
Giant Glory FR 2007.
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
boogiel mam nadzieje ze te 34 osoby ktore obserwuja mojego domaina nie "klikaja sobie" :P
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
Sprawdzony jest. Sporo osób miało do testów. Produkcyjny model na majówke na tydzien Elvis wzial do Mariboru, zdarzało sie przeleciec czasem dropa/hope za daleko i sam był zadziwiony jak mu sie rower swietnie spisuje. Tydzien katów tam to dobry miesiąc jazdy w kraju wiec ja bym raczej nie panikowałbiadaczq pisze:Tylko giant wytrzymał i wytrzyma a o Wishu tego nie można powiedzieć bo tylne rurki trójkąta wyglądają jak z creepera a haki pier***lną przy większym nie dolocie. Na 2013 gdy dartmoor napewno poprawi Wisha to można się pokusić a teraz czekać aż ktoś to s

To glory jest do "lekkiego" dh/fr? Przeciez to ciezka strasznie rama. Juz wolałbym demo7 za 500zł wiecej bo czasem za 2500zł mozna wyrwać chociaz to tez ciezka rama.Pare innych ramek tez. Ponizej 2000zł trudniej ale to trzeba poszukać po giełdach. Glorke wszyscy z załozenia wybieraja bo to mega popularny rower był u nas ale troche wysiłku i sporo lepszych rzeczy mozna znalesc.
b
b
Ciężkie to jest demo 9, glory fr może nie jest lekkie (choć lżejsze od dh), ale wg mnie jak nazwa wskazuje do fr się dobrze nadaje. Przytaczany tutaj przez wielu ludzi sign (wielu którzy zapewne nigdy nawet nie siedzieli na tej ramie ) też się fajnie prowadził, bardzo fajnie skakało się hopy, w tym dirtowe, gdzie faith ze swoim zawieszeniem już sobie gorzej radzi.
Także nie widzę powodów żeby do freeride'u, czyli trasek z bandami, muldami, dablami i sporymi lotami nie brać glory fr, chociaż do 2000zł wybór jest duży to glorka w dobrym stanie nie jest zła (chociaż i demo i sx były by dobre, to już kwestia znalezienia dobrej sztuki)
Także nie widzę powodów żeby do freeride'u, czyli trasek z bandami, muldami, dablami i sporymi lotami nie brać glory fr, chociaż do 2000zł wybór jest duży to glorka w dobrym stanie nie jest zła (chociaż i demo i sx były by dobre, to już kwestia znalezienia dobrej sztuki)
Jako właściciel ramki o której mowa, mogę zapewnić, że z 200mm skoku jest to jedna z bardziej skocznych ram, właśnie wpisująca się w fr. Wyłożone rowery dh są po prostu niewygodne na płaskich odcinkach, lub gdy prędkość jest mniejsza (nie mówię, że mają złą geometrie, po prostu dostosowaną do większych stromizn i większych prędkości)
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ahh, to ponad 1cm [przy 3cm skoku mniej] i 2* więcej niż u mnie za większą kasę i masę. Przekonałeś mnie, 4 wezmęquilong pisze:Las3k_91 Ldz to jest moja ramka, suport na wys. 359mm, kąt główki (zmierzony) 65.5* do tego świetne zawieszenie...takie gówno to to do końca nie jest.

Patrz sypiący się jak szesnastki nowy Glory DH, stary Wasp itd.Spaced pisze:Weź pod uwage, ze to produkt od jednej z bardziej zachowawczych firm na rynku.
PO CO?!Spaced pisze:Za 2 tysie z tulejkami offsetowymi to troche drogo. Targowałbym się.
Mało Glorek pękniętych? Skąd wiesz, że pierdolną? Pierdolnęły komuś? Kup i udowodnij, bo ja na pewno bym wolał Wisha niż taki kwadratbiadaczq pisze:Tylko giant wytrzymał i wytrzyma a o Wishu tego nie można powiedzieć bo tylne rurki trójkąta wyglądają jak z creepera a haki pier***lną przy większym nie dolocie.

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
GLORY TO KLOCEK W HOI!!!!Irion pisze:Klocek ? Haha To zerknij na swoj rower albo inaczej, na wage swojego roweru i mow ze Glory to klocek...

Mój waży 16.7kg teraz, ma niżej suport, dużo bardziej płasko główkę i rama ze sklepu wyszła taniej niż Twoja używana. I co chcesz przez to udowodnić?
Ta, a 19cm penis też jest za duży i niewygodnyquilong pisze:Wyłożone rowery dh są po prostu niewygodne na płaskich odcinkach, lub gdy prędkość jest mniejsza (nie mówię, że mają złą geometrie, po prostu dostosowaną do większych stromizn i większych prędkości)

A ja sie zgodzę, mega płaska zjazdówka (mimo, że takiej nie mam, a i tak doskwiera) przeszkadza na płaskim/lokalnych trasach.
Las3k_91 Ldz Kurde, ale geo typu norki nie jest na lokalsy, no choćbyś się zajebał, to się nie zgodzę. Nie ma roweru uniwersalnego, ale na kwadratowej glorce fr po lokalsach śmigało mi się lepiej, niż na moim Omenie.
Trzeba sobie odpowiedzieć, czego się oczekuje od roweru i gdzie będzie użytkowany i po tym dobiera się geometrię.
ps.
Glora i Norco to kloce!
Irion-w USA są, nówki sztuki, widziałem, potwierdzam
Las3k_91 Ldz Kurde, ale geo typu norki nie jest na lokalsy, no choćbyś się zajebał, to się nie zgodzę. Nie ma roweru uniwersalnego, ale na kwadratowej glorce fr po lokalsach śmigało mi się lepiej, niż na moim Omenie.
Trzeba sobie odpowiedzieć, czego się oczekuje od roweru i gdzie będzie użytkowany i po tym dobiera się geometrię.
ps.
Glora i Norco to kloce!

