Strona 2 z 2
: 20.10.2012 18:43:20
autor: pietryna
Lord_92 pisze:pada stwierdzenie 147 KW jednostki napędowej i szał pał, a w rzeczywistości na hamowni podwoziowej na wykresie nie wychodzi więcej niż 110-120
Bo silnik na pół martwy. Jeśli jest to wóz sprzedawany w europie to najpewniej badany był na hamowni podwoziowej więc podane parametry będą się trzymać jeśli jednostka jest sprawna. Inna sprawa będzie z amerykańskimi konikami. Tam silnik badają na hamowni silnikowej więc nie są uwzględnione straty mocy na przekładniach i kołach. Wtedy odhamowany wóz na kołach może mieć mocy mniej niż niby podane.
: 20.10.2012 20:11:14
autor: deviz
Mitsu lepsze - słowa kumpla który miał oba takie wozy...
Inna kwestia - chcesz dobrze zrobić Mitsu - więcej zapłacisz

:)
Wybór należy do Ciebie

:)
ps. w Mitsu 2 chłopa i 2 rowery da radę

: 25.10.2012 09:24:13
autor: DHrock
Toyota Celica 1,8 143KM. Musisz dołożyć 3k ale furka super. Kumpel ma i straaaszanie zadowolony
Przykładowy link pierwszy z brzegu -
http://otomoto.pl/toyota-celica-klima-a ... 75989.html
: 25.10.2012 15:47:55
autor: EZrider
Kup syfne Mitsu z dobrą blachą i swapuj 4g63.
: 25.10.2012 16:41:09
autor: Lord_92
hahaha, a najlepiej 4g63T mivec i samochód będzie Ci latał

: 25.10.2012 17:07:40
autor: EZrider
Zależy jak się leży. Ja do miasta nie chciałbym turbo, bo lag. Lepiej poprawić parę rzeczy i śmigać N/A. Bardzo wdzięczna jednostka do tuningu i sporo części (niekoniecznie w PL).
: 25.10.2012 18:16:30
autor: pietryna
EZrider pisze:Ja do miasta nie chciałbym turbo, bo lag.
Nikt nie broni wrzucać 2 przy wysokich obrotach i tak jeździć. Nie wiem kiedy turbina coś łapie... będzie to ze 2,5-3k obrotów pewnie, a to nie jest jakaś wysoka wartość jak na benzynowy silnik R4.
Nie jest to może naturalne bo ja na przykład zmieniam biegi jak mam 3,5k i jeżdżę przy 2,5k obrotów a czytam że ludzie tym samym wozem zmieniają bieg przy 2,5 i tak jeżdżą(jakieś 1,5). Dodajmy do tego że wszystko w rzędowej czwórce 1.6 benzyna a nie diesel...
Co więcej spalanie wcale nie rośnie(tj. jest tak samo wysokie w obu przypadkach bo oba testowałem :P). No ale jak turbina zacznie dotleniać silnik to paliwa wciągnie odpowiednio więcej.
: 25.10.2012 22:51:21
autor: EZrider
Lestacik nam zbankrutuje jak będzie z turbo jeździł. Poza tym wszystko się automatycznie robi głośne i komfort spada. Chyba, że skołować kompresor (co jest bardzo ciekawym rozwiązaniem). Wtedy to jest bardzo ciekawa opcja miejska.
: 26.10.2012 22:43:40
autor: Jaca
beemka to bardzo fajny samochód, niestety mają jedną ogromną wadę - poprzednich właścicieli. Ciężko jest znaleźć coś wartego zakupu w budzie innej niż kombi, ale jeżeli znajdziesz, to powinieneś być zadowolony. Nie należy do zbyt oszczędnych samochodów jeżeli chodzi o spalanie, ale silniki są trwałe (nadwozie również - gruba blacha), samochód bardzo wdzięczny jak się dba. Całość bardzo przyjemnie się prowadzi, choć w trudnych warunkach (a w zasadzie bardziej - w nagłym niechcianym przypadku) wymaga finezji w prowadzeniu i przede wszystkim opanowania.
Eclipse (IG) niestety miałem okazję jeździć jedynie jako pasażer, ale strasznie ciasno w środku. 4x4, czy fwd?
Generalnie jak chcesz zabawkę, to moim zdaniem jedynie rwd, albo dobre 4x4. Niestety, by zabawa była naprawdę przednia, ani w jednym, ani w drugim 100 koni z niewielkim hakiem nie wystarczy, choć to zawsze jakiś początek.
: 01.11.2012 22:35:31
autor: LestatBiker
dzięki za info, niestety wstrzymuje sie z zakupem, muszę dozbierać do modelu 3000 gt 4wd

: 01.11.2012 22:37:07
autor: EZrider
Słuszna decyzja, jazda tym autem to zupełnie inny świat, przynajmniej VR4.
: 02.11.2012 13:01:54
autor: Lord_92
Popieram decyzję dwiema rękami.
EZrider turbolag obecnie jest na tyle mały że praktycznie nieodczuwalny, oczywiście nie mówie tu o diesel'owskich wynalazkach.
Pietryna turbo jest wyczuwalne w zależności od ustawionego boost'u, więc może łapać przy mniejszych obrotach
ps. VR-4 to nie jest czasem V6 twin turbo

?