Strona 2 z 2

: 22.02.2013 20:25:29
autor: FRmaniak
miki_ck pisze:Taki junior jest sztywniejszy np. od Z1. Przy wszelkich nieudanych lądowaniach na tył, niedolotach itp. będzie przekazywał więcej energii na główkę.
Pokazujesz 2 zdjęcia amortyzatorów 2półkowych które zginają się jak plastelina.

Poprostu to co piszesz to jest kolejny mit

: 22.02.2013 20:29:31
autor: galgan
A takie pytanie, DM da rade z boxxerem 04' i jak tak patrze po waszych wypowiedziach to chyba musze w najlbliższym czasie rame zmienić :(

: 22.02.2013 21:09:03
autor: miki_ck
FRmaniak pisze:Pokazujesz 2 zdjęcia amortyzatorów 2półkowych które zginają się jak plastelina.
Wyraźnie mniej niż chociażby te wcześniejsze 55.

No cóż, wisi mi to, na czym jeździsz, ale ja jednak pozostanę przy swojej mitologii :) I dalej będę się trzymał tego, że połączenie amora z dużym skokiem (w szczególności dwupółki) i sztywniaka jest bezsensowne.

: 22.02.2013 21:19:22
autor: FRmaniak
miki_ck pisze:Wyraźnie mniej niż chociażby te wcześniejsze 55.
Bo te 55 się zgięły na sterówce w pół.
Ale ja wiem swoje, ty wiesz swoje i raczej sobie nie przetłumaczymy

: 22.02.2013 23:07:32
autor: miki_ck
FRmaniak pisze:Bo te 55 się zgięły na sterówce w pół.
Ciekawi mnie skąd masz taką wiedzę, ale amor raczej przeżył, bo Hansen dokończył wtedy przejazd... :roll:

I kończę offtop bo faktycznie się chyba nie zgodzimy.

: 22.02.2013 23:43:36
autor: FRmaniak
miki_ck pisze:Ciekawi mnie skąd masz taką wiedzę
Stąd że na tym zdjęciu widać że amor jest prosty tylko sterówka się wygięła i cały amor odjechał do przodu ;)

: 22.02.2013 23:59:59
autor: miki_ck
Bo 1-półki tak mają :P

Potrafią naprawdę mocno pracować na koronie i sterówce. I wracać do poprzedniego stanu.
W teorii: http://www.youtube.com/watch?v=fiO6R4P1yxY
I praktyce: http://www.pinkbike.com/video/265680 3:39

I dzięki temu nie przenoszą tak dużo siły na główkę ramy jak zazwyczaj wyraźnie sztywniejsze na tym polu 2-półki.