Strona 2 z 3
: 27.11.2004 20:35:22
autor: szczur
do dupy :P JOKE
a tak naprawde to jak masz z tylu to daj do przodu ale jak to mial by byc jedyny hampel to do tylu bo nie jest przyjemnie zachamowac gwaltownie przodem
: 27.11.2004 20:42:58
autor: krzysiek846
jak masz cos z tyłu to dawaj na przod chyba ze niemasz to wtedy na tył
: 27.11.2004 20:52:42
autor: troyo
a czego miala by nie wytrzymac :| co skeci ci kolo jak zahamojesz <ahhahaah>
: 27.11.2004 20:53:22
autor: szczur
ej kurwa czemu moj post tyle razy sie wkleil !? ej troyo *********** o co ci chodzi dlaczego wysmiany mam sie czuc a ja przeciez wiem ze jest modulacja ale w przypadku naglym odruchowo zdarza sie zacisnac na maksa niektorym...
: 27.11.2004 21:06:14
autor: YZ
Daj na przód, a co do gwałtownego hamowania to zawsze można tylnym pomóc nawet jeśli jest to słaba v-ka to zawsze coś daje, ja sie przyzwyczaiłem, ostatnio dzadzio mi z bramy wyjechał cieniasem i bym mu się w bok wpasował naszczęście zachamowałem ostro przodem i pomogłem tyłem.Dla mnie to już problemu nie stanowi że z przodu mam tarcze a, z tyłu v-ke.
: 27.11.2004 21:09:59
autor: Cosmos
kto hamuje ten przegrywa :]
: 27.11.2004 21:10:41
autor: olisko
troyo no weies zja sie pytam bo po priostu nie wiem i odpowiedz lepiej czy tak czy nie bo ja serio nie wiem...a mam problema....czy kupić nową obrecz czy założyć hampla na tą .....:/
: 27.11.2004 21:24:27
autor: olisko
hehe cosmos :) ale czasmi trzeba ;p
: 27.11.2004 21:29:31
autor: Pawel
ja mam tylko v-ke na tyle, na przodzie nie mam bo obrecz ma za duze bicie:P:P
<lol>
: 27.11.2004 21:39:38
autor: olisko
ja też mam teraz Vke na tyle i brakuje mi przedniego hampla.....bo bardzo sie pzyzwyczaiłęm do przedniego hamulca...i teraz nie mam klamki na kierownicy a czesto prubuje zachamowac :)
i szukam palcami :)
a mam teraz DJ i on nie ma pivotow po vki :)ki źle mi z tym...
i czy w końcu moge zalożyc tarczowke pod obrecz dm 24??
: 27.11.2004 22:00:40
autor: za0_DR/FR
Polecam na przód zamontowac tarcze. Krótsza droga hamowania bo z przodka działa większe siły ciążenia. Na tyl wystaczy jakaś lepsza fałka. A jak będziesz miał kase to kupisz na tył.
: 27.11.2004 23:23:56
autor: Xprot
na tyl!!!!!!!!!!!!!!!
: 27.11.2004 23:25:06
autor: 8!k3r
sora jestem ***** ale odrazu mi przyszlo do glowy
W dupe se wsadz hehe :D
A tak powaznie to na przod daj
: 28.11.2004 00:42:42
autor: Dex
[b]olisko[/b] jasne ze mozesz miec obrecz pod v-ke i tarcze, nic sie nie stanie
: 28.11.2004 10:37:15
autor: []_ ([]) []_
BeZ HaMóLcÓw DaLeJ ZaJeDzIeSh:)
: 28.11.2004 10:59:30
autor: Jaca
hej szczur, istnieje coś takiego jak wyuczenie sobie pewnych zachowań, jakby ci dziecko pod same koło wyskoczyło to tym kontrolowanym poślizgiem byś zdziałał tyle, że pooglądałbyś sobie jak je rozcierasz na asfalcie bieżnikiem tylnego kapcia(no chyba, że śmigasz stale max 5km/h)...
jak nie chcesz mocnego hampla na przód to wsadź sobiecantilevera i jedź na parę zjazdów np do szczyrku, będziesz miał niezapomniane przeżycia.
Alex, jeżeli myślisz o dualu, czasem jakieś góry, techniczne odcinki w lesie, to bierz hampel na przód.
: 28.11.2004 11:21:09
autor: Alex04
No w takim razie jeżeli daje na przód to z tyłu zostaje promax!Warto teraz dokupić jakiegoś v-breaka deore/lx/xt i póżniej kupić tarcze na tył czy męczyć się z promaxem i wcześniej kupić tarcze na tył???
Pozdro
: 28.11.2004 11:47:32
autor: Krzywy
kup dobre klocki, dobra klamke i zostan narazie przy tym. i przy sposobnosci od razu tarcze sobie spraw :)
---
a co do tego co ktos napisal : ladniej wyglada sama jedna tarcza z tylu a nei z przodu :P
: 28.11.2004 12:06:14
autor: szczur
Jaca ale jak pod same kolo to przodem nic nie zdzialasz bo i tak sie nie zatrzymasz ewentualnie hamujac ostro przelecisz przez kiere bo jak bedziesz chcial zwolnic to nic nie da w takim przypadku trza sie zatrzymac. a co do tematu to daj na przod a z tylu fajnie v-ke wyreguluj i bedzie dobrze a zreszta wiele osob jezdzi bez przedniego a ja jak mialem przedni to tylko uzywalem go do endo