Strona 2 z 2

: 30.12.2012 21:59:47
autor: teperkov
A wzialem go wtedy gdy dodalem zdjecia na pinka :-). Date: Feb 16,2009

: 30.12.2012 22:01:46
autor: pager
jak pisales mi na meilu on nie ma smarowania tylko co na uszczelkach ma smar ;/ to szybko uszczelki mu idą :/ tylko ciekawe jak w shiverze jest

: 30.12.2012 22:21:12
autor: teperkov
Shiver ma kapiel. On nie. On ma tylko kurzowe uszczelki. Ja mu robikem mieszanke pod uszczelki ze smaru z dodatkiem motorexa.i starczalo, zima plynnie chodzil.i zwawo

: 31.12.2012 17:10:12
autor: Jaca
W jednej ladze zamknięty tłumik, a w drugiej szaszłyk sprężyn to coś jak w DNM USD 180, zresztą na pierwszy rzut oka nawet podobny. Czeka Cię więc sporo dbania, bo DNM lubiały być świeżo po serwisie, inaczej traciły na pracy z dnia na dzień.

Uszczelki powinny pasować jakieś Ariette, albo nawet coś tańszego - tp ari, athena, albo zwykłe simmeringi ze sklepu z uszczelkami. Ze smarem każde sobie poradzą.

: 31.12.2012 17:13:25
autor: damianksiazek9
To nie lepiej go uszczelnić uszczelkami olejowymi i zalać olejem? Zaoszczędził byś roboty przy częstych serwisach i płynniej by chodził.