Strona 2 z 2

: 01.01.2013 17:51:39
autor: ravfr
Mam zieloną i niebieską sprężynę , zielona jest twarda jak pieron.
Kumpel rozwalił tłok tłumika kompresji(udało się dorobić ten element), czego objawem było dobijanie, dlatego też warto sprawdzić czy wszystko w środku jest ok.
kubuspunxdh pisze:w zależności od ustawienia regulacji butoma
bottom , zwał jak zwał , to szpilka wchodząca pod koniec skoku w tłoczysko z DHXa z otworami, gdzie tam regulacja? Pytam, nie neguję. :)

: 01.01.2013 18:35:35
autor: kubuspunxdh
ravfr pisze: bottom , zwał jak zwał , to szpilka wchodząca pod koniec skoku w tłoczysko z DHXa z otworami, gdzie tam regulacja? Pytam, nie neguję.
nie dokonca :) rozbierzesz kiedyś dowiesz sie :) może tez byc jeszcze tak zwany owal obrócony

: 01.01.2013 18:44:51
autor: ravfr
Gdybym nie rozbierał , nie pytałbym. :)

: 01.01.2013 19:17:02
autor: kubuspunxdh
to może nie rozbieraj :) tylko zostaw to fachowcom :)

: 14.01.2013 00:23:42
autor: qbaqm
Trochę mnie nie było. Panowie nie docinajcie sobie ;) Przechodząc do sedna, po zmianie na zieloną sprężynę odczuwam zmianę pracy na lepsze, natomiast tłumik nadal dobija. Ściągnąłem schematy budowy tłumika. Złożyłem go od podstaw. Niestety nie mam żadnego pomysłu co może być przyczyną. Sprawdziłem również czy jest szczelny. Jakieś pomysły?

: 14.01.2013 08:23:41
autor: kubuspunxdh
no pomysł jest :> dac na serwis sam tłumik :>