Strona 2 z 2

: 26.11.2012 10:36:40
autor: off_road
Tak jakby kogoś interesowała cena nowego shaft-a :)

http://www.bikeonlineshop.at/__fl/suche ... 229-38-003

: 26.11.2012 11:56:22
autor: MUSZEL
BikerJG pisze:Nie wiedze tutaj jakiegokolwiek przewinienia ze strony flisek, jesli komus nie odpowiada moze go po prostu nie kupic - wiadomo ze damper bez wzgledu na to co bylo przyczyna nie jest pelnowartosciowy ale mysle ze realne jest ze podziala jescze ze ho ho.Cena bardzo niska, wydaje mi sie ze warto a gdyby cos sie stalo za 200-300zl na pewno da sie dokupic nowy tlok i uszelki.
jestem za

: 26.11.2012 13:06:29
autor: pietryna
Szkoda że nie 241 bo sam bym wziął...

Chyba że ktoś mi może potwierdzić że długość korpusu w 222 i 241 jest taka sama. Ale szczerze wątpię więc raczej muszę olać.

: 26.11.2012 13:46:55
autor: quilong
Akurat lepiej było to zostawić, ewentualnie leciutko przejechać papierem wodnym, niż zedrzeć całą anodę.

: 26.11.2012 14:35:32
autor: MUSZEL
pietryna pisze:Chyba że ktoś mi może potwierdzić że długość korpusu w 222 i 241 jest taka sama. Ale szczerze wątpię więc raczej muszę olać.
241 ma tłok 76mm bodajże, a 222 - 70mm. Więc korpus jest dłuższy o 13mm.

: 26.11.2012 21:11:52
autor: flisek
diskordia a co to za różnica czy napisze w aukcji ze na części przecież każdy widzi na zdjęciach co jest z tym tłokiem a poza tym może ktoś ma tłok do tego amortyzatora i go zrehabilituje lub będzie jeździł na takim ja na nim jeździłem od wiosny i nie ciekł