code R 2011/12 VS code 2011/12
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 08.03.2011 17:17:09
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: code R 2011/12 VS code 2011/12
Nie wiem czemu, ale jak narazie nie mam zaufania do tych xt... Nie chciałbym, żeby się okazało podczas zjazdu, że wypadałoby mieć coś mocniejszego pod palcem :P
Jak wypada ich ich siła w porównaniu do tych code?
Proszę także o dalsze opinie w sprawie porównania code z code r [2012] - czy warto dopłacić?
Jak wypada ich ich siła w porównaniu do tych code?
Proszę także o dalsze opinie w sprawie porównania code z code r [2012] - czy warto dopłacić?
Re: code R 2011/12 VS code 2011/12
Uwierz, że XT mocy nie brakuje(chodzi mi o te najnowsze z radiatorem)
Jeżdżę na nich w 4x i zdażają się wypady do lasu mocy im nie brakuje modulacja jest mega! Jednym palcem mamy kontrole nad rowerem, ładna zgrabna klamka.
Ostatnio wybrałem się wyjeżdżić do czeskiego Trinca na tor bmx racing'owy, wpadłem na pomysł żeby nowe hebelki przetestować i czy ten radiator coś daje to pojechaliśmy na Javorowy Wrch. Zjazd ponad 5min, przyjeżdżam na dół a hebelki choćby nic się nie stało ! Cały zjazd z palcem na klamce, radiatory mega ciepłe, tarcze zresztą też (avid g3cs 160mm) ale skok klamki się nie zmienił, działały cały czas tak samo.
Gdyby wsadzić tarcze 203/180 byłaby naprawdę żyleta!
Ja bym je dał na równo z saintami
Jeżdżę na nich w 4x i zdażają się wypady do lasu mocy im nie brakuje modulacja jest mega! Jednym palcem mamy kontrole nad rowerem, ładna zgrabna klamka.
Ostatnio wybrałem się wyjeżdżić do czeskiego Trinca na tor bmx racing'owy, wpadłem na pomysł żeby nowe hebelki przetestować i czy ten radiator coś daje to pojechaliśmy na Javorowy Wrch. Zjazd ponad 5min, przyjeżdżam na dół a hebelki choćby nic się nie stało ! Cały zjazd z palcem na klamce, radiatory mega ciepłe, tarcze zresztą też (avid g3cs 160mm) ale skok klamki się nie zmienił, działały cały czas tak samo.
Gdyby wsadzić tarcze 203/180 byłaby naprawdę żyleta!
Ja bym je dał na równo z saintami
BMX National Champion
Przede wszystkim cody maja klamką łożyskowana- nie ma ani kszty luzu podczas użytkowania- co niestety w code R po kilku glebach już się wyczuwało, po za tym klamka w code masywniejsza i widać, że konkretnie zrobiona, jeśli chodzi o działanie to moment regulacji styku klocków na początku był używany prze zemnie podczas 1 pobytu w górach heble po kilka zjazdach dotarciowych zaczęły łapać bliżej kiery, po tych zjazdach przelałem na nowo heble i teraz nie ma ani najmniejszego problemu polecam z pełną odpowiedzialnością pełne cody.
bartson
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości