Tarcze.... :) Test

kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

MiP pisze:Pożycz zjazdówkę i zacznij pakować flachę.
dawaj ! biore 2 rower ty jedziesz pierwszy... ja wiem co mnie czeka ty nie przeżyjesz dowiozę ta flachę do góry !
nic mnie nie sponsorowało to są odczucia raiderów !
Las3k_91 Ldz pisze:Pożycz szeroką kasetę i zacznij pakować flachę!

A test mi się podoba. O ile nie sponsorowało go Shimano Polska

Edit, a tak swoją drogą z nadawaniem się tylko na ścianę piszesz poważnie?
nic nas nie sponsorowało chyba ze liczysz co poniektórych rodziców :P sory sponsorowało nas Aventura ! która użyczyła nam nawigacji dzięki której wsunie żyjemy !
Vin_OSW pisze:Oł yeah! Niedługo wstawię test kilku głośników w różnych samochodach od malucha po ferrari! Zobaczymy które RADIO jest najlepsze.
wini :) Ciebie również zapraszam na tego typu tripa i pod sam koniec taki test :)
rowerek PB Spider Suspensions boss!
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Dodaj jeszcze łatwość przecinania wora i nasieniowodów do tego testu żeby był bardziej wiarygodny. To tak jakby 6 facetów użyło 6 różnych gumek przy 6 różnych kobietach, z czego 3 pękły więc na pewno są do niczego...
kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

powiem wam po pudzku bo kurwa nie z trzymam :) jebnęliśmy po górach prawie 30km ! z zjazdówkami ! na przemian zjeźdzajac o 300m.n.p.m i wchodząc 3 razy !!! o te 300m ! wsumie w górach 13 godzin jak dasz rade tyle spędzic zemną co ta ekipa po tej trasie poproszę admina o wyróżnie dla Ciebie... a ja osobiście bede Ci mowił PER PAN !
rowerek PB Spider Suspensions boss!
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

kubuspunxdh pisze:powiem wam po pudzku bo kurwa nie z trzymam jebnęliśmy po górach prawie 30km ! z zjazdówkami ! na przemian zjeźdzajac o 300m.n.p.m i wchodząc 3 razy !!! o te 300m ! wsumie w górach 13 godzin jak dasz rade tyle spędzic zemną co ta ekipa po tej trasie poproszę admina o wyróżnie dla Ciebie... a ja osobiście bede Ci mowił PER PAN !
Ale co to, że macie silne nogi wnosi to 'testu' tarcz? Temat powinien nazywać się 'zniszczyliśmy takie tarcze:'...
Jak dla mnie to na tych swoich zjazdówkach moglibyście nawet przejechać Giro d'Italia na WetScreamach 2-ply 42a, ale nic by to nie zmieniło w fakcie, że Twoje porównanie tarcz można generalnie potłuc o kant dupy.
Z gówna bata nie ukręcisz.
kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

KubaLaPL pisze: Ale co to, że macie silne nogi wnosi to 'testu' tarcz? Temat powinien nazywać się 'zniszczyliśmy takie tarcze:'...
Jak dla mnie to na tych swoich zjazdówkach moglibyście nawet przejechać Giro d'Italia na WetScreamach 2-ply 42a, ale nic by to nie zmieniło w fakcie, że Twoje porównanie tarcz można generalnie potłuc o kant dupy.
widzę ze geografie to ty raczej omijałeś :) zważając na nasza trasę.. mam propozycje ! zrób lepsza ! DHL u mnie bardzo często chodzi :)
rowerek PB Spider Suspensions boss!
uzurpator
Posty: 576
Rejestracja: 17.07.2008 07:56:29
Kontakt:

Post autor: uzurpator »

YyYyY?

A co to miało testować? Za pomocą:

- różnych hamulców
- różnych tarcz
- różnych rowerów
- różnych klocków, o różnym stopniu zużycia i zanieczyszczeniu
- różnej wagi rowerzysty
- różnej prędkości rowerzystów

miało udowodnić, że hamulce pracują w różny sposób?

Hint: Pracują:P
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

kubuspunxdh pisze:widzę ze geografie to ty raczej omijałeś zważając na nasza trasę.. mam propozycje ! zrób lepsza ! DHL u mnie bardzo często chodzi
ALE PO ****? Nie rozumiem co to wnosi do tematu porównania tarcz?! Dobrze, możesz dla mnie wjechać nawet na Mt. Everest jeśli tak lubisz. Ale co to zmieni? Twój 'test' wykazał rzecz oczywistą, szkoda, ze nie był bardziej szczegółowy, żeby można było wywnioskować czy warto dokładać do Ice-Techa czy nie. Jeśli chciałeś pochwalić się tripem to spoko, to trzeba było to tak nazwać.
Z gówna bata nie ukręcisz.
kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

