Strona 2 z 2
: 10.01.2013 14:36:26
autor: frango
Hmm, to czemu jak ludzie z CC byli w Lounge PB i ileś osób, w tym ja, pytało o CC DBA z oczkiem 15mm (zamiast 16mm), usłyszeliśmy, że "wkrótce zrobią"?
: 10.01.2013 14:56:58
autor: off_road
Wkrótce zrobią nie znaczy, ze są aktualnie wypuszczone

Ja mowię o tym co mamy dostępne na rynku aktualnie.
: 10.01.2013 15:14:32
autor: frango
Nic to... mojego DBA zamawiam za 2-3 tygodnie. Jak przyjdzie, to zobaczymy jakie ma oczko

Jak będzie 15mm to gitara, jak będzie 16mm, to się tulejkę dorobi ;>
: 10.01.2013 16:14:12
autor: off_road
Jak 16 to sie nie zastanawiaj i pakuj łożyska sferyczne

: 10.01.2013 16:48:56
autor: troyo
Off_road, te dyno ploty sa raczej malo przydatne, co prawda ttx robiony pod fsae i ccdb maja to samo body ale i poppety i piston jest inny. TTX nie ma tradycyjnego pistona tylko pełny krążek, bez otworow i shimow, geometria zaworow w piggybacku tez jest inna.
Co do tematu to chyba lepiej zostac przy o zgrozo rc4 ze wzgledu na charakterystyke ramy. Spaced dobrze prawi, jak chcesz zmiane to albo ccdb-air lub elka z 2 wymienionych oprzez ciebie. Ja osobiscie jesli cos by mi nie pasowalo zapodal bym tune rc4ce zamiast zmiany dampera.
: 10.01.2013 19:32:06
autor: off_road
troyo pisze:TTX nie ma tradycyjnego pistona tylko pełny krążek, bez otworow i shimow, geometria zaworow w piggybacku tez jest inna.
Ale pierniczysz głupoty

Były 2 wersje
Jeśli kogo interesi dla wersji 2011 na moim pinkbike sa wykresy.