Irion-w USA są, nówki sztuki, widziałem, potwierdzam
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Poprawię, jak z dokładnością do gramów zważę. No nie mów, że uwierzyłeś w te 22kg? xD I to suche liczby, żadne "takie" zachwalanie.Irion pisze:To moze popraw opis w swoim temacie... Skoro tak zachwalasz swoje to pokaz mi Norco A-Line za 1600 zl w sklepie...
http://www.ebay.com/itm/NORCO-ATOMIK-Fr ... 35bc5dafb1 1030zł inny model, takie jak moja zeszły. Daje do myślenia? Bonus info dla boogiela - to Quebec, Kanada. Tuż przy granicy, ale jednak nie USA jeszcze.
61*. No może. Nie mówię, że nie. Ale 63-64* - co to za "płaskość"?boogiel pisze:A ja sie zgodzę, mega płaska zjazdówka (mimo, że takiej nie mam, a i tak doskwiera) przeszkadza na płaskim/lokalnych trasach.
Jw. Ja jeździłem na Glory FR i było słabo, na NSy to się może nadaje, ale gdzie masz w Polsce? Na Omenie za to nie jeździłem.boogiel pisze:Las3k_91 Ldz Kurde, ale geo typu norki nie jest na lokalsy, no choćbyś się zajebał, to się nie zgodzę. Nie ma roweru uniwersalnego, ale na kwadratowej glorce fr po lokalsach śmigało mi się lepiej, niż na moim Omenie.
Poczekaj na dissa, jak mi ktoś Vigo użyczy, na samym wyglądzie się nie jeździ, więc nie będę go za to beształ, chociaż brzydki prawie jak ECD =*boogiel pisze:ps. Glora i Norco to kloce!
No jak dochodzi do tego sag, to się robi płaskawo. Zbyt płaskawo.Las3k_91 Ldz pisze:boogiel napisał(a):
"A ja sie zgodzę, mega płaska zjazdówka (mimo, że takiej nie mam, a i tak doskwiera) przeszkadza na płaskim/lokalnych trasach."
61*. No może. Nie mówię, że nie. Ale 63-64* - co to za "płaskość"?
Ja na glorce tylko w Chorzowskim jeździłem, płaskie tereny, ale była bardziej żwawa (może dlatego, że nieco mniejsza) od mojego roweru, za czym nieco tęsknię. Choć różnice mogą też wynikać z różnej pracy zawiechy.Las3k_91 Ldz pisze:boogiel napisał(a):
"Las3k_91 Ldz Kurde, ale geo typu norki nie jest na lokalsy, no choćbyś się zajebał, to się nie zgodzę. Nie ma roweru uniwersalnego, ale na kwadratowej glorce fr po lokalsach śmigało mi się lepiej, niż na moim Omenie."
Jw. Ja jeździłem na Glory FR i było słabo, na NSy to się może nadaje, ale gdzie masz w Polsce? Na Omenie za to nie jeździłem.
No weź też poprawkę na preferencje, Ty lubisz mega płasko, inny może lubić stromiej. Dla innych norka to patola, a dla Ciebie glorka jest niedopuszczalna.
Napisałem, że kloce, bo czyste ramy ważą stosunkowo dużo. A mój rower i tak wyjdzie z 1-1.5kg cięższy, bo nie mam powietrza w zawieszeniu.Las3k_91 Ldz pisze:boogiel napisał(a):
"ps. Glora i Norco to kloce!"
Poczekaj na dissa, jak mi ktoś Vigo użyczy, na samym wyglądzie się nie jeździ, więc nie będę go za to beształ =*
ps. "Czysty" Omen waży niecałe 3.8kg
Panowie ale to jak glorka dobra bo stroma to czemu nie wish, z którym mieliescie problemy? Lżejsza, skoczniejsza rama, z dużo niższym pakietem.
Płaski rower ponizej pewnych prędkości po prostu jest niemrawy. Czas pewnie na nim i tak szybki bedzie ale chodzi raczej o zabawe
To jeden z powodów dlaczego nigdy nie korciło brać banshee na lokalne spoty wwa. Prędzej juz drugi hebel do dirtówki kupie.
Magia numerów cię zjadła. 63-64 zabija przyjemnosc z jazdy na lokalnych trasach. 61 to nawet nie masz gdzie w polsce wykorzystać. Zamiast jarać sie ekstremalnym kątęm przejedz sie na czyms koło 66-67 na lokalsach z nikim pakietem (żadko sie zdarza stąd tez mozesz myslec ze plasko dobrze), na prawde płasko na lokalne trasy nie ma sensu jesli twoja lokalna trasa nie jest DzikowiecLas3k_91 Ldz pisze:1*. No może. Nie mówię, że nie. Ale 63-64* - co to za "płaskość"?


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość