Strona 2 z 4

: 18.06.2012 21:46:49
autor: damianksiazek9
Dobra chłopaki przestańcie sie czepiać tego 55 :D mi na razie pasuje
oceniajcie rowerek nie sam amortyzator :)

: 18.06.2012 21:49:06
autor: KubaLa
To jak to jest sztyca na 1 śrubę to zmień koniecznie, bo jak będziesz miał pecha to skończysz z kawałem metalu w rowie. Znam to z doświadczenia, mi się omsknęło o jajca.

: 18.06.2012 21:51:30
autor: BlackForest
ja tam prawie rok jeździłem na sztycy z jedną śrubą i nic mi się nie stało ;D

damianksiazek obaczaj tez mój rowerek ;D

: 18.06.2012 22:03:12
autor: damianksiazek9
Co myślicie o zmianie kasety na Srama, bo mam akurat jedną w bdb stanie i zastanawiam się czy niebyła by lepsza od tego hyper glide.

: 18.06.2012 22:04:09
autor: KubaLa
A która lżejsza?

: 18.06.2012 22:06:07
autor: damianksiazek9
No właśnie nie znam dokładnego modelu tego srama, a zważyć też niema czym. Jutro to obczaję tylko czy będzie to działać z przerzutą shimano dura ace

: 18.06.2012 22:08:53
autor: EZrider
Co macie do prawka i siup w góry?

: 18.06.2012 22:18:07
autor: KubaLa
To, że jeżdżąc z kumplami oczy trzeba mieć dookoła dupy. A 2 dni po dostaniu prawka nie masz doświadczenia.

: 18.06.2012 22:22:41
autor: damianksiazek9
ŁEEE ale nie mówie że 2 dni po dostaniu prawka :) jestem rozważnym człowiekiem spokojnie pojadę sobie w te góry bez problemu :)

: 23.06.2012 21:34:12
autor: Firebird
No spoko bajk dejmianie, oprócz tego siodła :P
Do prawka masz jeszcze ponad rok, a paliwo kosztuje więcej niż bilet PKP, a trzeba jeszcze furkę mieć :). No ale zobaczymy jak będzie.
Pozdro!

: 23.06.2012 22:07:33
autor: Mentos95
Mógłbyś mi powiedzieć jak wyglada tłumnik w tych 55 R? Bo ja w swoich 55 RS mam niby powietrzny nie rozkrecalny tłumnik (choć słychać jak sie olej przelewa) i ciekawi mnie własnie czy to są te same tłumniki :) Choć ten pracuje zadowalająco, wiec nie zamierzam go rozwiercać, ale kto wie jak bedzie xd

: 24.06.2012 09:12:13
autor: damianksiazek9
Ja w lewej goleni mam taki jakby siłownik hydrauliczny,
tutaj masz foto z naklejek i całego tłumika:
Obrazek
a to tłumik foto z neta niekoniecznie musi to być tłumik od 55 ale jest on w wielu amorkach
Obrazek

: 24.06.2012 10:02:26
autor: Mentos95
I jego się przewierca w tych trzech miejscach i jest otwarta kąpiel olejowa? Tylko jak wtedy z tłumnieniem? wtedy żadnej regulacji nie ma? Nie działa tłumienie? zeby zmienić to trzeba zmienić olej?

: 24.06.2012 20:02:26
autor: damianksiazek9
Znaczy to jest tak że tłumienie działa normalnie bez problemowo, a olej lejesz więcej do tej lagi i jest git. Wszystko działa normalnie regulacje itp. Wiercisz te 3 otwory jak pokazane w poradniku który pewnie już znalazłeś na necie.

: 24.06.2012 23:14:12
autor: KubaLa
Od siebie dodam, że to mega poprawia pracę amorka.

: 25.06.2012 10:06:57
autor: damianksiazek9
Ja nie mogę powiedzieć czy jest lepiej, bo kupiłem rower z tym amorem z zapowietrzonym tłumikiem.

: 25.06.2012 10:42:16
autor: Firebird
Z zapowietrzonym? Nawet na naklejce jest napisane że w środku panuje wysokie ciśnienie, więc taki był raczej orginalnie.

: 25.06.2012 17:30:23
autor: damianksiazek9
Wysokie ciśnienie, ale oleju :) nie próbuj mnie poprawiać bo w sprawach mechanicznych jestem bardziej zaawansowany niż ty XXXXX :D

: 25.06.2012 17:37:46
autor: Firebird
Ja nie poprawiam Cię w sprawach mechanicznych, tylko analizuję naklejkę ostrzegawczą, która dokładnie mówi o wysokim ciśnieniu Nitrogenu - związku chemicznego, o którym można się dowiedzieć z Wikipedii :Nitrogen is formally considered to have been discovered by Scottish physician Daniel Rutherford in 1772, who called it noxious air or fixed air, a prościej jest to azot czyli pierwiastek w stanie gazowym, tak więc to że po rozwierceniu nastąpiło uwolnienei ciśnienia, nie musi oznaczać że był zapowietrzony ;)