Strona 2 z 4
: 05.07.2012 21:55:14
autor: igoreski5
Kupił bym sobie tą Glorę ale cena będzie pewnie ok.22 tys

: 05.07.2012 21:57:39
autor: boogiel
Gdyby nie malowanie, to byłaby ideałem

: 05.07.2012 22:02:25
autor: Las3k_91 Ldz
Zawsze można raw zrobić, jeszcze lżej i szybciej widać jak pęknie
Dobrze, że geo poprawili, szkoda, że po XX latach robienia zjazdówek.
: 05.07.2012 23:54:10
autor: Spaced
Kacper ty nie piernicz mi o tych samych głowkach tylko dopytuj sie dokladnie o co chodzi. Bo jak tylko inne stery na górze to czemu nie 1.5?
: 06.07.2012 00:13:45
autor: =Pietr3k=
"Okrągłe" kształty są dużo korzystniejsze pod względem wytrzymałościowym bo w przypadku ostrych załamań powstaje zjawisko karbu, które dla każdego materiału pracującego na zginanie jest największą zmorą. Dokładnie tak wygląda przyszłość lekkich i wytrzymałych ram do DH/FR.
Wiele osób również sceptycznie podchodziło do filigranowego mocowania główki sterowej w ramie KONA Operator, jednak dzięki wyoblonemu kształtowi rozkład sił jest dużo korzystniejszy niż przy standardowym połączeniu na większej powierzchni główki.
: 06.07.2012 10:27:03
autor: str0gg
I dla tego moj kolezka w 4 dni bez gleb zakatował g**** kone operatora na bartyckiej...(Rama pekła 3 cm za głowka, nie walił w płąskie, każdą hope dolatywał idealnie i robił whipa wraz z poprawnym odkreceniem)
: 06.07.2012 13:45:23
autor: frango
boogiel pisze:Gdyby nie malowanie, to byłaby ideałem

Przyznam, nie jest to najpiękniejsze malowanie

Mój rower będzie tym razem jak choinka
Spaced pisze:Kacper ty nie piernicz mi o tych samych głowkach tylko dopytuj sie dokladnie o co chodzi. Bo jak tylko inne stery na górze to czemu nie 1.5?
Będę wiedzieć za 2 tyg, kiedy obejrzę je z bliska w Hiszpanii. Nie pamiętam już szczegółów z Tajwanu.
: 06.07.2012 13:48:04
autor: Spaced
Nie mogłes kogos uderzyć tam na miejscu jak wpadł na taki durny pomysł? Albo chociaz trutki na szczury do kawy nasypać?

: 06.07.2012 18:11:00
autor: frango
Wiesz, nie wpadło mi to do głowy, a departament R&D się nie wygadał

: 03.08.2012 17:04:22
autor: ArthurGreen
: 03.08.2012 17:17:03
autor: Kukel
str0gg pisze:I dla tego moj kolezka w 4 dni bez gleb zakatował g**** kone operatora na bartyckiej...(Rama pekła 3 cm za głowka, nie walił w płąskie, każdą hope dolatywał idealnie i robił whipa wraz z poprawnym odkreceniem)
Może ukradkiem ściskał w imadle? Coś mi się wierzyć nie chce. Gięcie rur Stabów była naprawdę fatalne ale nie można tego powiedzieć o Operatorach.
: 03.08.2012 17:42:34
autor: Spaced
str0gg pisze:I dla tego moj kolezka w 4 dni bez gleb zakatował g**** kone operatora na bartyckiej...(Rama pekła 3 cm za głowka, nie walił w płąskie, każdą hope dolatywał idealnie i robił whipa wraz z poprawnym odkreceniem
Pechowa rama, która się wszedzie mogła zdarzyc albo dobra sciema. Na bartyckiej jak idealnie latał to by mu nawet rower do 4x nie pekł, a co dopiero operator.
: 03.08.2012 17:43:39
autor: Las3k_91 Ldz
Kukel pisze:Gięcie rur Stabów była naprawdę fatalne ale nie można tego powiedzieć o Operatorach.
http://www.pinkbike.com/photo/8479723
O'RLY?

Pechowy egzemplarz, spawacz miał zły dzień, skakał do śniegu czy co tam wymyślicie tym razem?

: 03.08.2012 18:10:41
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:O'RLY? Pechowy egzemplarz, spawacz miał zły dzień, skakał do śniegu czy co tam wymyślicie tym razem?
Widziałeś bartycką? Tam na prawde jadąc czysto nie da sie zakatować ramy.
: 03.08.2012 19:25:31
autor: boogiel
Zobaczcie pierwszy koment pod zdj wrzuconym przez Laska

)
A tak a propos, to wszystko można zakatować*. Ostatnio gdzieś glorka w pół była zgięta.
*Wszystko oprócz norco

: 03.08.2012 20:33:49
autor: F4rr3ll
powie mi ktos co to jest to 650b ?? inna nazwa na koła 29" czy ki kuj ??

: 03.08.2012 20:41:08
autor: miki_ck
F4rr3ll pisze:powie mi ktos co to jest to 650b ?? inna nazwa na koła 29" czy ki kuj ??
Inny rozmiar - 27,5"

: 04.08.2012 00:11:49
autor: Jaca
Wiecie co? od kilku lat temat rowerów traktuję już bardziej narzędziowo tzn wsiadam i jadę, bez zgłębiania się w szczegóły techniczne (zwłaszcza od czasu, gdy nastała moda na krzywe ramy). Nie spodziewałem się, że w tym czasie porobiły się takie jaja. Kilkanaście lat temu wszystko standaryzowano, rura sterowa miała mieć 28,6mm, wszedł standard iso2000 itd itp. Teraz zaczyna się robić zabawnie - 3 rozmiary kół, kilka różnych standardów na główki... Teraz standaryzuje się chyba tylko czas życia produktu.
Nie będę się specjalnie nad tym rozwodził, ale takie zagrywki są dobre, jak na rynku jest dajmy na to 7 maszyn, każda w swoich standardach, a nie kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset.
Da się jeszcze złożyć klasyczny rower z główką 1.1/8, suportem 68 euro bb i na prostych rurach?
: 04.08.2012 01:35:05
autor: Spaced
Wybiórczą masz pamięć - kiedys jak w xc sie scigałem tez było tego sporo. Pamiętaj, ze np. spora czesc z 30 standardów sterów pochodzi z dawnych czasów.
Rozmiary sterówki kiedys tez były duzo bardziej rozwalone (bo teraz np. masz wiekszosc ram dh i enduro pod 30.9), a nie 26.6,26.8.27.0.27.2 i tak dalej co 0.2mm
Pomijam juz dziwazne standardy typu 100mm bb, 160mm tylna piasta czy 30mm przednia.