Strona 2 z 2

: 27.11.2012 12:59:06
autor: damianksiazek9
off_road pisze:Ja piernicze... może weź się nie wypowiadaj o czymś o czym nie masz pojęcia ;)
Dlaczego twierdzisz że nie mam o tym pojęcia??
ProMetro pisze:ak wezme na max to niby jak by mniej wchodził a jak na min to gdzieś 4 cm do końca zostają
Nie wiem o co mu chodziło z tym, ale ja to zrozumiałem jak by nie było tłumienia przez te 4 cm skoku... Weź spróbuj to opisać bardziej i dokładniej bo nie wiadomo jak ci pomóc...

: 27.11.2012 14:15:45
autor: off_road
damianksiazek9 pisze:Dlaczego twierdzisz że nie mam o tym pojęcia??
Śpieszę z wyjaśnieniem:
- ano dla tego iż prawidłowe działanie tłumika zdiagnozowałeś jako niedostatek oleju ;)

: 27.11.2012 17:16:06
autor: BlackForest
On nie potrzebuje pomocy bo amortyzator działa poprawnie . Bo kompresja działa na ostatnie 5 cm a wątpie aby na parkingu to było czuć .

: 27.11.2012 22:46:36
autor: pietryna
To czuć szczególnie jak się ustawi na max. Ale trzeba wiedzieć na co zwracać uwagę.

Wyraźnie czuć że zwiększa się opór widelca ale nieliniowo. W pewnym momencie jest nagłe zwiększenie siły tłumienia kompresji.

: 29.11.2012 14:56:01
autor: DHrock
Tu masz link:

http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php? ... ilit=frcol

66 RC problem z regulacjami - może coś pomoże.

: 03.12.2012 21:53:11
autor: ProMetro
dziekli wszystkim ;)
jakoś ogarnia