KubaLaPL pisze:Ale co to zmieni? Twój 'test' wykazał rzecz oczywistą, szkoda, ze nie był bardziej szczegółowy, żeby można było wywnioskować czy warto dokładać do Ice-Techa czy nie.
którą jest ? co miałem na takim wyjeździć wymagać.. wydawało mi się prawie 35km po górach (konkretnych) wystarczy by wykazać przy końcu odporność na temperaturę sile i ciśnienie... zjedz chłopie raz... raz do tego stopnia ze ci uszy zatka wtedy powiedz ze nasz za sobą góry... a Twój sprzęt to wytrzyma !
rowerek PB Spider Suspensions boss!
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

kubuspunxdh pisze:którą jest ?
To, że shimano są najlepsze.
kubuspunxdh pisze:wykazać przy końcu odporność na temperaturę sile i ciśnienie.
A i owszem. Ale wyniki możesz porównywać tylko i wyłącznie wtedy kiedy nie ma zmiennych albo są tak niewielkie, że można je pominąć. Natomiast nie można pomijać takich zmiennych jak:
uzurpator pisze:- różnych hamulców
- różnych tarcz
- różnych rowerów
- różnych klocków, o różnym stopniu zużycia i zanieczyszczeniu
- różnej wagi rowerzysty
- różnej prędkości rowerzystów
To tak jak zrobić test opon na różnych rowerach i w różnych warunkach. Uważasz, że wyniki byłyby wiarygodne?
Z gówna bata nie ukręcisz.
MiP
Posty: 311
Rejestracja: 26.04.2011 21:48:10
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: MiP »

kubuspunxdh pisze:dawaj ! biore 2 rower ty jedziesz pierwszy... ja wiem co mnie czeka ty nie przeżyjesz
Mi pasuje. Obczaj sobie na mapie gdzie leży Nowy Targ.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Wy się po prostu chyba spizgaliście w tych górach i tyle. A potem na bombie porobiliście zdjęcia tarcz bo były śmieszne i na dhz. Koniec tematu dla mnie.
ari4
Posty: 811
Rejestracja: 20.07.2007 16:25:32
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ari4 »

Wierzyć mi się nie chce, że na Hopie hampel się zapalił.
Mieliście pewnie klocki do dupy (czyt. zeszklone przy takim katowaniu). Na takich klockach, to każda się zapali.
Szczerze mówiąc, o kant du*y taki test.
Ja jeździłem na kilku tarczach w górach i "mój test" wypadł inaczej. Hayes dużo lepiej wyszedł od Avida. A Hope miodzio - bardzo słabo się grzeje i szybko się studzi, mile przy tym pstrykając.

Ja również mogę powiedzieć, że zrobiłem swojego czasu test. Kiedyś miałem Hayesa MX2 (na klockach o bardzo małej powierzchni okłądzin) na tarczach 160, kumpel miał Avidy J5 na GC2 203 mm. Na Harendzie on spalił obydwie tarcze, a moje ledwo się "zbrązowiły". I jak to można zinterpretować?
Okazało się, że kumpel w Avidzie miał ch*jowe klocki.

Już bardziej wiarygodny test byłby na hamowni. Wszystkie warunki byłyby prawie identyczne.

IMAO test nic niczego poważnego nie wnosi. Jedne tarcze na przodzie, drugie na tyle. Jedne 7" drugie 8". Jakim cudem można to porównać?

Ale jestem pod wrażeniem spaleniu tylu tarcz ;) .
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Vin_OSW pisze:Oł yeah! Niedługo wstawię test kilku głośników w różnych samochodach od malucha po ferrari! Zobaczymy które RADIO jest najlepsze.
Polać mu ;D
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Do tego 3 hamowania były zbyt mocne, dlaczego? Bo 3 rowery których zdjęcia są z tyłu mają miękką oś - nie były do DH - trzeba było jechać wolniej niż bozia kazała - więcej hamowania - dla zjazdowców test bezużyteczny (bo po co mi wiedzieć, że XC golinoga dusząc swoją 180mm żeby jechać wolniej niż człowiek idzie ją spali, jak ja bezpiecznym tempem muszę hamować 2x mniej dzięki temu że rower ogarnia?). No offence do autora tematu, bazowy pomysł jest dobry, ale wykonanie łyka po same kule niestety.
Orzeszek
Posty: 381
Rejestracja: 22.05.2012 20:03:22
Kontakt:

Post autor: Orzeszek »

jeździł ktoś na tarczach hs1? 1 szt. kosztuje 100 zł,czy warto dopłacać jeszcze do shimano xt (140zł) lub baradine (145zł) ? wielkość 180mm
AdiFreerider
Posty: 550
Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: AdiFreerider »

Orzeszek pisze:jeździł ktoś na tarczach hs1?
ja jeżdżę i chętnie zamieniłbym je na XT, które miałem wcześniej, są niesztywne.
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

z tego testu nic nie dowiedzialem sie na temat tarcz Baradine 203 (nie ma zdjecia). z jakim hamplem byla "testowana"? na jakich klockach? pytam powaznie, bo jestem nimi zainteresowany.

co do tarcz XT 203 (6 srub, bez Ice Tech), komplet P+T z kompletem Avid Code '09 na EBC Gold. w ciagu jednego dnia zrobilem na nich trase 64km po slowackich gorkach w terenie roznym (powtarzam ROZNYM) i tarcze nie zajaknely. jakie wyruszyly, takie wrocily.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości