak podnieść te 888 ?! Po co Ci te 200mm skoku jak i tak planujesz zmianę na jedno półkę..
W ogóle w streecie to okej, około 140-150 da radę, ale w dircie? Przy wybiciu z derta dojdziesz do takiego kąta, że Ci spod dupy rower wyleci (wiem na doświadczeniu )..
Chłopie ogarnij że minimum 3 osoby w 5-6 postach wyjaśnili Ci dokładnie jak to zrobić !
Powtórzę.
1.Rozkręcasz górne korki.
2.Bierzesz młotek i tak długo bijesz w dolne nakrętki aż odpadnie gwint.
3.Wyciągasz lagi z goleni za pomocą sprężonego powietrza (minimum 50bar)
4.Bierzesz szlifierkę kontową i ucinasz końcówkę lag (tak, to jest to czarne błyszczące) tak, by móc tłumiki wyjąć.
5.Ściągasz z dołu tłumika podkładkę 2cm (po obu stronach) bierzesz auto od ojca (Od matki Toyotą za dużo nie wskórasz.. weź od ojca jeepa ! ) i jeździsz tak długo po nich, aż się spłaszczą.
6.Idziesz płakać do swojego pokoju.
7.Zbierasz siły i idziesz do tokarza z nadzieją, że za 10zł zrobi Ci podkładki z tytanu
8.Okej.. jakoś dobyłeś je, więc skręcasz amorka na poxipoline (polecam również lutownice i cynę z topnikiem w sobie !) i jakoś to skręcasz by stało
9.Zalewasz kujwaskim (OBOWIĄZKOWO Z PIERWSZEGO TŁOCZENIA ! !) i wbijasz górne korki np. od szampana.
10. Cieszysz się że w końcu coś samemu zrobiłeś.
11.Płaczesz, że nie masz na nowego amorka tak jak teraz nam płaczesz i hejtujesz na forum zaśmiecając cenne miejsce na serwerach.
TROLLLLOWANIE NIE ŚPI, pamiętajcie ! <3