Strona 2 z 2

: 10.11.2012 14:56:21
autor: off_road
Za to masz twarde i metaliczne dobicie dampera tak jakbys odbojnik zdemontował ;D zajebiste looool :D Perełka jak nic :D

: 10.11.2012 17:07:22
autor: 3R1DE95
Jeżeli myślicie że zamierzam tak jeździć.........-.-

: 11.11.2012 10:23:05
autor: Pedros
kolego coś źle kombinujesz, skręcajac sprezynę utwardzasz zawieszenie-staje się mniej czule a jesli piszesz że teraz nie uderza koło o rame to "zmniejszyleś" jej skok. jesli walniesz dropa i "skrecona" sprezyna zetknie sie zwojami w ostatecznym efekcie możesz zerwac gwint nakretki. Dajac twardą sprezyne masz tylko to bezpieczenstwo ze nie zerwiesz gwintu.
Tak czy siak zmniejszasz skok którego i tak masz niewiele.

: 11.11.2012 11:31:03
autor: 3R1DE95
Czy wy myślicie że ja jestem jakaś małpa która nie wie co zrobiła :evil: ?!
chciałem coś na szybko wykombinować, żebym chociaż do szkoły mógł dojechać i po bułki, właśnie jestem w trakcie kupowania nowej sprężyny.
Skok będzie nadal mały ale aż tak hardcorowo nie jeżdżę, jeśli dam twardszą będę nie będę musiał jeżdzić z mocno skręconą, a z ocieraniem i skokiem jakoś pójdę na kompromis.

: 11.11.2012 11:58:45
autor: pietryna
3R1DE95 pisze:Czy wy myślicie że ja jestem jakaś małpa która nie wie co zrobiła :evil: ?!
Małpa nie ale z twoich postów nie wynika że wiesz co robisz.

: 11.11.2012 12:11:30
autor: 3R1DE95
Bo nie opisuję zbędnych rzeczy które są oczywiste nawet dla mnie. Spokojnie wszystko pod kontrola. ;)

: 11.11.2012 12:55:10
autor: EZrider
Wytnij sobie nowy link. To chyba zlikwiduje wszystkie twoje problemy.